بهترین جراح ژنیکوماستی

بهترین جراح ژنیکوماستی
Rate this post

بهترین جراح ژنیکوماستی کیست

عبارت “بهترین جراح ژنیکوماستی” ممکن است روزانه توسط تعداد زیادی از مردان در گوگل جستجو شود. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از ژنیکوماستی رنج می برید و به دنبال درمان آن هستید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. این مقاله به شما کمک می کند تا با ویژگی بهترین جراح ژنیکوماستی آشنا شوید و به راحتی جراح خود را انتخاب کنید.

ژنیکوماستی چیست؟

تصویر زیر نمونه ای از عمل ژنیکوماستی است که با هدف کوچک کردن سینه مردان انجام شده است. در ادامه می توانید نمونه کار های بیشتری از دکتر شیرزادگان را مشاهده کنید.

بهترین جراح ژنیکوماستی تهران

ژنیکو ماستی به بزرگی سینه در آقایان گفته می شود که گاهی یک سینه و بعضی مواقع نیز هر دو سینه را درگیر کرده و فرد دچار ژنیکوماستی می شود. اما ممکن است این سوال برای همه مردان پیش بیاید که “علل اصلی ابتلا به ژنیکو ماستی چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟”

بهترین پاسخ ممکن برای چنین سوالی این است که:

افزایش استروژن نسبت به تستسترون در بدن علت اصلی ابتلا مردان به بزرگی سینه یا ژنیکوماستی است. البته دلیل دیگری که بسیاری از مردان را با بزرگی سینه رو به رو کرده چاقی بیش از حد است چرا که همه ما در افراد چاق به وضوح این مسئله را مشاهده کرده ایم. البته لازم به ذکر است که بزرگی سینه نرمال در افراد چاق نگران کننده نیست زیرا سینه مستعد ذخیره چربی بوده و با افزایش وزن، بافت های این قسمت از بدن نیز به میزان لازم چربی ذخیره می کند.

از دیگر دلایل ابتلا به بزرگی سینه می توان به مصرف دارو های خاص مانند دارو های  HIV، شیمی درمانی، متادون، دارو های ضد قارچ و حتی مصرف الکل و ماریجوانا و… اشاره کرد.

اگر می خواهید جراحی ژنیکوماستی انجام دهید و از قیمت این جراحی اطلاعات کافی را کسب کنید به هزینه عمل جراحي سينه مردان مراجعه کنید.

جراحی سینه آقایان

 

ویژگی بهترین جراح ژنیکوماستی

کسانی که به بزرگی سینه مبتلا هستند برای رهایی از عارضه نه چندان خوشایند ژنیکوماستی اقدام به جراحی زیبایی سینه خود می کنند به همین منظور به دنبال یافتن “ویژگی بهترین جراح ژنیکوماستی” هستند تا بتوانند در انتخاب پزشک و جراح خود بهترین انتخاب را داشته باشند چرا که جراحی سینه بسیار مهم بوده و مهارت و تجربه پزشک جراح می تواند در انجام عملی غیر قابل برگشت تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای یافتن بهترین جراح ژنیکوماستی می توانید با مراجعه به مطب و مشاهده نمونه کار های جراحی و پرسش و پاسخ بهترین جراح ژنیکوماستی را برای خود انتخاب کنید.

بهترین جراح ژنیکوماستی

یک جراح خوب باید مدرکی معتبر داشته باشد که مهارت او را تایید کند به عبارت دیگر یک جراح خوب جراحی است که پس از گذراندن دوره جراحی عمومی، برای گذراندن دوره فوق تخصص پلاستیک نیز اقدام کرده و دوره را با موفقیت گذرانده باشد. همانطور که در فوق ذکر شد مدرک جراح مورد نظر باید از دانشگاهی معتبر دریافت شده باشد. به شما اطمینان می دهیم شخصی که توانسته از یک دانشگاه معتبر مدرک دریافت کند پس اطمینان کردن به او بسیار ساده تر خواهد بود. البته این تمام ماجرا نیست بلکه شما باید به نمونه کار ها، تعداد جراحی های موفق و همچنین میزان رضایت بیماران از پزشک جراح مورد نظر توجه کنید.

