فصل مناسب برای عمل بینی

فصل مناسب برای عمل بینی
Rate this post

بسیاری از بیماران که برای جراحی بینی به مطب دکتر شیرزادگان مراجعه می کنند نگران انتخاب زمان مناسب برای عمل بینی خود می باشند ان ها با در نظر داشتن وقت و زمان شخصی خود از فصول گرما و سرما نگران هستند. دراین مقاله با باور های درست و نادرست در زمینه فصل مناسب برای عمل بینی آشنا می شویم.

انتخاب فصل مناسب برای عمل بینی

انتخاب فصل بهار و تابستان برای عمل بینی

همان طور که می دانید عده ای از آلرژی های بهاری رنج می برند و همان طور که می دانید این دسته از افراد قبل از جراحی بینی، جراح خود را از آلرژی خود مطلع سازند تا جراح درمان دارویی را قبل از انجام جراحی برای بیمار شروع کند تا بیمار آلرژی کنترل شده ای داشته باشد و بعد از جراحی برای بیمار مشکل ساز نباشد.

گرمای زیاد یکی دیگر از دغدغه بیماران در فصل تابستان می باشد اگر چه در این فصول رفت و آمد به مطب پزشکی آسان می باشد ولی اگر بیمار برای مدت طولانی در معرض آفتاب قرار گیرد می تواند برای بیمار مشکلاتی از جمله تورم به وجود آید به همین دلیل توصیه می شود که تا حد امکان بیمار پس از جراحی بینی در معرض آفتاب قرار نگیرد.

به طور کلی می توان گفت با وجود تابش آفتاب در تابستان و احتمال عفونت در زمستان فصل مناسب برای عمل بینی ذکر نشده است.

انتخاب فصل بهار و تابستان برای عمل بینی

عمل بینی در فصل زمستان و پاییز

دسته دوم افرادی هستند که فصل زمستان را برای جراحی بینی انتخاب کرده اند این دسته از افراد نیز نگران جراحی بینی خود می باشند و از عفونت های ناشی از سرما خودرگی و تاثیر گذاری بر نتایج جراحی نگران می باشند. اگر چه در فصل زمستان عده ای ممکن است احساس خشکی در بینی خود داشته باشند ولی این احساس با تجویز های جراح شما از بین خواهد رفت و مشکلی نخواهید داشت. به طور قطع می توان گفت فصل مناسبی برای جراحی بینی وجود ندارد و همواره بیمر با مراقبت های بعد از عمل و توجه به توصیه های جراح خود می تواند دوران پس از جراحی بینی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

هر كدام از فصول سال براى عمل بينى مزايا و معايب خاص خود را دارند با اين حال فصل مناسب برای عمل بینی ذكر نشده است.

عمل بینی در زمستان

در آخر می توان به این موضوع اشاره کرد که زمان مناسب برای جراحی بینی زمانی است که بیمار استراحت لازم را بعد از عمل داشته باشد و بتواند مراقبت های لازم را از بینی خود داشته باشد. امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید فصل مناسب برای عمل بینی خود را انتخاب کنید و و با آگاهی از باور های نادرستی که در انواع جراحی بینی وجود دارد بتوانید با اطمینان بیشتری برای این نوع جراحی گام بردارید.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

دیدگاه

  1. مهسا محبی

    من عمل بینی رو پیش شما عمل کردم و نتیجه خیلی خوبی داشت بینی من استخوانی بود و خیلی تغییر کرد.

    پاسخ