تجربه عمل بینی استخوانی

تجربه عمل بینی استخوانی
Rate this post

تجربه عمل بینی استخوانی بیماران

افرادی که می خواهند عمل بینی انجام دهند معمولا از دوستان و آشنایان خود از نحوه عمل بینی و جزئیات آن پرس و جو می کنند تا اطلاعات تکمیلی در خصوص عمل بینی داشته باشند. در این بخش با بهتری تجربیات بیماران دکتر شیرزادگان از عمل بینی آشنا می شویم و می توانیم با اطلاعات کاملی در خصوص تجربه عمل بینی استخوانی برای عمل بینی گام برداریم.

تجربه عمل بینی استخوانی بیماران

  •  با توجه به این که جراحی بینی جز جراحی زیبایی محسوب میشه اما با این وجود مث همه آدما از جراحی می ترسیدم اما دوست داشتم خیلی زود از شر بینی عقابی که داشتم خلاص شم بعد از کلی گشت و گذار و تحقیق بالاخره دکترمو پیدا کردم دکتر شیرزادگان بی نهایت دکتر مسئولیت پذیر و خوش اخلاق و با حوصله ای هستن ایشون روز ویزیت با تموم حوصله به همه سوالای من جواب دادن و تا حدودی از استرسم کم شد. بعد از جراحی هم وقتی رفتم تا گچ بینی رو باز کنه با خنده بهم گفت بازم استرس داری گفتم نه چون واقعا با وجود این که دماغم ورم داشت اما کبودی خاصی رو تجربه نکردم الان بعد از چند سال خیلی رضایت دارم از عملم و پیشنهاد می کنم که حتما برای جراحی پیش این پزشک برید.تجربه جراحی بینی استخوانی
  •  بیشترین ترس من از عمل بینی این بود که می ترسیدم دوباره دماغم برگرده به حالت قبل با این که شنیده بودم بینی استخوانی به هیچ وقت امکان برگشت نداره اما بازم به مطب ها می رفتم شرح حال بیمار ها رو می پرسیدم و اطلاعات لازم به جراحشون رو می گرفتم ۹۰ درصد می گفتن که امکان برگشت قوز بینی بعد از جراحی بینی امکان نداره و من با همین اطمینان به مطب دکتر شیرزادگان رفتم و یه عمل خیلی عالی رو تجربه کردم آقای دکتر بسیار انسان شریف و متینی هستند و می تونم بگم اگه دوباره برگردم به عقب بازم برای عمل بینی به سراغ همین دکتر می اومدم.
  •  من بینی استخونی بزرگی داشتم و خیلی از ظاهر بینی ام ناراضی بودم تا اینکه موفق شدم تا عمل بینی استخوانی را پیش دکتر شیرزادگان انجام بدم از نتیجه عمل بینی خیلی راضی ام به نظر من بهترین جراح بینی استخوانی دکتر شیرزادگان هستن و اگه کسی دنبال بینی طبیعی توسط یه دکتر فوق العاده است من فقط دکتر شیرزادگان رو معرفی می کنم. کارش خیلی عالیه خیلی خوب عمل می کنه طبیعی طوری که کسی متوجه نمیشه تازشم بعد از عمل مشکلی برای ادم پیش نمیاد
  •  دکتر شیرزادگان حرف نداره اون بهترین جراحی که به بیمارش کلی انرژی مثبت میده آقای دکتر نه تنها یه انسان مسئولیت پذیر هستند بلکه بسیار مهربان و با حوصله هستند روز ویزیت مادرم بیشتر از من از اقای دکتر سوال می پرسید چون مامانم واقعا از جراحی کردن من می ترسید و اصلا راضی نبود و ترس از عمل شدید داشت اما اقای دکتر با حوصله به مامانم توضیح داد اقای دکتر واقعا حرف نداره تخصص و مهارتشم علاوه بر عمل بینی اقای دکتر به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک ایران در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی از جمله جراحی بینی ، صورت، سینه و . … فعالیت می کنه
  •  سلام دوستان روزتون بخیر در رابطه با عمل بینی استخوانی باید بگم که من بینی مو پیش دکتر شیرزادگان جراحی کردم ،کاراش عالی و بی نظیره خودم الان ۶ ماه از جراحی بینیم گذشته ولی واقعا بینی ام خوب شده به نظرم اگر تصمیم دارید بینی تونو جراحی کنید برید پیش ایشون و این کا رو انجام بدید
  •  همیشه تا یادم می اومده از بچگی ترس از آمپول و دکتر داشتم و حتی تو بدترین سرماخوردگی هامم نمی رفتم دکتر تا مبادا آمپول بزنه با گذشت زمان و رد شدن از سن بلوغ و رشد بینی دیدم واقعا نیاز به جراحی دارم و نمی دونستم این دماغ بزرگ و قوز دارو حالا باید چیکار کنم بیشتر فامیلامون که بینی شون مشکل داشت جراحی کردن ولی من از ترس عمل تصمیمی نداشتم تا این که یکی از اقواممون به من راجب دکتر شیرزاگان و عمل هایی که انجام میدن اطلاعات خیلی خوبی داد و من مشتاق کرد که به مطبشون برم.

تجربه عمل بینی استخوانی بعد عمل

  • مطبشون توی ونک بود وقتی وارد شدم اولش یه حس خجالتی داشتم ولی وقتی بیمارای دکتر و دیدم و شکل دماغاشون و کلی مریض دماغ عملی یه ذوق خاصی پیدا کردم بلاخره نوبتم شد و داخل رفتم خیلی راحت مشکل ترسم از عمل رو با دکتر در میون گذاشتم و ایشون هم خیلی خوب منو راهنمایی کردن و بعد از چند روز نوبت جراحی من شد. در کل من از تجربه عمل بینی استخوانی که داشتم راضی ام.
  • روز عمل که کلا روز پر از استرسی هست و برای استرسی هم که دیگه نگم وقتی پرستار اومدم دنبالم و رفتم به اتاق عمل قبل از بیهوشی با دکترم صحبت کردم و بعد من احساس کردم که یه مایع خنک وارد رگم شد و دیگه من هیچی متوجه نشدم بعد از این که به هوش اومدم کمی احساس ضعف و درد مختصری داشتم توی بینی که اونم بعد از شیاف مسکن برزرف شد و خانم پرستار اومد و فشارم رو گرفت و گفت خوب و طبیعیه و بعد گفت می تونی توی راهرو کمی راه بری با کمک مادرم بلند شدم و چند بار تو سالن راه رفتم و چند ساعت بعد اومدم خونه و . . .
    حالا اگه شما هم بینی استخوانی دارید و ترس از عمل بینی دارید باید بگم این ترس خیلی بد و می تونه لذت زندگی خوب رو ازتون بگیره پس تو اولین فرصت ترس رو بریزید و برای جراحی بینی استخوانی به مطب دکتر شیرزادگان مراجعه کنید مطمئن باشید پشیمون نخواهید شد.

شمانیز در قسمت نظرات سایت تجربه عمل بینی استخوانی خود را ثبت کنید تا بتوانیم اطلاعات کامل تری در اختیار افرادی که می خواهند عمل بینی انجام دهند قرار دهیم.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*