یک جراح خوب همواره سلامتی بیمار را اولویت قرار می دهد و راه هایی را پیشنهاد می کند که به نفع بیمار باشد. اگر در جلسات اولیه مشاوره مشخص شود بیمار با مصرف دارو نیز می تواند به خوبی دوره درمان را طی کند و پس از مدتی سلامتی کامل خود را به دست آود پس عمل جراحی را پیشنهاد نمی کند و سعی دارد با دارو ژنیکوماستی فرد بیمار را درمان کند.

 

بهترین جراح ژنیکوماستی تهران

دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیش از ۱۰۰۰ عمل ژنیکوماستی موفق یکی از بهترین جراحان ژنیکوماستی ایران است که در حال حاضر در تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

از بیماری های مردان که باعث تغییر در فرم و شکل و زیبایی سینه می شود می توان به ژینکوماستی اشاره داشت که این بیماری سینه در مردان باعث می شود تا سایز سینه مردان بزرگ تر از حد معمول شود در بیشتر موارد بعد از عامل ژنتیک علت این عارضه ممکن است ناشی از تغییرات هورمونی دوران بلوغ باشد که برای درمان مراجعه به بهترین جراح ژنیکوماستی تهران مهم ترین کار است. در بسیاری از افراد ممکن است که رشد سینه بیش از حد  و به صورت غیر طبیعی باشد که در این حالت بافت چربی در سینه انباشه می شود و سینه حالت افتاده می گیرد مطمئنا این نوع سینه برای مردان به هیچ وجه خوش آیند نیست و بسیار ممکن است که باعث بروز درد در سینه نیز شود.

بهترین جراح ژنیکوماستی ایران و تهران

که افراد با این مشخصات در اولین گام به دنبال یافتن بهترین جراح ژنیکوماستی تهران می روند. بسیاری از افراد بر این باورند که با گذشت زمان ممکن است ژنیکوماستی برطرف شود که این مورد امکان پذیر نیست و مناسب ترین و استاندارد ترین درمان برای رفع ژنیکوماستی انجام جراحی است. معمولا این نوع جراحی به صورت جراحی باز و یا ممکن است به صورت روش های جدیدی که امروزه بسیار مورد توجه است انجام شود که برای درمان ژنیکوماستی استفاده از لیزرلیپولیز، لیپوساکشن اولتراسونیک ، لیپوساکشن و در بعضی موارد لیپوساکشن معمولی نیز بسیار رایج است.

افزایش وزن و مصرف غذا های چربی و رعایت نکردن رژیم غذایی در افرادی که دچار عارضه ی ژنیکو هستند می تواند باعث بیشتر شدن و بزرگ تر شدن سینه شود که در این صورت معمولا بیماران با توجه به حالت و فرم سینه هایشان نه تنها اعتماد به نفس شان را از دست می دهند بلکه به خاطر ظاهر خود خجالت می کشند. با توجه به این که امروزه برای درمان بیماری ها از روش ها و متد های نوین پزشکی می توان استفاده کرد برای درمان ژنیکوماستی نیز روش های مناسبی زیر نظر بهترین جراح ژنیکوماستی تهران وجود دارد که نه تنها باعث رفع ژنیکو ماستی می شود بلکه باعث می شود تا سینه فرم بهتری داشته باشد. در این روش جراحی پلاستیک تغییرات مربوط به رشد سینه مردان با هدف بازسازی شکل و فرم سینه با موفقیت بر روی افراد اعمال می شود از این رو یافتن جراح ماهر و با تجربه برای انجام جراحی و رسیدن به نتیجه مطلوب از مهم ترین موارد در تصمیم گیری برای انجام جراحی ژنیکوماستی است.

بیشترین مبتلایان به ژنیکوماستی در چه بازه سنی قرار دارند؟

ژنیکوماستی در نوزادان پسر: احتمالا در برخی از نوزادان پسر مشاهده کرده اید در روز های اول تولد دارای سینه های بزرگ هستند که این امر به دلیل تاثیر استروژن مادر بر روی نوزاد است و اصلا نگران کننده نیست چرا که پس از گذشت چندین هفته خود به خود از بین می رود.

ژنیکوماستی در دوران بلوغ: دوران بلوغ یکی از چالش برانگیز ترین مرحله زندگی مردان است چرا که در این سن پسران نوجوان با تغییرات هورمونی رو به رو می شوند و ممکن است این تغییرات آن ها را به ژنیکوماستی مبتلا کند. افرادی که در دوران بلوغ خود دچار بزرگی سینه می شوند نیز نباید نگران این موضوع باشند زیرا این نوع از ژنیکوماستی پس از گذشت ۶ ماه الی یک سال از بین رفته و سینه به حالت نرمال خود باز می گردد اما اگر بهبودی بیشتر از یک سال به طول انجامید در این صورت مراجعه فرد به پزشک الزامی است.

