Rate this sergury

عمل بینی طبیعی زنانه

عمل بینی طبیعی زنانه از محبوبیت بسیار بالایی در میان بانوان برخوردار است و یکی از محبوب ترین مدل های بینی زنان است. در ادامه با ویژگی مدل عمل بینی طبیعی زنانه بیشتر آشنا می شوید.

بینی طبیعی از آن دسته مدل بینی هایی است که همیشه افراد زیادی خواستار داشتن این نوع مدل بینی هستند و با توجه به این که مدل های بینی متنوعی مثل فانتزی ، بینی سربالا و عروسکی بسیار رواج دارد اما کماکان محبوبیت عمل بینی طبیعی بسیار زیاد است عمل بینی طبیعی زنانه بیشتر به این علت انجام می شود که افراد دوست دارند تا ظاهر بینی شان بدون عیب و نقص باشد و از این رو به سراغ عمل بینی طبیعی زنانه می روند.

در این نوع عمل نه تنها حالت چهره زیاد تغییر نمی کند با رفع نقص و ایراد های بینی و حفظ حالت طبیعی صورت فرم صورت بسیار جذاب و زیبا می شود و فرد می تواند بدون نگرانی از عوارض جراحی بینی به فعالیت های خود در طولانی مدت بپردازد.
جراحی بینی با توجه به این که به منظور ایجاد هارمونی در ساختمان صورت انجام می شود از این رو این نوع جراحی بسیار مورد توجه است و پزشک جراح در عمل بینی طبیعی زنانه با رفع ایراد های بینی دست به ساختار اصلی بینی نمی زند و فقط سعی دارد تا قوز و یا مشکلات دیگری از این قبیل را رفع نماید.

در عمل بینی طبیعی زنانه سوراخ های بینی به هیچ عنوان تغییر داده نمی شود و تنها در صورتی توسط پزشک، جراحی و تغییر اندازه داده می شود که اندازه سوراخ ها متناسب و به یک اندازه نباشند. دکتر شیرزادگان با داشتن کارنامه بسیار عالی در این زمینه بهترین جراح عمل بینی طبیعی زنانه در کشور است که در جراحی های ایشان مدل بینی هیچ وقت تازگی خود را برای بیمار و جامعه از دست نمی دهد.

بسیاری از افراد زمانی که واژه عمل بینی و یا بینی عمل شده را می شنوند تصورشان این است که بینی بسیار دستکاری شده است اما در جراحی های دکتر شیرزادگان برای مدل بینی طبیعی زنانه تنها عیب های ظاهری بینی رفع می شود و تغییر خاصی در بینی و صورت فرد ایجاد نمی شود.

برای مشاهده لیست بهترین جراحان  بینی تهران می توانید روی بهترین جراح بینی تهران کلیک کنید.

نمونه عمل بینی

ویژگی مدل بینی طبیعی زنانه

از مهم ترین ویژگی مدل بینی طبیعی زنانه می توان به رعایت زاویه بین لب و بینی، رعایت زاویه و قوس پشت پل بینی اشاره داشت که درباره ان باید بگوییم که بینی طبیعی از آن دسته مدل هایی است که نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز همیشه دوست دارند تا این نوع فرم بینی را داشته باشند زیرا فرم بینی طبیعی زنانه در مقایسه با مدل های دیگر مناسب تر و زیباتر است و ترکیبات صورت را به هم نمیزند و فرد صورت طبیعی تری را دارد از آن جایی بیشتر خانم ها دوست ندارند تا ظاهر عملی و تابلویی را داشته باشند از این رو این افراد به دنبال عمل بینی طبیعی زنانه هستند و هدفشان فقط رفع مشکلات ظاهری بینی مانند رفع قوز بینی و یا مشکلاتی مانند اندازه لوبیای بینی است.

در این نوع عمل بینی جراح با رفع تمامی نواقص تناسب مناسبی را بین بینی و اجزاری صورت می دهد که متناسب بودن سایز بینی یکی دیگر از ویژگی مدل بینی طبیعی زنانه است و راعایت این نکنه نه تنها باعث طبیعی شدن چهره فرد می شود. افرادی که دارای بینی گوشتی هستند بهتر است تا برای طبیعی جلوه دادن بینی مدل بینی طبیعی زنانه را انتخاب کنند.

انواع مدل عمل بینی زنانه

هزینه عمل بینی طبیعی زنانه

جراحی بینی از آن دسته جراحی هایی است که در بیشتر کشور های دنیا بسیار مورد توجه است و با توجه به هزینه بالایی که دارد افراد زیادی به دنبال انجام این نوع جراحی برای بهبود شکل بینی، رفع مشکلات تنفسی، اصلاح ناهنجاری های بینی یا آسیب دیدگی و افتادگی بینی می باشند اطلاع از هزینه عمل بینی طبیعی از مهم ترین مواردی است که قبل از انجام آن باید از آن اطلاع داشت شد.
جراحی های زیبایی هزینه های متفاوتی را دارند در بحث هزینه عمل بینی طبیعی زنانه ممکن است که هر پزشک قیمت جراحی بینی را با توجه به مهارت و سابقه خودش تعیین می کند پرداخت هزینه بسیار بالا نشان دهنده کیفیت کار پزشک نیست و افراد باید در انتخاب جراح بینی علاوه بر هزینه عمل بینی طبیعی اطلاعات مناسبی از تبحر پزشک نیز داشته باشند زیرا با توجه به پیچیده بودن و دشوار بودن جراحی بینی این نوع جراحی نیازمند یک جراح ماهر و کاربلد است.

