تزریق چربی دست

تزریق چربی دست می تواند چین و چروک و شلی پوست دست را برطرف کند و ظاهر مناسبی در دست های لاغر ایجاد کند.

تزریق چربی
Rate this sergury

امروزه استفاده از تزریق چربی در جوانسازی نیز استفاده می شود . تزریق چربی دست می تواند چین و چروک و شلی پوست دست را برطرف کند و از طرفی ظاهر مناسبی در دست های لاغر ایجاد کند. رفع برامدگی رگ ها و تاندون های دست از دیگر فواید تزریق چربی دست می باشد.

طریقه تزریق چربی دست

تزریق چربی دست معمولا با استفاده از تکنیک لیپوساکشن ، چربی از نواحی از بدن برداشته می شود. و پس از آماده سازی چربی ، چربی خود بدن فرد به دست فرد تزریق می شود و به صورت لایه نازکی روی دست قرار می گیرد… معمولا ناحیه های از بدن که دارای چربی زیادی می باشند استفاده می شوند که ران و شکم از جمله نواحی مناسب می باشد.

بعضی از افراد در کنار شلی و نازکی پوست در ناحیه دست دارای ، لکه های قهوه ای نیز می باشند ، که این لکه ها به راحتی با لیزر قابل درمان می باشند.

طریقه تزریق چربی دست

نتایج تزریق چربی به دست

نتایج تزریق چربی پس از فرایند تزریق چربی قابل مشاهده می باشد و بیمار ممکن است در نواحی چربی دهنده و چربی گیرنده احساس درد ، ورم و کبودی داشته باشد. معمولا جراحان با تجویز آنتی بیوتیک و مسکن ها درد شما را کاهش خواهد داد. بهتر است تمامی مراقبت های بعد از تزریق چربی را با توجه به نظر جراح خود انجام دهید تا مشکلاتی نداشته باشید.

سعی کنید در این نوع جراحی نیز مانند جراحی های دیگر نزد جراحی ماهر و توانا مراجعه کنید تا مشکلاتی پس از عمل نداشته باشید.

ایا می توان از انواع ژل برای جوان سازی استفاده کرد

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از انواع ژل برای جوان سازی دست استفاده کنند. اگرچه استفاده از انواع ژل ها و پرکننده های فیلری  مانند اسید هیالورونیک یا کلاژن می تواند مفید باشد ولی روشی دائم نمی باشد. از این رو هزینه برای جوانسازی دست به طور قابل ملاحضه ای افزایش می یابد. چرا که تزریق ژل به دست نیاز به ترمیم دارد و معمولا برای جوانسازی دست حجم قابل توجهی از پرکننده ها نیاز می باشد.

در نتیجه با توجه به نظر جراح، شما می توانید از تزریق چربی به دست یا تزریق ژل برای جوانسازی دست استفاده کنید.

نتایج تزریق چربی به دست

انتخاب جراح برای تزریق چربی دست

سعی کنید برای تزریق چربی دست و جوانسازی دستان خود نزد جراحان پلاستیک مراجعه کنید که تایید شده انجمن جراحان پلاستیک ایران باشند . چراکه جراحان پلاستیک از توانایی بالایی در عمل های زیبایی برخوردار می باشند و بدون احساس نگرانی می توانید به این جراحان اطمینان کنید.

انتخاب جراح برای تزریق چربی دست