بهترین روش جراحی بینی گوشتی

بهترین روش جراحی بینی گوشتی
Rate this post

افرادی که دارای پوست ضخیمی در ناحیه بینی خود می باشند معمولا ازنتایج جراحی بینی گوشتی خود نگران می باشند و همواره با سوالاتی از جمله “بهترین روش جراحی بینی گوشتی کدام است” و یا “آیا بعد از عمل بینی گوشتی بینی شکل بینی باز خواهد گشت “می خواهند از عمل بینی گوشتی خود اطمینان لازم و کافی را کسب کنند. همان طور که در مبحث جراحی زیبایی بینی اشاره کردیم این نوع جراحی نیز به دو روش باز و بسته انجام می شود ، ولی مهارت جراح در این گونه عمل از اهمیت دوچندانی برخوردار است. در نتیجه می توان اشاره کرد بهترین روش جراحی بینی گوشتی همان روش های باز و بسته می باشد و اگر جراح قبل از عمل آنالیز کافی را از جراحی بینی شما داشته باشد می تواند نتایج زیبایی را برای شما فراهم کند.

شما می توانید تجربه عمل بینی گوشتی و نظرات بیماران را از عمل بینی گوشتی را در بخش مقالات مطالعه کنید.

مشخصه های بینی گوشتیبهترین روش جراحی بینی گوشتی

  • تورم و التیام زخم در این نوع بینی پس از جراحی دیر تر می گیرد
  • افرادی که دارای بینی گوشتی می باشند معمولا پوست ضخیم و چربی دارند
  • عمل این نوع بینی سخت تر و زمان بر تر است
  • داری ابعاد بزرگ
  • دارای غضروف و استخوان کم

تصویر زیر نمونه کاری از دکتر شیرزادگان باشد. بیمار دارای پوستی ضخیم است که پس از جراحی بینی ویژگی های نامتوازن بینی برطرف شده است. البته ورم بینی گوشتی معمولا بیشتر از بینی استخوانی می باشد و پس از یک سال از جراحی بینی از بین خواهد رفت. نمونه کارهای بسیاری در بخش جراحی بینی گوشتی موجود می باشد که به راحتی می توانید از عکس های قبل و بعد بیماران آگاهی لازم را کسب کنید.

بعد از عمل رينوپلاستى و برداشتن گچ، بينى شما ممكن است بزرگ و بعلت تورم نامتقارن و عجيب بنظر برسد، نبايستى عجله كنيد بينى شما براى رسيدن به فرم واقعى نياز به زمان دارد.

 

همان طور که در تصویر مشاهده کردید بینی گوشتی به راحتی کوچک شده شده است. دکتر شیرزادگان تکنیک خاصی در جراحی بینی گوشتی دارند که موجب می شود عمل بینی گوشتی به بهترین شکل انجام شود. ایشان بهترین روش جراحی بینی گوشتی را ابداع کرده اند و تکنیک انحصاری خود دکتر است. دکتر شیرزادگان توانسته است لقب بهترین جراح بینی تهران  را خصوص در بینی گوشتی و ترمیمی در مدت اندکی کسب کند.

نتیجه عمل جراحی بینی گوشتی

بسیای از افرادی که دارای بینی گوشتی می باشند از نتیجه عمل خود نگران هستند. نکته ای که وجود دارد این است که در جراحی بینی گوشتی معمولا بافت نا مناسبی از غضروف و استخوان برای بیمار وجود دارد که موجب می شود جراح نتواند شکل مناسبی را در بینی بیمار ایجاد کند.

افرادى كه بينى با پوست ضخيم يا گوشتى دارند با توجه به پايين تر بودن كيفيت كار نسبت به بينيهاى استخوانى بايستى انتظار واقع بينانه اى از عمل رينوپلاستى داشته باشند.

دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک با بهترین روش جراحی بینی گوشتی آشنا می باشند و با نظر به سابقه کاری و انجام چندین هزارعمل بینی گوشتی توسط ایشان در تلاش اند سالم ترین و زیبا ترین نتیجه را برای بیماران خود فراهم کنند.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*