5/5 - (1 امتیاز)

عمل بینی گوشتی مردانه

عمل بینی گوشتی مردانه جزو عمل های زیبایی است که امروزه در بین مردان رواج پیدا کرده و مراجعین زیادی دارد. در زمان های گذشته بسیاری از مردان با وجود داشتن بینی های بزرگ و گوشتی برای انجام عمل بینی گوشتی مردانه خود اقدام نمی کردند زیرا این عمل را مختص زنان می دانستند حتی برخی از مردان از مشکلات تنفسی رنج می بردند اما به قول معروف ریسک عمل بینی گوشتی مردانه خود را به جان نمی خریدند.

البته در این بررسی این مسئله باید صادق بود زیرا تا حدودی حق با بیماران بود چرا که پزشکان در زمان های گذشته مهارت چندانی در انجام عمل بینی گوشتی مردانه نداشتند و مردانی که این عمل زیبایی را انجام داده بودند عمل بینی سبب از بین رفتن چهره مردانه آن ها شده بود.

اما امروزه افزایش مهارت پزشکان و همچنین تغییر افکار جامعه سبب محبوبیت عمل بینی گوشتی مردانه در بین مردان شده است.

بینی افراد با توجه به ویژگی هایی که دارند به دو نوع بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم می شوند. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای ساختار غضروفی محکمی بوده و پوست ضخیمی ندارد. شناسایی نوع بینی برای انجام عمل بسیار ضروری است زیرا با شناسایی نوع بینی خود می توانید تشخیص دهید که باید عمل بینی گوشتی مردانه انجام دهید یا عمل بینی استخوانی. پس از تشخیص نوع بینی می توانید به دنبال جراحی مناسب و با تجربه جهت انجام عمل بینی خود باشید.

بهترین راه برای تشخیص نوع بینی خود مراجعه به پزشک است اما اگر می خواهید پیش از مراجعه به پزشک نوع بینی خود را تشخیص دهید می توانید مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید و نوع بینی خود را تشخیص دهید و سپس با توجه به نوع بینی پزشک جراح خود را انتخاب کنید.

ویژگی های مدل بینی گوشتی

یکی از مهم ترین ویژگی های مدل بینی گوشتی، وجود پوست ضخیم و نبود ساختار استخوانی و پیوند های غضروفی محکم در بینی است. البته به دلیل بزرگ تر بودن بینی مردان نسبت به بینی زنان بسیاری از مردم بر این باور هستند که بینی بیشتر مردان گوشتی است اما این باور کاملا اشتباه است زیرا به دلیل ساختار بدن مردان، بینی آن ها به طور طبیعی کمی بزرگتر از بینی زنان است در حالی ک بینی زنان ظریف تر از بینی مردان است در نتیجه بزرگی بینی مردان در حالت عادی امری طبیعی بوده و مقایسه بینی مردان با زنان برای تشخیص نوع آن کاری غیر اصولی است.

عمل بینی گوشتی مردانه

بلکه باید ویژگی های مدل بینی گوشتی را بشناسید و با توجه به آن تشخیص دهید آیا بینی شما گوشتی است و نیاز به عمل بینی گوشتی مردانه دارد یا خیر. از دیگر ویژگی های مدل بینی گوشتی می توان به غدد و بافت های چربی نوک بینی و پوست دقت کنید این نوع از بینی دارای پوستی چرب بوده همچنین نوک آن بسیار پهن است.

 

انتخاب جراح مناسب برای عمل بینی گوشتی

احتمالا باید شما نیز تا به حال شنیده باشید که انجام عمل بینی گوشتی مردانه و زنانه نسبت به عمل بینی استخوانی دشوار تر است. تا حدودی این نظریه درست است چرا که بر روی بینی غضروفی (استخوانی) می توان تراش ها و تغییرات را به راحتی انجام داد بدون اینکه پزشک نگران رشد بافت و غدد چربی موجود در بینی باشد که این امر گاهی سبب بازگشتن بینی گوشتی به حالت اولیه می شود.

