خطرات پس از جراحی بزرگ کردن سینه

با خطرات پس از جراحی بزرگ کردن سینه (پروتز سینه) آشنا باشید تا این جراحی را بدون عوارض انجام دهید.

جراحی بزرگ کردن سینه
Rate this sergury

جراحی بزرگ کردن سینه همانند سایر جراحی ها دارای خطراتی می باشد که این عوارض فرد به فرد متفاوت است.  شما باید قبل از بزرگ کردن سینه ، در مورد خطرات پس از جراحی بزرگ کردن سینه  آگاه باشید تا بتوانید عمل موفقی داشته باشید.

دکتر شیرزادگان در مورد  مشکلات کوتاه مدتی که پس از مدتی ممکن است داشته باشید با شما صحبت خواهد کرد وسعی بر این دارد بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار دهد. چرا که در بعضی از مواقع افراد مراجعه کننده سعی بر این دارند که در راستای زیبایی اعمالی را انجام دهند که برخلاف سلامتی آن ها باشد و مشکلات جبران ناپذیری را برای افراد داشته باشد. از این رو دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تمامی خطرات پس از جراحی بزرگ کردن سینه را به بیمار اطلاع می دهد .

پس از جراحی بزرگ کردن سینه مانند سایر جراحی ها بیمار ممکن است مشکلاتی از جمله عفونت و حساسیت در ناحیه سینه داشته باشد که به مروز زمان و با مصرف دارو و گوش دادن به توصیه های جراح این مسئله حل خواهد شد.

ایمنی و خطرات پس از جراحی بزرگ کردن سینه

همان تور که می دانید جراحی بزرگ کردن سینه با قرار دادن پروتز سینه، سلامتی سینه را به خطر نمی اندازد. تحقیقات فراوان گروههای مستقل در موسسات دارویی هیچ ارتباطی بین پروتز سینه و دیگر بیماری ها پیدا نکرده اند.

به این موارد مهم نیز توجه کنید:

  • پروتز سینه برای طول عمر ضمانتی ندارد و ممکن است مجبور شوید یکی یا هر دو ایمپلنت را عوض کنید.
  • حاملگی، و کاهش وزن بر ظاهر سینه پروتز شده اثر میگذارند
  • پروتز سینه سینه نیازمند ازمایش مکرر و منظم سلامتی سینه است