ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی

ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی
Rate this post

ابدومینوپلاستی از آن دسته جراحی هایی است که برای حذف کامل چربی و افتادگی های شکم و پهلو مورد استفاده قرار می گیرد در این روش جراح با استفاده از برش مناسب در زیر شکم  با بر برداشتن پست شل و افتاده می تواند تا شکمی تخت و صاف را برایتان به ارمغان بیاورد مناسب ترین افراد برای انجام این جراحی بدون شک خانم هایی هستند که تعداد زایمان ان ها بیشتر است و از این رو دارای شکم  شل و افتاده هستند. سوالی که بسیاری از افراد با آن مواجه اند این است که زمان ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی چه زمانی است؟

معمولا بیشتر افراد بر این باورند که می توان با استفاده از این روش بدون رژیم غذایی و ورزش های سخت  از شر چربی شکم خلاص شد اما باید بگوییم که این نوع جراحی برای لاغری نیست و هدف از این جراحی رفع افتادگی پوست و رفع شلی شکم است از این رو افرادی که به دنبال لاغری با این روش هستند بهتر است تا از انجام این جراحی منصرف شوند مناسب ترین کاندید برای این جراحی عبارتند از :

  •  خانم هایی زایمان متعدد انجام داده اند
  •  پوست شل و شکم آویزان دارند
  •  افرادی که پوست شکمشان دچار کشش شده است
  •  عضلات شکم موقعيت طبيعي خود را از دست داده
  • افرادی که از سلامت جسمانی برخوردارند و سابقه بیماری قلبی ندارند

این افراد مناسب ترین افراد برای انجام این تکنیک فوق العاده برای حذف چربی و افتادگی شکم  هستند که می توانند با مراجعه به یک جراح مناسب در این زمینه این جراحی را انجام دهند و به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند.

انجام ورزش بعد از جراحی ابدومینوپلاستی

انجام ورزش بعد عمل ابدومینوپلاستی

ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی از جمله کار هایی است که بهتر است تا بعد از جراحی برای داشتن نتیجه بهتر به آن ها توجه داشت. بیشتر افراد از انجام ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی امتناع می کنند که باید در این باره بگوییم که برای نتیجه بهتر باید بعد از ترخیص از بیمارستان از استراحت مطلق بپرهیزید و به مدت نیم ساعت پیاده روی انجام دهید.

فراموش نکنید که در زمان ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی استفاده از گن را در برنامه خود داشته باشید بهتر است تا هر روز پیاده روی داشته باشید و هر روز سرعت تان بیشتر شود در حین ورزش باید از جنب و جوش زیاد اجتناب کنید انجام نرمش های هوازی را فراموش نکنید ماساژ شکم بعد از نرمش و ورزش به کم شدن درد کم می کند بعد از گذشت ۴ ماه بعد از جراحی بیمار می تواند تا فعالیت های  سبک دیگری را نیز انجام دهد.

اما در مبحث ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی باید به این نکته هم توجه داشت که بهتر است تا یک سال بعد از گذشت جراحی از انجام فعالیت های سنگین و سخت ورزشی اجتناب کرد و برای داشتن نتیجه بهتر در کنار ورزش مناسب باید به رعایت رژیم غذایی و استفاده از غذاهای کم نمک و کم چرب نیز توجه بسیار داشت در کنار تغذیه مناسب بهتر است تا از مکمل های غذایی مناسب مانند میوه و سبزی و انواع قرص های حاوی امگا ۳ استفاده کرد.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*