علت عمل بینی ناموفق

آیا تا به حال پیش آمده است با خود به علت عمل بینی ناموفق فکر کنید؟

درست است عمل بینی فراگیر شده و مردان و زنان زیادی سالانه دست به انجام چنین عمل زیبایی می زنند اما آیا می دانید افرادی نیز هستند که نه تنها برای زیبایی بلکه به دلایل پزشکی نیازمند انجام عمل بینی هستند اما به علت عمل بینی ناموفق برخی از افراد که سبب بروز مشکلات زیادی در ظاهر و زندگی آن ها شده است از انجام این عمل صرف نظر می کنند و همچنان سر کردن با مشکل تنفسی و یا ظاهری خود را به انجام عمل بینی ناموفق ترجیح می دهند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از انجام عمل بینی ترس دارید توصیه ما به شما این است که به دنبال یافتن علت عمل بینی ناموفق باشید تا بتوانید با ترس خود مقابله کرده و اگر نیازمند عمل بینی هستید برای انجام این عمل اقدام کنید.

در ادامه به بررسی مهمترین علت عمل بینی ناموفق می پردازیم پس پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتظارات غیر واقعی

“علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتظارات غیر واقعی” می تواند تیتر مناسبی برای آگاه ساختن کسانی باشد که انتظارات غیر واقعی از انجام عمل بینی دارند. همانطور که گفته شد از این تیتر می توان به عنوان یک هشدار نیز استفاده کرد زیرا سبب تصمیم گیری درست افرادی می شود که قصد دارند بینی خود را عمل کنند.

ممکن است با مطالعه مطالب فوق از خود بپرسید انتظارات غیر واقعی چه ارتباطی با “علت عمل بینی ناموفق” دارد؟ یا منظور از انتظارات غیر واقعی از عمل زیبایی بینی چیست؟

پاسخ این پرسش ها بسیار ساده و ابتدایی است و فقط با کمی تامل و تصمیم گیری صحیح می توانید عمل جراحی موفقی را پشت سر بگذارید.

برای درک صحیح عبارت “علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتظارات غیر واقعی” به مثال زیر توجه کنید:

علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتظارات غیر واقعی

فرض کنید شخصی دارای بینی گوشتی است و می خواهد عمل بینی مدل عروسکی انجام دهد. دقیقا در چنین موقعیتی عبارت “علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتظارات غیر واقعی” معنا پیدا می کند چرا که مدل عروسکی مناسب عمل بینی های گوشتی نمی باشد. در مدل عروسکی بینی بیش از حد کوچک شده و پزشک تراش اصلی را روی استخوان و غضروف بینی انجام می دهد اما به دلیل ساختار متفاوت بینی گوشتی، نباید این نوع بینی را بیش از حد کوچک کرد زیرا ممکن است پس از مدتی به دلیل رشد بافت های چربی بینی به حالت اولیه بازگردد و به کلی زیبایی ظاهری خود را از دست بدهد.

توجه داشته باشید بینی باید به گونه ای عمل شود که با سایر اجزای صورت هماهنگ باشد. کسانی که دارای صورت پهن و بزرگی هستند نباید بیش از حد بینی آن ها کوچک شود در غیر این صورت با انجام عمل نه تنها بینی زیبا نمی شود بلکه تمام صورت را تحت تاثیر قرار داده و سبب از بین رفتن زیبایی صورت و بینی می شود.

علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتخاب جراح نامناسب

“علت عمل بینی ناموفق به دلیل انتخاب جراح نامناسب” نیز از دیگر مواردی است که عدم توجه به آن سبب شده است برخی از بیماران عمل ناموفقی داشته باشند.

پیش از انتخاب پزشک جراح برای انجام عمل بینی به دنبال یافتن پزشکی ماهر  و بهترین جراح بینی باشید. شما می توانید با توجه به مهارت و سوابق، نوع بینی خود و مدلی که می خواهید پزشک را انتخاب کنید. بعضی از پزشکان مهارت خاصی در عمل بینی گوشتی دارند و یا برخی نیز در انجام عمل بینی استخوانی مهارت دارند. بعضی از افراد به علت عمل بینی ناموفق اطرافیان خود نسبت به تمامی پزشکان بی اعتماد شده اند و عمل بینی را نوعی ریسک می دانند البته این عمل نیز نگرانی های مربوط به خود را دارد ولی با کمی تحقیق می توانید از انجام یک عمل ناموفق جلوگیری کنید زیرا پزشکان زیادی هستند که مهارت بسیاری در انجام عمل هر نوع بینی دارند.

علت عمل بینی ناموفق به دلیل خطای جراحی

خطای جراحی نیز ممکن است سبب انجام یک عمل ناموفق باشد. علت عمل بینی ناموفق به دلیل خطای جراحی از موارد نادری است که ممکن است در حین جراحی رخ دهد البته همانطور که در فوق ذکر شد می توان با انتخاب یک پزشک ماهر که دارای سوابق درخشانی است از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.