افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی

افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی
Rate this post

کسب اعتماد به نفس بعد جراحی بینی

“افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی” می تواند یکی از دلایلی باشد که افراد بخاطر آن تصمیم می گیرند بینی خود را عمل کنند. همه ما هر ساله در ایران شاهد انجام این عمل توسط افراد زیادی هستیم و روز به روز نیز به تعداد کسانی که بینی خود را عمل می کنند افزوده می شود. گاهی به دلیل مشکلات پزشکی و تنفسی و گاهی به دلیل رفع نواقص بینی و زیبایی، افرادی به انجام عمل بینی تن می دهند اما طبق امارگیری های انجام شده زیبایی و افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی از دلایلی است که بیشتر افراد را به انجام عمل زیبایی وا می دارد.

بسیاری از افراد با مطالعه مطالب بالا اولین سوالی که ذهنشان را به خود مشغول می کند این است:

آیا مطالب فوق به معنی این است که همه افرادی که جراحی بینی انجام داده اند از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند؟

پایخ پرسش فوق خیر است. همانطور که در فوق اشاره شد بسیاری از بیماران به دلایل پزشکی مجبور به انجام عمل زیبایی بینی می شوند پس تمامی کسانی که این عمل را انجام داده اند را نمی توان متهم کرد که صرفا بخاطر زیبایی زیر تیغ جراحی رفته اند. اما اجازه دهید درباره افرادی که به خاطر زیبایی و افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی داوطلب این عمل شده اند توضیحات مختصری را ارائه دهیم:

کسب اعتماد به نفس بعد جراحی بینی

در دنیای امروز کسانی که چهره های معروف و شناخته شده ای دارند و به عبارتی جذابیت و زیبایی صورت برایشان یک امتیاز محسوب می شود مخاطبان اصلی انواع جراحی های زیبایی هستند که عمل بینی نیز یکی از معمول ترین عمل های زیبایی در ایران و همچنین در این افراد است. اگر بخواهیم افرادی را مثال بزنیم سلبریتی ها و هنر پیشه ها گزینه های خوبی هستند چرا که هنرپیشه ها می خواهند با افزایش سن و گذشت زمان نیز چهره جذاب دوره جوانی خود را حفظ کنند و تحت تاثیر پیری قرار نگیرند به عبارتی قصد دارند همان چهره محبوب درمیان طرفدارانشان را حفظ کنند و موقعیت و میزان محبوبیتشان به خطر نیفتد.

اما افرادی نیز هستند که نه سلبریتی هستند و نه چهره شناخته شده بلکه به دلیل نواقصی که در ظاهر خود دارند و این نواقص در صورت آن ها سبب کاهش اعتماد بنفش در آن ها شده است به طوری که گاهی حتی بخاطر نقصی که در بینی و صورتشان است بسیاری از برنامه ها و میهمانی های خود را کنسل کنند و یا با اکراه در چنین مجالسی حضور پیدا کنند. اگر فرد در چنین موقعیتی باشد بحث “افزایش اعتما به نفس با عمل بینی” مطرح می شود.

در ادامه رابطه افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی را مورد بررسی قرار می دهیم.

دلیل افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی

تا به حال توجه کرده اید هنگامی که با مشکلی در بدن مواجه می شویم دائم در حال فکر کردن به آن هستیم و حتی گاهی به اندازه ای در روحیه ما تاثیر می گذارد که به هیچ عنوان نمی توانیم بر روی اهداف و کار های روزانه و مهم خود متمرکز شویم؟ حال فرض کنید این مشکل و نقص در معرض دید همه است به طوری که بابت آن باید نگاه های سنگین دیگران را تحمل کنیم.

به قطع یقین در چنین مواردی به کلی اعتماد به نفس خود را از دست می دهیم و می خواهیم هر چه زودتر آن را رفع کنیم. به همین دلیل امروزه افزایش اعتماد به نفس با عمل زیبایی بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است به گونه ای که حتی در مورد آن آزمایش و تحقیقاتی انجام شده است. در تحقیقات انجام شده مشخص شده است بسیاری از افرادی که دارای نقص ظاهری و زیبایی هستند پس از انجام عمل زیبایی و رفع نواقص چهره خود اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز می یابند و زندگی شاد تری را تجربه می کنند.

دلیل افزایش اعتماد به نفس با عمل

حال باید متوجه رابطه افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی شده باشید چرا که بینی در مرکز صورت قرار گرفته و بیشترین تاثیر را در زیبایی صورت دارد. در عمل بینی علاوه بر رفع مشکلات تنفسی تمامی نواقص ظاهری مانند بزرگی، قوز، انحراف، افتادگی و… بر طرف می شود به عبارت دیگر یک پزشک ماهر تمام تلاشش را در جهت هماهنگی بینی با سایر اجزای صورت می کند. همانطور که می دانید یک بینی زیبا است که با دیگر اجزای صورت هماهنگی لازم را داشته باشد.

با توجه به توضیحات بالا افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی تا حد زیادی صحیح بوده و می توان دلیل انجام بسیاری از عمل های بینی را افزایش اعتماد به نفس دانست.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*