عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران

عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران
5/5 - (1 امتیاز)

با گسترش جراحی بینی در ایران این نوع جراحی به یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک نه تنها در میان خانم ها بلکه آقایان نیز تبدیل شده است و شما در عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران می توانید تا به این مورد پی ببرید معمولا این نوع جراحی با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب صورت می گیرد که علاوه بر زیبایی این جراحی به رفع عیوب بینی نیز کمک می کند پزشک جراح در صورت قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی ان ها را در حین جراحی زیبایی بینی برطرف می کند.
معمولا سن مناسب برای عمل بینی در ایران با توجه به اهمیتی که در بین افراد این نوع جراحی پلاستیک دارد سن ۱۷ سالگی است و جراح پلاستیک با مهارت کامل این جراحی را انجام می دهد و جای اسکار و برشی در بینی مشخص نمی شود معمولا تمام برش ها از داخل بيني انجام مي گيرد با انجام جراحی زیبایی بینی همان طور که در عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران می بینید جراح مي ‌تواند تا‌ قوز هاي ‌استخواني‌ و غضروفي‌ را متناسب‌ كرده و اندازه‌ و شكل‌ نوك ‌بيني‌ را تغيير داد. در ادامه می توانید عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران را مشاهده کنید.

ویژگی زیباترین بینی عمل شده در ایران

از ویژگی زیباترین بینی های عمل شده در ایران می توان به نتایج تحقیقات جدیدی اشاره داشت که در نتیجه آن ها آمده است که مناسب ترین زاویه، برای بینی زاویه ی ۱۰۶ درجه است که این درجه ایده آل ترین زاویه بین لب تا حول نوک بینی است منظور از ۱۰۶ درجه یعنی همان میزانی که بینی رو به بالا است تا به این ترتیب شکل بینی ایده آل به نظر برسد و در واقع ایده ال باشد. زیرا در صورتی گردش آن کمتر از ۱۰۰ باشد نه تنها حالت صورت افتاده می شود بلکه چهره مردانه به نظر می رسد.

با این وجود گرچه جراحان پلاستیک امریکایی ادعا دارند که تاکنون هیچ استاندارد بین المللی مورد قبولی وجود ندارد که به طور دقیق ترکیب خصوصیات بینی زیبا را تعیین کند.

تصاویر زیر نمونه ای از عمل های بینی دکتر شیرزادگان است برای دریافت وقت و نوبت دهی می توانید با ما تماس بگیرید.

عکس زیباترین بینی عمل شده گوشتی در ایران

عکس زیباترین بینی عمل شده گوشتی در ایران

عکس زیباتین بینی عمل شده استخوانی در ایران

عکس زیباتین بینی عمل شده استخوانی در ایران

عکس زیباترین بینی عمل شده فانتزی در ایران

عکس زیباترین بینی عمل شده فانتزی در ایران

 مهم ترین ویژگی های زیباترین بینی عمل شده در ایران

  • فاصله و زاویه نرمال اعضای صورت

با انجام جراحی بینی باید تمام اعضای صورت دارای فواصل و زاویه های نرمال با دیگر اعضا باشند تا به این ترتیب زیبایی و فرم استاندارد چهره افراد از بین نرود.

  • فرم بینی استاندارد از رو به رو

برای دست یافتن به فرم بینی استاندارد از رو به رو صورت را به ۵ قسمت مساوی تقسیم کرده و پهنای بینی شما باید در یک پنجم یکی از این بخش ها باید قرار بگیرد در این صورت فرم بینی شما استاندارد است که این استاندارد از ویژگی های زیباترین بینی ها به شمار می رود.

  • میزان قوس بینی مناسب

میزان قوس نیز از مهم ترین ویژگی های زیباترین بینی ها است و به این صورت که بینی نباید بیش از حد قوس داشته باشد؛ از همین رو مناسب ترین قوس برای خانم ها ۲ میلی متر و بهتر است تا بینی آقایان قوس نداشته باشد.
با توجه به مواردی که گفته شد شما برای داشتن زیباترین بینی می توانید تا با مراجعه به بهترین کلینیک های جراحی زیبایی بینی و همین طور انتخاب جراح متخصص و با تجربه ای مانند دکتر شیرزادگان می توانید علاوه بر داشتن مناسب ترین فرم بینی از زیبایی تان لذت ببرید.

 مهم ترین ویژگی های زیباترین بینی عمل شده در ایران

مزایای عمل زیبایی بینی

  •  متناسب کردن بینی با دیگر اجزای صورت
  •  رفع همه عیب های بینی از قبیل قوز بینی و پل بینی
  •  رفع مشکلات تنفسی و ساختاری بینی
  •  رفع عدم تقارن سوراخ های بینی
  •  ایجاد ظاهر متعادل در صورت
  •  رفع نقایص مادرزادی داخلی و نقایص بیرونی بینی با جراحی بینی
  •  افزایش اعتماد به نفس

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

دیدگاه

  1. شادی

    سلام من سینوزیت دارم گرفتی بینی انحراف بینی بنظرتون باعمل زیبایی درست میشه

    پاسخ