شستشو بعد از عمل بینی

شستشو بعد از عمل بینی
Rate this post

یکی از مراقبت های بعد از عمل بینی که بیماران باید انجام دهند شستشو بعد از عمل بینی می باشد که معمولا بعد از ۳ هفته بعد از عمل بینی انجام می شود. شستشو بعد از عمل بینی براى رفع خونابه و ترشح داخل بينى استفاده می شود و بايستى از شستشو با سرم بهره برد و از تخليه ترشحات با فشار در سه هفته اول بعد عمل بینی بايد اجتناب كرد.

نحوه شستشو بعد از عمل بینی

برای شستشو بعد از عمل بینی می توان از وسایل مختلفی استفاده کرد که راحت ترین و کم هزینه ترین آن ها شستشو با سرنگ می باشد. برای شستشو می توان از محلول های نمکی استفاده کرد و سوراخ های بینی خود را شستشو دهید . ابتدا باید در کنار سینک دستشویی بایستید و سر خود را به یک سمت بپرخانید پس از اینکه محلول نمکی وارد بینی شما شد در جای مناسبی قرار بگیرید تا محلول به آرامی از سوراخ دیگر بینی شما خارج شود. این کار را برای سوراخ دیگر بینی خود و با چرخاندن سر به سمت دیگر انجام دهید.

تعداد دفعات شستشو بعد از عمل بینی شما با توجه به نظر جراحتان می باشد پس سعی کنید به توصیه های ایشان توجه کنید . بعد از شستشوی بینی شما احساس بهتری خواهید داشت .

نحوه شستشو بعد از عمل بینی

مزایای شستشو بعد از عمل بینی

  • بهبود تنفس شما
  • خارج شدن خونابه های و تمیز شدن بینی
  • تخلیه ترشحات بینی
    به طور کلی باید اشاره کرد همواره در مراقبت های بعد از جراحی و قبل از جراحی به توصیه های جراح خود عمل کنید. جراحی زیبایی بینی پای سلامتی شما در میان است پس بهتر است برایشستشو بعد از عمل بینی نیز به توصیه های جراح خود عمل کنید.

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*