استفاده از عینک افتابی بعد از عمل بینی

استفاده از عینک افتابی بعد از عمل بینی
2.7/5 - (3 امتیاز)

همان طور که می دانید جراحی بینی تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد و موجب زیبایی صورت و چهره می گردد در این میان افرادی که عینکی هستند همواره از نتایج بعد از عمل بینی خود نگران می باشند که فرم بینی آن ها بعد از عمل تغییر نکند. در این میان با باید ها و نباید های استفاده از عینک بعد از عمل بینی آشنا می شویم.

پس از عمل بینی بیمار باید مراقبت های بینی را انجام دهد و از فشار، دستکاری کردن و ضربه زدن خودداری کند در این راستا استفاده از عینک نیز تا ۶ هفته بعد از عمل مجاز نمی باشد چرا که غضروف های بینی بسیار نرم می باشند و به راحتی تغییر شکل پیدا می کنند.

تا زمانیکه گچ روی بینی شماست می توانید از عینک استفاده کنید ولی بعد از برداشتن ان نباید تا شش هفته از عینک استفاده کنید. در این مدت میتوانید از لنزهای تماسی بجای عینک استفاده کنید.

تصویر زیر نمونه کاری از جراحی بینی استخوانی دکتر شیرزادگان می باشد همان طور که می بینید پس از جراحی چهره فرد به طور زیبایی تغییر کرده است و موجب شده است زیبایی منحصر بفردی در فرد ایجاد شود.

استفاده از عینک افتابی بعد از عمل بینی

می توان عمل لیزیک چشم را انجام داد؟

بسیاری از افرادی که عینکی هستند بسیار نگران می باشند که آیا تداخلی بینی عمل بینی و لیزیک چشم وجو دارد یا خیر.گفتنی است که به فاصله یک ماه قبل و بعد از جراحی بینی می توان جراحی لیزیک چشم انجام دارد ولی از آنجایی بعد از جراحی بینی تا ۶ عفته نباید عینک استفاده کرد بهتر است لیزیک چشم ۱ ماه زود تر از جراحی بینی انجام شود تا بیمار نگران به هم خوردن شکل بینی خود نباشد.

اينكه ابتدا عمل بينى انجام شود يا ليزيك بسته به الويت عمل از نظر شما دارد، در صورت انجام هر كدام حداقل يك تا دو ماه بعد ميتوان عمل دوم را انجام داد.

 


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*