ژنیکوماستی دوران پیری : بیشترین مبتلایان به بزرگی سینه، مردان مسن هستند به طوریکه طبق آمارگیری ها و تحقیقات انجام شده از هر ۴ مرد مسن یک نفر مبتلا به ژنیکوماستی است.

اگر چه امروزه روز به روز بر تعداد مبتلایان به ژنیکوماستی افزوده می شود اما به یاد داشته باشید رعایت و کنترل دارو های مصرفی، خودداری از مصرف الکل و همچنین خودداری از مصرف دارو های غیر مجاز مانند استروئید ها می تواند شما را از خطر ابتلا به بزررگی سینه در امان نگه دارد.

 

بهترین جراح ژنیکوماستی ایران

ژنیکوماستی می تواند علت های مختلفی داشته  باشد و در سنین مختلف در مردان ظهور کند عواملی مانند: تغییرات هورمونی، شرایط ارثی، بیماری و یا استفاده از بعضی دارو های خاص مثل دارو های ضد قارچ و حتی مصرف الکل که منجر به ژنیکوماستی می شود. با انجام جراحی ژنیکوماستی زیر نظر بهترین جراح ژنیکوماستی در ایران می توانید تا ظاهر سینه را بهبود ببخشید. این جراحی سبب نبالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس در افراد می شود.

انتخاب جراح و پزشک برای رفع ژنیکوماستی مهم ترین کاری است که در انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی ایران باید به ان توجه داشت برای یافتن بهترین جراح ژنیکوماستی می توانید تا با مراجعه به مطب پزشک و مشاهده بیماران تحت درمان از روند جراحی و نتیجه جراحی ژنیکوماستی اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

دکتر شیرزادگان بهترین جراح ژنیکوماستی ایران با انجام بیشترین تعداد جراحی ژنیکوماستی و با کسب بیشترین نتیجه موفق در میان سایر جراحان به عنوان بهترین جراح ژنیکوماستی ایران شناخته شده است که این جراح علاوه بر تجربه و مهارت برای انجام جراحی دارای سابقه بسیار زیاد در زمینه جراحی پلاستیک است دکتر شیرزادگان از جمله جراحانی است که در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی از جمله جراحی بینی، صورت، سینه و . . .  خدمت رسانی می کند.

بهترین جراح ژنیکوماستی ایران

بهترین جراح ژنیکوماستی تهران از روی نمونه کار

انتخاب جراح مطمئن و با تجربه در زمینه جراحی پلاستیک نیاز به بررسی و تحقیق بسیاری دارد. جمع شدن چربی در زیر پوست سینه به صورت موضعی باعث می شود تا شکل و فرم سینه بزرگ تر از حد معمول باشد این حالت ممکن است که در یک سینه و یا هر دو طرف بروز کند. در افرادی که دچار این مشکل هستند انجام جراحی مناسب ترین راه کار برای رفع این مشکل است که باید برای نتیجه عالی جراحی توسط بهترین جراح ژنیکوماستی ایران صورت بگیرد.

در انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی تهران از روی نمونه کار باید به این موارد توجه داشت که تعداد جراحی های موفق جراح مورد نظر و این که ایا جراح مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک را دارد بسیار اهمیت دارد.

معمولا برای شناخت بهترین جراح ژنیکوماستی تهران روش های بسیاری وجود دارد زیرا انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی می تواند تا حدود زیادی از ریسک ‌ها و عوارضی را که ممکن است جراحی سینه برای بیمار به همراه داشته باشد کاهش دهد. در این راستا دکتر شیرزادگان با بیشترین تعداد جراحی موفق در زمینه جراحی پلاستیک بیشتر رضایت را از مراجعه کنندگان کسب کرده همچنین دکتر شیرزادگان عضو انجمن جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا می باشند که در صورت مراجعه به مطب و یا در صورت مشاهده نمونه کار از روی سایت و تصاویر گالری می توانید نتایج به دست آمده از جراحی زیبایی و پلاستیک را مشاهده نماید.

