بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی
Rate this post

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات پزشکی این روز ها اعتماد به جراحان بینی جهت بهبود ظاهر چهره ممکن خواهد بود. اما از طرفی نیز با افزایش تعداد پزشکانی که جراحی بینی انجام میدهند کمی انتخاب پزشک را دشوار کرده است. خیلی از افرادی  که می خواهند عمل بینی انجام دهند به دنبال بهترین جراح بینی هستند.

این دسته از افراد می خواهند با خیال راحت عمل خود را نزد بهترین جراح شهر خود انجام دهند. در ادامه با راهکار های آشنایی با بهترین جراحان بینی آشنا می شویم.

سه مولفه اصلی را همواره باید در انتخاب جراح خود مد نظر داشته باشید، مهارت جراح ، تجربه جراح و سابقه که می تواند تضمین کننده جراحی موفق باشد. بدون داشتن هر کدام از این مولفه ها احتمال ناموفق بودن و شکست جراحی بالاتر رفته و امکان وجود جراحی بعدی نیز وجود خواهد داشت. تصمیم آگاهانه در انتخاب جراح می تواند ضامن بهبود چهره شما باشد.

بینی یک اعضای مهم برای بهبود ظاهر صورت است. بهترین جراح بینی با عملی حرفه ای می تواند منجر به زیباتر شدن صورت و هماهنگی بیشتر اعضای صورت شود. اصلاح شکل زیبایی بینی سخت ترین روش در جراحی زیبایی شناسی محسوب می شود. فقط تعداد بسیار کمی از جراحان پلاستیک دارای آموزش تخصصی برای این روش هستند که مستلزم مهارت و تجربه بالایی می باشند.

عمل بینی نمونه کار

دکتر اسماعیل شیرزادگان عضو کالج بین المللی جراحان آمریکا و همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشد و با سابقه درخشان تعداد بی شماری از جراحی های زیبایی موفق می تواند یک انتخاب تضمین شده برای شما باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های گفته شده با ایشان در تماس باشید.

بهترین جراح بینی افرادی هستند که تخصص قابل توجه خود را در طول سالیان بسیار به دست آورده است. و آگاهی لازم را نسبت به تمام تکنیک های مدرن برای درمان از جمله، بازسازی چارچوب بینی با غضروف گوش و دنده، ساخت پل بینی با استفاده از غضروف متراکم و غیره دارد.

تکنیک های مختلف جراحی برای اصلاح زیبایی شناختی و عملکردی بینی وجود دارد. تشخیص اینکه کدام تکنیک برای کدام بیمار مناسب است فقط با استفاده از تجربه جراح ممکن خواهد بود که تکنیک مورد نظر با بیمار در میان گذاشته شده و نحوه جراحی برای وی شرح داده می شود تا بیمار به صورت آگاهانه تصمیم گیری نماید.
در حین معاینه ، بینی از بیرون و داخل بررسی می شود. در برخی موارد ، اختلال در تنفس بینی عامل اصلی جراحی است.

ویژگی بهترین جراح بینی

یکی از ویژگی بهترین جراح بینی آگاه سازی کامل بیمار نسبت به جراحی که قرار است انجام هدف می باشد، بیمارانی که به مراکز جراحی بینی مراجعه می کنند از بینی خود ناراضی هستند، مراجعه ایشان ممکن است به دلیل متناسب نبودن بینی شان با چهره آن ها است.

در فرآیند عمل بینی، بهترین جراح بینی مشاوره ای کامل در مورد احتمالات جراحی بینی در اختیار بیمار قرار می دهد. گاهی جراحی می تواند یک راه حل برای حل مشکلات تنفسی و انحراف بینی باشد. در طی این مشاوره اولیه بین بیمار و جراح، تمام خواسته های زیبایی شناختی و اختلالات را می توان به صورت جداگانه مورد بحث قرار خواهد گرفت تا درست ترین تصمیم تو سر بیمار با راهنمایی های جراح انجام گیرد. به منظور بهبود زیبایی چهره و اختلالات تنفسی می توان فرآیند درمان توسط جراحی بینی را طی کرد.

ویژگی بهترین جراح بینی

سعی کنید برای عمل بینی خود نزد فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه کنید.

جراح پلاستیک دوره های زیر را باید گذرانده باشد:

  • ۷ سال پزشکی عمومی
  • ۴ سال تخصصی جراحی عمومی
  • ۳ سال فوق تخصصی جراحی پلاستیک
  • همچنین باید عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران باشد.

دکتر شیرزادگان همیشه می خواهد از دقیق ترین و موثرترین تکنیک هایی استفاده کند. ایشان به بهتر زیستی ، خواسته ها و عملکرد جسمی هر بیمار بیشترین اهمیت را می دهند، توصیه های ایشان در هنگام راهنمایی و در هنگام طی فرآیند درمان پایدار است.

برای اطلاع از لیست بهترین جراحان بینی تهران و ایران به صفحه بهترین جراح بینی تهران مراجعه کنید.