هزینه عمل بینی طبیعی زنانه نه تنها به سابقه جراح بلکه به مواردی مانند نوع منطقه مکانی، هزینه کلینیک و آزمایش ها ، میزان غضروف، داشتن یا عدم پولیپ بینی، دستمزد ، نوع پوست بینی، سایر امکانات و . . . بستگی دارد از مهم ترین عواملی است که در نتیجه جراحی بینی طبیعی تاثیر گذار است نوع پوست بینی است در صورتی که بینی فرد دارای انحراف بیشتری باشد هزینه جراحی بالاتر می شود.

پزشکانی که مهارت و سابقه بسیاری زیادی در زمینه جراحی زیبایی بینی معمولا بهترین انتخاب برای انجام عمل بینی طبیعی زنانه هستند.

مدل بینی طبیعی زنانه

در کشور ما جراحی زیبایی و مخصوصا جراحی بینی بسیار پرطرفدار است و خانم های بسیاری این نوع جراحی زیبایی را انجام داده اند مدل بینی طبیعی زنانه با توجه به این که بسیار ایده ال و متناسب صورت است از جمله مدلی هایی است که بسیاری از خانم ها به دنبال این نوع عمل هستند و از این رو دوست ندارند هیچ رد و نشانه ای از جراحی بر روی بینی شان باقی بماند و بینی شان فرم و قوس غیر طبیعی داشته باشد.

در سال های گذشته ما شاهد مدل های بودیم که این نوع مدل ها تناسب مناسبی را با اجزاری صورت نداشت و حالت چهره فرد بسیار تفاوت کرده بود عمل بینی عمل بینی فانتزی و عروسکی از آن دسته مدل هایی است که سایر اجزای صورت را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد با توجه به همین مسئله می توان به این نکته اشاره داشت که در صورتی که شکل و مدل بینی با سایر اجزای صورت هماهنگ نباشد نه تنها باعث نازیبا شدن صورت فرد می شود بلکه ممکن است تا عملکرد بینی با اختلال و مشکلات بینی مواجه کند.

در عمب بینی طبیعی زنانه بینی قوس زیادی را ندارد و معمولا پشت بینی صاف است، و در صورت نیاز و در خواست خود فرد جراح بینی قوسی بسیار ظریفی در بینی به وجود می آورد و فرم بینی بسیار طبیعی و زیبا می شود. خانم هایی که دارای بینی گوشتی هستند مناسب ترین افراد برای انجام عمل بینی گوشتی طبیعی زنانه هستند زیرا پزشک در عمل بینی طبیعی زنانه با رفع قوز نه تنها تراش مختصری را به بینی می دهد بلکه به رفع دیگر مشکلات بینی مانند پولیپ، افتادگی پل بینی و . . . می پردازد و در بافت بینی تغییرات زیادی را به وجود نمی آورد.

مدل بینی طبیعی زنانه

بهترین جراح بینی طبیعی

انتخاب بهترین جراح بینی مهم ترین قدمی است که همه افراد در زمان تصمیم به جراحی و انتخاب جراح بینی وسواس بسیار بالایی را به خرج می دهند و بدون شک انتخاب بهترین جراح بینی می تواند نتیجه بسیار عالی را برای افراد داشته باشد. بینی طبیعی و زیبا نه تنها باعث می شود تا روحیه فرد بعد از جراحی بالا باشد بلکه باعث می شود تا چهره طبیعی و متناسبی را با سایر اجزای صورت داشته باشد که این باعث افزایش اعتماد بنفس فرد می شود.

عمل بینی طبیعی زنانه مدلی است که خانم های زیادی دوست دارند تا این نوع مدل بینی را داشته باشند زیرا این فرم بینی در مقایسه با مدل های دیگر بسیار مناسب صورت و چهره افراد است خانم هایی که به دنبال عمل بینی طبیعی زنانه هستند دوست ندارند تا هیچ رد و نشانه ای از جراحی بر روی بینی شان باقی بماند و در عمل بینی تغییرات زیادی به بینی آن ها داده شود از این رو در تعریف عمل بینی طبیعی زنانه باید بگوییم که افرادی که پزشک با توجه به ساختار دیگر اجزای صورت شان تغییرات مناسبی را در بینی لحاظ می کند و این تغییرات شامل رفع ایراد ها و نواقص بینی بیمار و مشکلاتی مانند قوز بینی ، پولیپ، افتادگی پل بینی و . . . که در حین عمل بینی طبیعی برطرف می شود بدون اینکه بینی بیش از حد کوچک و یا سر بالا شود پزشک جراحی بینی طبیعی را انجام می دهد که در این صورت می توان گفت که بیمار یک عمل بینی طبیعی انجام داده است.

از این رو دقت و توجه در پیدا کردن بهترین جراح بینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . در انتخاب بهترین جراح بینی باید ابتدا به این موارد دست پیدا کنیم که یک جراح خوب باید چه ویژگی های را داشته باشد. مهم ترین مسئله در بحث انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی توجه به مدرک جراح و اطلاع از دانش پزشکی لازم و تخصص جراح است. تعهد و مسئولیت پدیر بودن از دیگر ویژگی های یک جراح بینی طبیعی است که در صورت بروز هر گونه مشکلی آیا از بیمار خود حمایت می کند یا خیر و مهم ترین ویژگی بهترین جراحی بینی طبیعی تعداد عمل‌های جراح بینی در طول روز است.

با مراجعه به مطب دکتر شیرزادگان می توانید تا در عین داشتن بهترین جراحی بینی طبیعی از دیگر خدمات ارائه شده در این مطب نیز بهره مند شوید زیرا دکتر شیرزادگان یکی از بهترین جراحان بینی طبیعی در تهران است که این جراح در زمینه انواع جراحی های زیبایی کارمه بسیار درخشانی را دارد.