بهترين جراح زيبایی سينه در تهران

بهترين جراح زيبایی سينه در تهران
Rate this post

با توجه به گسترش و اهمیت جراحی های زیبایی در کشورمان معمولا همه افراد به دنبال بهترين جراح زيبایی سينه در تهران در تهران و یا سایر شهر های بزرگ هستند زیرا جراحی زیبایی و مخصوصا جراحی سینه محبوبیت زیادی در بین مردم و بیشتر خانم ها پیدا کرده است. خانم ها با هدف خوش فرم کردن اندام خود به دنبال بهترين جراح زيبایی سينه در تهران هستند بیشترین علت انجام جراحی سینه علاوه بر خوش فرم کردن اندام تغییر سایز سینه نسبت به قبل و کوچک کردن یا حجیم کردن و بالا کشیدن سینه ها است.
از آن جایی که این جراحی زیبایی طرفداران بسیاری را دارد از این روش جراحی می توان تا برای درمان بافت سینه های افرادی که بنا به هر دلیلی مثل سرطان و یا دوران شیر دهی کاهش یافته و دچار افتادگی شده است استفاده کرد و این جراحی زیبایی سینه باید توسط بهترين جراح زيبایی سينه در تهران انجام شود تا شما از نتیجه جراحی تان رضایت داشته باشید.

ویژگی بهترین جراح سینه در تهرانویژگی بهترین جراح سینه در تهران

* اولین اولویت پزشک قبل از همه چیز سلامتی بیمار باشد
* بهترین جراح سینه باید اطلاعات دقیقی را از نتیجه جراحی به بیمار ارائه دهد
* داشتن بالاترین مدرک در زمینه جراحی زیبایی سینه
* استفاده از بهترین روش ها برای دست یافتن به بهترین نتیجه
* انجام مشاوره کامل و ارائه توضیحات در مورد قبل و بعد جراحی زیبایی سینه
* بررسی شرایط سلامت بیمار قبل از جراحی سینه

دکتر شیرزادگان بهترين جراح زيبایی سينه در تهران

از آن جایی که جراحی زیبایی سینه دارای حساست بسیار بالایی در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی است از این رو در انتخاب جراح زیبایی سینه باید بسیار دقت داشت. انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران با توجه به تعداد بالای پزشکانی که در این زمینه فعالیت می کنند کار راحتی نیست اما با کمی تحقیق می توان فهمید که بهترین جراح زیبایی سینه تهران باید علاوه بر اینکه متخصص و مجرب باشد باید بسیار مسولیت پذیر و با درک باشد.

در این میان دکتر شیرزادگان بهترين جراح زيبایی سينه در تهران علاوه بر داشتن تبحر در عمل های زیبایی پلاستیک و ترمیمی ایشان پزشکی با تجربه در انواع جراحی های زیبایی شکم، پروتز سینه ، لیپوساکشن شکم و لیفت انواع نواحی بدن نیز می باشند. برای دکتر شیرزادگان قبل از همه چیز نتیجه جراحی و میزان رضایت بیمار از جراحی اولویت دارد که این مسئله بیش از همه چیز باعث محبوبیت دکتر در کنار نتایج درخشان جراحی های زیبایی شده است.

انواع جراحی زیبایی سینه

جراحی بزرگ کردن سینه : این نوع از جراحی سینه به موجب افزایش سایز سینه و برای بهبود ظاهر انجام می گیرد. که می توان برای رفع نامتقارنی سینه نیز این جراحی را انجام داد در این نوع جراحی که برش در زیر بغل ایجاد می‌شود، برای افزایش حجم سینه با ایمپلنت (پروتز سینه) جراح پروتزی از جنس سالین یا سیلیکون در سینه ‌ها قرار می دهد.جراحی بزرگ کردن سینه پروتز

برای اطلاع از هزینه و قیمت بزرگ کردن سینه به هزینه پروتز سینه مراجعه کنید.

جراحی کوچک کردن سینه : بزرگی و درشتی سینه می تواند مشکلات زیادی را برای افراد به وجود بیاورد مشکلاتی از قبیل درد قفسه سینه و درد گردن که امروزه با استفاده از انجام جراحی کوچک کردن سینه می توانند سینه هایی با ابعاد مناسب و متناسب با چهارچوب بدن داشته باشند در این روش پوست، چربی و بافت سینه اضافی برداشته می‌شوند.
جراحی بازسازی سینه : بسیاری از بیماران بر اثر بیماری مخصوصا سرطان ممکن است که یک یا هر دو سینه خود را از دست داده باشند که جراحی بازسازی سینه به منظور درمان بخشی یا بافت کامل سینه انجام می شود
لیفت سینه: افرادی که دارای سینه های آویزان هستند می توانند تا با لیفت سینه به سینه های خود فرم بهتری را بدهند با توجه به این که پوست سینه این افراد قدرت ارتجاعی زیادی ندارد و سینه شل و اویزان است می توانند تا پوست را با لیفت سینه برش داده و به سینه فرم دهند.

جراحی سینه آقایان : یکی دیگر از جراحی زیبایی سینه جراحی سینه آقایان است. این جراحی که به ژنیکوماستی معروف است.

هزینه عمل توسط بهترین جراح زیبایی سینه تهران

یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی زنان که بسیار مورد استقبال هم قرار گرفته است جراحی زیبایی سینه توسط جراح زیبایی سینه تهران است که ممکن است هزینه عمل توسط بهترين جراح زيبایی سينه در تهران برای افراد به عنوان یک دغدغه باشد که درباره هزینه عمل جراحی سینه باید بگوییم هزینه جراحی زیبایی سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هزینه عمل توسط بهترین جراح زیبایی سینه تهران

در صورتی که جراح بخواهد سایز سینه را کوچک کند زمان جراحی در میزان هزینه تاثیر دارد و هرچه سایز سینه بزرگ‌تر باشد زمان بیشتری برای جراحی نیاز است پس طبیعتا هزینه‌ی آن بیشتر خواهد شد. علاوه بر آن نوع پروتز و ژل نیز در هزینه عمل جراحی سینه از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. مهم ترین فاکتور ها در هزینه جراحی سینه عبارتند از :
* دستمزد جراح
* هزینه کلینیک
* هزینه اتاق عمل
* میزان افتادگی سینه و تغییراتی که باید لحاظ گردد
با توجه به مواردی که گفته شد پزشک در جلسه مشاوره قبل از جراحی هزینه نهایی جراحی را اعلام می نماید.

چگونه بهترين جراح زيبایی سينه در تهران را بیابیم

  •  پرس و جو از اطرافیان و دوستان
  •  سرچ از اینترنت و مطالعه شبکه های اجتماعی
  •  مراجعه به سایت جراحان زیبایی سینه و کسب اطلاع از نظر میزان تخصص، مهارت و میزان تجربه جراح
  •  مراجعه به مطب و ملاحظه نمونه کارهای جراح از نزدیک
  •  پرسش از بیماران از میزان رضایت انجام عمل

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*