تجربه عمل بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی
Rate this post

تجربه عمل بینی گوشتی افرادی که دارای بینی گوشتی هستند می تواند برای کسانی که قصد انجام عمل بینی گوشتی خود را دارند بسیار کار ساز و مفید باشد زیرا افراد زیادی هستند که از ترس نتیجه عمل از انجام عمل منصرف شده اند.

البته با توجه به شرایط و ساختار ویژه بینی های گوشتی بیماران حق دارند نگران نتیجه عمل باشند.

کسانی که اطلاعات زیادی درباره بینی های گوشتی ندارند و یا در اطرافیانشان شخصی نبوده که تجربه عمل بینی گوشتی داشته باشد ممکن است با این سوال مواجه شوند که مگر بینی گوشتی چه تفاوتی با بینی استخوانی (غصروفی) دارد؟ به همین دلیل در ادامه به توضیحات مختصری درباره انواع بینی و ویژگی های آن ها می پردازیم.

بینی گوشتی: اگر از کسی که تجربه عمل بینی گوشتی را داشته است سوال کنید که چرا پزشکان می گویند عمل بینی گوشتی بسیار دشوار تر از بینی استخوانی است این چنین به شما پاسخ خواهند داد:

بینی گوشتی دارای ساختار غضروفی بسیار ضعیفی بوده و همچنین دارای پوستی ضخیم و بافت های چربی بسیاری است. این عوامل نقش بسیاری در نتیجه عمل دارند. تجربه عمل بینی گوشتی بسیار متفاوت تر از تجربه عمل بینی استخوانی است زیرا در بینی گوشتی ساختار استخوانی بسیار ضعیف بوده و پزشک نمی تواند تمام تغییرات را بر روی استخوان بینی اعمال کند. در عمل بینی گوشتی نه تنها پزشک استخوان بینی را برنمیدارد و تراش نمیدهد بلکه در صورت نیاز پیوند های غضروفی را نیز تقویت می کند. در عمل بینی گوشتی تمام تغییرات بر روی بافت های چربی و پوست ضخیم بینی انجام می شود اما باید توجه داشت که در بعضی از موارد ممکن است بافت های چربی پس از عمل دوباره رشد کند.

بینی استخوانی: همانطور که گفته شد تجربه عمل بینی گوشتی افراد با تجربه عمل بینی استخوانی بیمار برای پزشکان نیز کاملا متفاوت است. چرا که در عمل بینی های استخوانی کار پزشک بسیار آسان بوده و انواع مدل ها را به راحتی می توان با تراش استخوان به زیباترین شکل ممکن بر روی بینی پیاده سازی کرد. بینی استخوانی (غضروفی) دارای استخوان و پیوند غضروفی محکم بوده و پوست آن نیز ضخیم نیست. در عمل بینی های استخوانی کار پزشک بسیار راحت تر از عمل بینی گوشتی بوده و نگران برگشتن بینی به حالت اولیه نخواهد بود.

با توجه به تعاریف و توضیحات بالا باید به خوبی متوجه شده باشید که بهره گیری از تجربه عمل بینی گوشتی دیگران می تواند بسیار کمک کننده باشد و تا حد زیادی از استرس و نگرانی های شما بکاهد. همچنین می توانید به پزشک مورد تایید افرادی که تجربه عمل بینی گوشتی دارند مراجعه کنید چرا که این گونه افراد با توجه به تجربیات و میزان رضایت خود از نتیجه عمل پزشک مربوطه را به شما معرفی می کنند پس توصیه می شود از تجربه عمل بینی گوشتی اطرافیان و آشنایان به خوبی استفاده کنید و حتی پیش از مراجعه به پزشک می توانید از آن ها درباره شرایط ویژه خود سوال کنید و جواب های صحیحی را از آن ها دریافت کنید.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل

کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل

افرادی نیز هستند که تجربه عمل بینی گوشتی ناموفق دارند و همین امر نیز سبب شده است اطرافیان و آشنایان آن ها از انجام عمل بینی گوشتی خود ترس داشته باشند. این گونه افراد نه می توانند با بزرگی و نواقص بینی خود کنار بیایند و نه می توانند به دلیل تجربه عمل بینی ناموفق برخی از افراد نیز تن به این عمل بدهند چرا که انجام این عمل را ریسک بالایی می دانند. تمامی این مسائل و سردرگمی ها دست در دست یکدیگر می دهند تا چنین افرادی فریب تبلیغاتی چون “کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل در منزل” را بخورند و اقدام به خرید دستگاه هایی کنند که توسط رسانه ها تبلیغ می شود اما توجه داشته باشید که کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل بینی با چنین دستگاه هایی امکان پذیر نبوده و اگر تاثیر ناچیزی نیز داشته باشد پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

پس اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید توصیه می کنیم که نیمه پر لیوان را هم ببینید و فقط تجربه عمل بینی گوشتی ناموفق برخی از افراد را در تصمیم گیری خود دخالت ندهید و با کسانی که عمل موفقیت آمیز نیز داشته اند مشورت کنید. همواره این نکته را به یاد داشته باشید که پزشک جراحی که انتخاب می کنید تاثیر بسزایی در نتیجه عمل شما خواهد داشت.

با کسانی که تجربه عمل بینی گوشتی موفقیت آمیز داشته اند مشورت کنید و از شرایط آن ها در حین عمل جراحی سوال کنید و اگر از نتیجه عمل بینی خود رضایت کامل را داشت نزد پزشکی که عمل جراحی او را انجام داده است بروید و حضوری با پزشک مشورت کنید همچنین شما می توانید از نگرانی های خود درباره تجربه عمل بینی گوشتی اطرافیان خود با پزشک سخن بگویید تا با توضیحات تخصصی این اطمینان را به شما بدهد که می توانید یک عمل موفقیت آمیز و بدون نگرانی را پشت سر بگذارید.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*