چگونه جراح بینی مناسبی را پیدا کنیم

چگونگی انتخاب جراح مناسب برای انجام عمل بینی یکی از بزرگ ترین دغدغه های بیماران است. بیماران اغلب به دنبال بهترین جراح بینی هستند که تجربه و مهارت های تخصصی و در عین حال به روز داشته باشد. بهترین جراح بینی قبل از عمل شرایط شما را به دقت بررسی می کند و راهکار مناسبی را برای عمل شما پیشنهاد می دهد.

جراح ممکن است راهکار های درمانی زیر را پیشنهاد دهد.

تغییر شکل بینی در واقع انجام جراحی بینی برای بهبود ظاهر فرد است. این تعریف می تواند به معنای ایجاد یک ظاهر هماهنگ و همچنین بهبود اختلالات تنفسی باشد. به عنوان مثال، ممکن است راه های بینی مسدود شده باشد که باعث ایجاد مشکلات تنفسی می شوند.
جراحی نوک بینی زمانی انجام می شود که بیمار از شکل انتهای بینی راضی نباشد یا اختلال موجود در بخش نوک قرار داشته باشد. بعضی اوقات نوک بینی می تواند باعث ایجاد ناسازگاری در چهره شود. بنابراین عمل جراحی نوک بینی می تواند با از بین بردن یا تغییر شکل غضروف خارجی بینی ، به ترمیم ظاهری متقارن کمک کند.

جراحی پل بینی معمولاً با هدف زیبایی شناختی انجام می شود، بدیت صورت که پل بینی به دلیل ظاهر نامتقارن جراحی شده و یک شکل مناسب به خود می گیرد. جراحی پل بینی اغلب از دو روش تشکیل می شود ، روش های “بسته” یا “باز”. روش بسته شامل ایجاد برش در داخل بینی است، در حالی که روش باز به معنای ایجاد برش دقیق در بالای پل بینی است.

همه افرادی که قصد انجام جراحی بینی را دارند باید قبل از انجام عمل آگاهی لازم را در مورد این نوع جراحی کسب کنند و پس از آن جراحی ماهر و قابل اعتماد را انتخاب کنند. با مشاهده چک لیست زیر می توانید انتخاب بهترین جراح بینی را انجام دهید. و مشکلات پس از عمل را تا حد ممکن کاهش دهید.

بهترین جراح بینی کیست

جراحی بینی با بیهوشی بیمار انجام می شود. بسته به عمل جراحی می تواند از ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت به طول انجامد. دکتر شیرزادگان با حداکثر دقت در طول عمل برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن را به دست می آورد. بعد از اتمام عمل جراحی، بیمار به اتاق استراحت منتقل می شود تا منتظر پایان یافتن اثرات بیهوشی باشد و توصیه شود که بیمار این مدت در بیمارستان سپری کند تا نظارت پزشک کامل انجام شود.
جراحی بینی به ندرت عوارض خواهد داشت. اما برای هرچه کمتر کردن این خطرات جراح در طول مباحث اولیه، تهیه برنامه درمانی بیمار را با نهایت دقت انجام خواهد داد.
با این وجود باز احتمال وجود خطرات را نمی توان کاملاً رد کرد. این خطرات ممکن است لخته شدن خون، عفونت ها، حساسیت به داروها و تجهیزات پزشکی باشد. مواجه با این نوع مشکلات کاملا به تجربه و مهارت جراح  بستگی خواهد داشت. بهترین جراح بینی از تجربه گسترده خود به عنوان یک متخصص برجسته جراحی بینی برای جلوگیری از این نوع مشکلات استفاده خواهد نمود. در نهایت بیماران به زودی از زیبایی و هماهنگ بینی با دیگر اعضای صورت برخوردار می شوند.

بهترین جراح بینی کیست

هزینه بهترین جراحی بینی

عمل جراحی بینی به وضعیت و خواسته های هر بیمار بستگی دارد. هزینه جراحی بینی با توجه به هزینه کلینیک، شهر و کشور و نحوه جراحی متغیر است. بهترین جراحان بینی معمولا هزینه های متغیری را برای عمل های بینی خود دریافت می کنند و بسیاری از بهترین جراحان نیز برای رفاه حال افراد هزینه های مقرون بصرفه ای را براورد می کنند.

گفتنی است که همیشه هزینه بالاتر به معنی تخصص و مهارت بالاتر نمی باشد. در نتیجه سعی کنید از روی هزینه جراح خود را انتخاب نکنید.

باز هم تاکید می کنیم که بینی به عنوان مرکزیت چهره شما عمل می کند، به گونه ای که می تواند تعیین کننده جذابیت چهره ی شما باشد، برای تغییر شکل این اعضای مهم در بدن و چهره، تجربه و مهارت جراح  حرف اول را خواهد زد. در جراحی بینی شما تمام شرایط و خواسته های تان در اولویت قرار داشته و قبل از هرگونه اقدامی، فرآیند به صورت کامل برای شما شرح داده خواهد شد تا در صورت موافقت شما انجام گیرد. یکی از ویژگی های بهترین جراح بینی می تواند تشریح فرآیند بدون هیچ گونه کم و کاستی برای بیمار باشد تا بیمار با آگاهی کامل بتواند تصمیم را اخذ نماید.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*