از بین بردن چربی سینه مردان

از بین بردن چربی سینه مردان
5/5 - (1 امتیاز)

از بین بردن چربی سینه مردان مشکلی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. آیا بهترین راهکار برای از بین بردن چربی سینه مردان ژنیکوماستی است. با ما همراه باشید تا با راهکار از بین بردن چربی سینه مردان آشنا شوید.

انباشت بافت و توده چربی در سینه مردان از عمده علت های بزرگی سینه مردان است که باعث بروز مشکلاتی در افراد می شود معمولا بسیاری از مردان با این مشکل روبرو هستند و این افراد برای معالجه به دنبال از بین بردن چربی سینه هستند که برای این امر راه کار های بسیاری وجود دارد برای از بین بردن چربی سینه در مردان شناخت نوع بزرگی پستان است که می تواند در درمان تاثیر گذار باشد. علل ابتلا به ژنیکوماستی بیشتر به علت تغییرات هورمونی، ژنتیک ،برخی بیماری ها و استفاده از برخی دارو های خاص می تواند باشد.

هورمون استروژن که در بین نوجوانان ۱۶ تا ۱۹ ساله شایع تر است بیشترین علت ژنیکوماستی است خطرات ناشی از بزرگی سینه های مردانه مربوط به بیماری ها و شرایط خاص ( مانند سیروز کبد) همان عوامل خطر است که به این شرایط منجر می شود. معمولا مصرف برخی دارو ها در بسیاری افراد نیز سبب افزایش این بیماری می شود. همان طور که درباره ژنیکوماستی گفتیم این بیماری ناشی از عدم هورمون استروژن است که این ختلال ممکن است به صورت ژنتیک یا تروما و یا عفونت باشد

در صورتی که احساس می کنید که سینه هایتان نسبت به شکل اولیه خود دچار تغییراتی شده است و یا قرینه نیست بهتر است تا در اولین فرصت به پزشک معالج مراجعه کنید. سعی کنید برای از بین چربی سینه بهترین جراح ژنیکوماستی را انتخاب کنید.

راهکار از بین بردن چربی سینه مردان

با توجه به مشکلاتی که این نوع عارضه برای افراد ایجاد می کند امروزه برای از بین بردن چربی سینه مردان روش های بسیار متفاوتی وجود دارد که ما در این قسمت به بررسی این راه کارها می پردازیم:

شما می توانید برای براورد قیمت از بین بردن چربی سینه مردان به صفحه  هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان مراجعه کنید.

راهکار از بین بردن چربی سینه مردان

  •  درمان با انجام ورزش

برای رهایی از چربی انباشت شده در سینه انجام فعالیت هایی که بتواند تمام عضلات بدن را درگیر کند بسیار مناسب است شما بایستی تا با انجام مناسب ترین ورزش های چربی سوزی کلی و تمرینات روی همه اعضای بدن چربی انباشت شده در این محل را کم کنید.

  • درمان با تغذیه

داشتن برنامه غذایی مناسب و مفید از جمله راه کار هایی است که در از بین بردن چربی سینه مردان می تواند تاثیر گذار باشد از این رو بایستی تا مصرف غذاهای چرب را از برنامه غذایی خودتان حذف کنید و از غذاهایی استفاده کنید که آسیب جدی به اعضایی از جمله کلیه و کبد نشود بهتر است تا با روشی درست به تناسب اندام برسید برنامه رژیمی خود را می توانید تا از یک متخصص تغذیه دریافت کنید تا با استفاده تز این روش به بدنتان اسیبی وارد نشود.

  • درمان با جراحی

این جراحی که با هدف کاهش سایز پستان در آقایان انجام می شود جراحی ژنیکوماستی نام دارد در این روش جراح با استفاده از روش بیهوشی عمومی و موضعی بدون نیاز به بستری اقدام به جراحی سینه می کند در صورتی که انباشت چربی در سینه به علت ژنیکوماستی باشد جراح با استفاده از روش لیپوماتیک شروع به تخلیه چربی می کند روش دیگر در جراحی که منجر به برداشت بافت اضافه چربی سینه می شود اکسزیون است که این نوع جراحی از دیگر تکنیک های تصحیح زیبایی قفسه سینه می باشد که باعث کوچک شدن سایز سینه مردان می شود.

  • درمان با لیپوساکشن 

از دیگر روش های از بین بردن چربی سینه مردان، درمان با لیپوساکشن است. این درمان بیشتر برای از بین بردن چربی های شکم، ران، باسن، گردن، چانه، بالا و پشت بازو و پشت افراد مورد استفاده قرار می گیرد، اما می تواند در زمینه از بین بردن چربی سینه مردان نیز کاربردی باشد.

درمان با لیپوساکشن، چربی های موجود در زیر بافت های پوست بوسیله یک دستگاه با نام کانول تخلیه می شود. درمان با لیپوساکشن همراه با بی حسی موضعی خواهد بود.

نکته مورد توجه در این روش این است که لیپوساکشن به طور دائمی و همیشگی سلول های چربی را از بین خواهد بردو فرم دلخواه برای بدن و سینه مردان را ایجاد خواهد کرد. لیپوساکشن نسبت به روش های مشابه مانند لیپوماتیک، لیزر لیپولیز و لیپولیز نوین تر بوده و با از بین بردن چربی های زائد، بدون اینکه به بافت های مجاور چربی ها آسیبی برساند، تمام چربی های ناحیه مورد درمان را به صورت کامل تخیله می کند.

 


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

دیدگاه

  1. محسن

    سلام
    بنده عمل لیپوساکشن سینه انجام دادم و هیچگونه تاثیری نداشت! چربی ها خارج شد و با وجود رعایت کردن تغذیه متاسفانه در همان زمان استراحت سه چهار هفته ای باز به شکل قبل بازگشت حتی بدتر هم شد.
    ساکشن کردن یه اشتباه بزرگی بود.

    پاسخ