اما نکته ای که همواره باید در حین انتخاب جراح مناسب برای عمل بینی گوشتی مردانه به آن توجه شود این است که به مهارت پزشک در جراحی انواع بینی توجه کنید زیرا همانطور که در فوق ذکر شد گاهی بعضی از پزشکان فقط در زمینه عمل بینی گوشتی مردانه مهارت زیادی دارند و برخی نیز در عمل بینی های استخوانی سابقه درخشانی دارند. همچنین پزشکانی نیز وجود دارند که در جراحی هر دو نوع بینی (استخوانی و گوشتی) مهارت بسیاری دارند و بیمار با هر نوع بینی می تواند با خیال راحت به آن ها مراجعه کند.

برای انتخاب جراح مناسب برای عمل بینی گوشتی مردانه می توانید از طرق مختلف اقدام کنید که در ادامه چندین روش کاربردی را به شما معرفی می کنیم:

از آشنایان خود پرس و جو کنید: شما می توانید از آشنایان و اطرافیان خود که عمل بینی گوشتی مردانه انجام داده اند درباره پزشکش سوال کنید و همچنین از میزان رضایت او از نتیجه عمل سوال کنید.

دیدن نمونه کار ها: امروزه همه پزشکان در فضای مجازی، صفحه و وب سایت هایی دارند که بیمار می تواند با یک جستجوی ساده اینترنتی لیست بلندی از اسامی پزشکان به همراه وب سایت هایشان را به دست آورد. بیمار اگر به دنبال انجام عمل بینی گوشتی مردانه است می تواند در سایت پزشکان، نمونه کار های مربوط به عمل بینی گوشتی سایر بیماران را ببیند. البته صفحه های اینستاگرامی پزشکان نیز امروزه بسیار زیاد است و شما می توانید پس از دیدن نمونه کار های پزشک با بیماران او در قسمت کامنت ها صحبت کنید و نظر آن ها را درباره پزشک و نتیجه جراحی هایی که نزد پزشک مربوطه انجام داده اند سوال کنید. البته توصیه می شود پس از آشنایی از طریق صفحات مجازی به صورت حضوری نیز به مطب پزشک مورد نظر مراجعه کنید و از صحت موضوع و میزان مهارت پزشک اطمینان حاصل کنید. شما می توانید در مطب، نمونه کار های پزشک را ببینید و همچنین با بیماران و مراجعین حاضر در مطب درباره رضایت از نتیجه عمل خود بحث و گفت و گو کنید.

فریب هزینه ها را نخورید: گاهی ممکن است فریب هزینه های گزاف عمل جراحی را بخورید چرا که برخی از مردم بر این باورند که هزینه بالای جراحی نشانگر مهارت بالای پزشک است اما اصلا این چنین نیست شاید گاهی پزشکی بسیار ماهر با هزینه ای متوسط عمل بینی گوشتی مردانه را انجام دهد. البته به این نکته نیز توجه شود که مهارت پزشک در هزینه و دستمزد پزشک تاثیر بسیاری دارد اما نمی توان این گزینه را یک فاکتور مهم و اصلی برای انتخاب جراح مناسب برای عمل بینی گوشتی مردانه در نظر گرفت.

همچنین عکس این موضوع نیز وجود دارد گاهی بسیاری از پزشکان می خواهند با هزینه های پایین بیماران را وسوسه کنند اما یک واقعیتی که همواره باید به آن توجه شود این است که به هیچ عنوان سلامتی و زیبایی خود را فدای هزینه نکنید. گاهی با هزینه های سنگین و گاهی با هزینه های بسیار پایین ممکن است وسوسه شوید اما توصیه می کنیم در انتخاب پزشک به مهارت او و میزان رضایت بیماران از پزشک توجه کنید و نه هیچ چیز دیگری.

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه و قیمت عمل بینی گوشتی مردانه به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان در این مقاله پاسخی قطعی و اعداد و ارقام مشخصی را ذکر کرد اما به برخی از فاکتور های مهمی که در هزینه عمل بینی گوشتی مردانه موثر هستند اشاره می کنیم.

همانطور که در فوق گفته شد بسته به مهارت پزشک دستمزد ها نیز متفاوت است زیرا یک پزشک با سابقه می تواند در حین عمل جراحی به راحتی مشکلات احتمالی را بدون هیچ نگرانی حل کند.

از دیگر عوامل مهم که بر هزینه عمل بینی گوشتی موثر است موقعیت جغرافیایی (شهر و یا شهرستانی که در آن عمل جراحی انجام می شود) است. همچنین دستمزد کادر اتاق عمل و پرسنل، دارو های مربوطه و… نیز در هزینه ها نقش بسیاری دارند.