نحوه تعویض چسب بعد عمل بینی

نحوه تعویض چسب بعد عمل بینی
Rate this post

همان طور که می دانید پس از جراحی زیبایی بینی معمولا بر کاهش ورم و بهبود فرم بینی چسبی به مدت ۳ الی ۴ هفته بر روی بینی زده می شود. نحوه تعویض چسب معمولا برای بعضی از بیماران کار سختی می باشد و معمولا بیماران نگرانی برای بیماران به وجود می اورد. در این مقاله با نحوه نحوه تعویض چسب بعد عمل بینی به روش دکتر شیرزادگان آشنا میشویم.

 تعویض چسب بعد عمل بینی

قبل از تعویض چسب بینی باید چسب قبلی که روی بینی بیمار است برداشته شود. جهت نحوه تعویض چسب بعد عمل بینی پس از شل شدن چسب باید چسب را به آرامی بردارید. گاها بيماران در حالى كه چسب هنوز روى بينى محكم است بزور همراه با كشيده شدن پوست چسب را جدا ميكنند كه اين كار اشتباه است. برای این کار می توانید با انگشت ناحیه ای از پوست که کشیده می شود را بگیرید و با دست دیگر به آرامی پوست را بکشید.

سپس برای تعویض چسب بینی پوست بینی را بارامی به الکل طبی تمیز کنید تا چربی پوست پاک شده و چسب بخوبی روی پوست فیکس شود با مشاهده فیلم آموزشی چسب زدن بینی که در مطب دکتر شیرزادگان تهیه شده است می توانید به راحتی چسب جدید را بر روی بینی قرار دهید.

نظرات در مورد تايم زدن چسب بعد از عمل متفاوت است ولى بطور متوسط ٣ تا ٤ هفته توصيه ميشود. بعد از اين مدت بهتر است بمدت ٢ تا ٣ هفته فقط شبها چسب بزنيد.

 تعویض چسب بعد عمل بینی

طول دوره چسب زدن به بینی به چه میزان می باشد؟

سوالی که معمولا بسیاری از بیماران می پرسند این است که طول دوره چسب زدن به بینی تا چند هفته پس از جراحی بینی می باشد. از آنجا که چسب بینی برای بهبود سریع ورم بینی استفاده می شود به طور متوسط ۳ تا ۴ هفته توصیه می شود و بعد بعد از اين مدت بهتر است بمدت ٢ تا ٣ هفته فقط شبها چسب بزنيد. البته در مواردی که ورم بینی زیاد باشد معمولا طول مدت چسب زدن به بینی بیشتر می باشد.

 تعویض چسب بعد عمل بینی گوشتی و استخوانی

جنس چسب بینی

چسبهاى مختلفى با برندهاى متفاوت در داروخانه ها وجود دارد كه بعضى از اين چسبها صرفا جهت پانسمان و موارد ديگر كاربرد دارند، جنس چسب بینی توصیه شده دکتر شیرزادگان چسب ۳M micropore ميباشد. در انتخاب چسب بینی دقت کنید چرا که چسب های بینی متفرقه می تواند آسیب جبران ناپذیری را به پوست برساند.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*