فرق لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین

Rate this post

افرادی که می خواهند لیفت صورت انجام دهند با این سوال مواجه اند که کدام روش برای لیفت صورت برای آنها مناسب است. آیا لیفت اندوسکوپیک بهتر است و یا لیفت با اندوتاین؟ و تفاوت لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین در چیست؟

یکی از رایج ترین اتفاقاتی که ممکن است افراد با آن مواجه شوند مشکل افتادگی پوست است. متاسفانه این اتفاق منشأ یکسان و ثابتی ندارد، و ناشی از افزایش سن، مصرف بی رویه سیگار، پشت سرگذاشتن بارداری، کاهش وزن و یا موارد دیگر است. امروزه داشتن پوست شاداب و زیبا مهم ترین خواسته قلبی افراد است و روش های بسیاری برای دست یافتن به این امر وجود دارد که لیفت اندوسکوپیک یکی از این روش های محبوب در بین جوانان است که افراد می توانند در سنین جوانی نیز به انجام آن اقدام نمایند.
شل شدن و افتادگی پوست صورت، نه تنها باعث تغییر ظاهر افراد می شود بلکه تاثیر زیادی بر روی روحیه افراد نیز دارد از این رو رفع افتادگی صورت با اندوتاین، به عنوان یک راه حل غیرتهاجمی و ماندگار، توسط بسیاری از جراحان پلاستیک، انجام می شود.

توضیحات تکمیلی تفاوت لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین

درباره فرق لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین باید بگوییم که:

لیفت اندوسکوپیک و لیفت اندوتاین هر دو روش های جراحی زیبایی صورت هستند، که با استفاده از روش های مختلف انجام می شوند.

لیفت اندوسکوپیک یا همان لیفت صورت، به کمک اندوسکوپ انجام می شود. در این روش، جراح چندین برش کوچک را در داخل دهان و در نزدیکی خط مویی صورت انجام می دهد. سپس، با استفاده از اندوسکوپ و ابزار های کمکی، پوست و عضلات صورت تنظیم و برجستگی های صورت بهبود می یابند. این روش عموماً برای لیفت پیشانی و گونه استفاده می شود.
لیفت اندوتاین با استفاده از برش های کوچک در نزدیکی خط مویی صورت و پشت گوش انجام می شود. در این روش، پوست و بافت های زیرین صورت تنظیم می شوند و برجستگی ها بهبود می یابند.
در واقع تفاوت اصلی لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین در محل برش ها است. در لیفت اندوسکوپیک، برش ها در داخل دهان و در نزدیکی خط مویی صورت قرار می گیرند و در لیفت اندوتاین، برش ها در نزدیکی خط مویی صورت و پشت گوش قرار می گیرند. همچنین، لیفت اندوسکوپیک برای بهبود پیشانی و گونه استفاده می شود، در حالی که لیفت اندوتاین برای بهبود گردن و چانه استفاده می شود. نکته مهم در هر دو روش این است که، هر دو روش نیاز به تخصص و تجربه جراح دارند و هزینه های آنها نیز ممکن است متفاوت باشد.
برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه ها و انتخاب روش مناسب، بهتر است با مشاوران کلینیک دکتر شیرزادگان مشورت کنید.
با توجه به کم خطر بودن لیفت، افراد زیادی برای حذف چروک های افقی و عمودی صورت و جوانسازی پوست خود، به دنبال انجام این روش هستند ما در این بخش برای این دسته از افراد نکات قبل از لیفتینگ صورت را بیان می کنیم.

  • انجام آزمایشات مهم اولیه پیش از عمل، جهت اطمینان از بی خطر بودن استفاده از اندوتاین
  • پرهیز از مصرف آسپرین و هر داروی رقیق کننده خون دیگر پیش از عمل
  • دادن اطلاعات دارویی کامل به پزشک در صورت وجود حساسیت به دارویی خاص
  • پرهیز از مصرف انواع دخانیات و عدم مصرف سیگار حداقل ۴۸ ساعت قبل از عمل
  • پرهیز از مصرف مواد غذایی تا ۸ ساعت قبل از جراحی
  • پرهیز از نوشیدنی ها الکی ۱ هفته قبل و بعد از جراحی
  • استفاده نکردن از مواد آرایشی در روز جراحی

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*