شما می توانید تا با مشاهده عکس، فیلم و ویدئوهای جراح به مهارت و تجربه او پی ببرید از این رو شما با مراجعه به شبکه های اجتماعی و یا وب سایت ها نمونه جراحی ها و نظرات کاربران را نیز از نحوه جراحی و نتیجه جراحی مطالعه نماید.

بهترین جراح ژنیکوماستی تهران سابقه فعالیت

همان طور که درباره ژنیکوماستی گفتیم این عارضه از جمع شدن بافت چربی در سینه آقایان به وجود می آید و عوامل بسیاری در تشکیل ژنیکوماستی تاثیر گذار است از جمله راه های رفع این عارضه معمولا می توان به جراحی پلاستیک اشاره کرد که اهمیت انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی با توجه به نوع جراحی و نتیجه ای که باید به دست بیاید بسیار مهم  است.

در انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی تهران سابقه فعالیت و میزان مهارت و تجربه جراح در کسب نتیجه موفق از جراحی بسیار تاثیر گذار است و جراح باید با تکیه بر تجربه و مهارت خود بهترین نتیجه را از جراحی کسب کند. دکتر اسماعیل شیرزادگان عضو انجمن جراحان پلاستیک از جراحان نمونه و نام آشنا در جراحی ژنیکوماستی در تهران است که در زمینه جراحی های زیبایی و ترمیمی دارای کارنامه درخشان است.

بهترین جراح ژنیکوماستی تهران سابقه فعالیت

بهترین جراح ژنیکوماستی تهران رضایت بیماران

از متداول ‌ترین جراحی‌ های پلاستیک می توان به جراحی ژنیکوماستی اشاره داشت که این نوع جراحی برای رفع ایرادات سینه مردان انجام می شود و با انجام این جراحی بیمار می تواند تا به سینه اندازه ای مناسب ببخشد. این مشکل باعث می‌شود که سینه مردان به جای ان که صاف و مردانه باشد، بیشتر شبیه سینه زن‌ها باشد. رشد بیش از حد سینه در دوران بلوغ از شایع ترین عوامل بروز ژنیکوماستی در اقایان است که همان طور که گفتیم هدف از جراحی بهبود ظاهر سینه و اصلاح بد فرمی است و انتخاب جراح ماهر در نتیجه جراحی تاثیر گذار است زیرا انجام جراحی زیر نظر بهترین جراح ژنیکوماستی تهران رضایت بیماران را به همراه دارد.

افراد بعد از رسیدن به تناسب اندام و برخورداری از سلامت کامل می توانند تا برای انجام این جراحی به بهترین جراح ژنیکوماستی تهران مراجعه کنند. این جراحی برای افراد بالای ۲۲ سال که به دنبال داشتن سینه های مردانه هستند انجام می شود. افرادی که به دنبال انجام این جراحی هستند باید علاوه بر سلامت بدن قبل از جراحی مصرف سیگار را ترک کنند و bmi نرمالی را داشته باشند.

نتیجه حراحی برای ژنیکوماستی و برداشتن بافت سینه کاملا دائمی است و سایز سینه دچار تغییر نمی شود و فرد نیازی به انجام عمل مجدد ژنیکوماستی ندارد. معمولا این نوع جراحی در سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده است زیرا رفع این مشکل باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و سلامت فرد می شود رضایت بیماران از نتیجه جراحی نشان می دهد که مهارت جراح در نتیجه جراحی بسیار اهمیت دارد و تاثیر گذار است. دکتر شیرزادگان یکی از بهترین و فعال ‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر ایران و شهر تهران است که توانسته است با انجام جراحی های موفق در زمینه زیبایی و جراحی پلاستیک رضایت بیشتر مراجعه کنندگان را به خود جلب نماید.

برای دست یافتن به بهترین نتیجه از جراحی علاوه بر مهارت و تجربه جراح مراقبت و رعایت بسیاری از نکات از در نتیجه جراحی ژنیکوماستی زیر نظر بهترین جراح ژنیکوماستی تهران موثر است.

با توجه به مواردی که درباره عوارض ژنیکو برای مردان و جراحی ژنیکوماستی بیان شد بهتر است تا با رعایت و کنترل دارو های مصرفی و خودداری از مصرف دارو های غیر مجاز مانند استروئید ها و مصرف الکل علاوه بر جلوگیری از خطر ابتلا به بزرگی سینه از سایر بیماری ها نیز در امان باشید.

 

 


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*