بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه

بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و با مراقبت های لازم در این دوره می توانید جراحی موفقی داشته باشید.

جراحی بزرگ کردن سینه
Rate this sergury

بیمارانی که برای جراحی سینه مراجعه می کنند می خواهند بدانند بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه به چه میزان طول می کشد و بعد از چه مدت می توانند جراحی موفقی داشته باشند.   پس از  بهتر است به توصیه های جراح خود به دقت گوش دهید تا بتوانید دوران بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه را با موفقیت پشت سر قرار دهید. دوران پس از عمل و بهبودی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و می توان گفت نیمی از عمل وابسته به میزان مراقبت بعد از عمل می باشد. در ادامه می توانید با نکات کلیدی برای بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه آشنا شوید.

بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه

نکات لازم جهت بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه

  • پس از عمل جراحی شما را به اتاق ریکاوری می برند تا به دقت مراقب شما باشند.
  • سینه های شما با پانسمان گاز، یا بانداژ کشی یا سوتین حمایتی پوشانده میشوند تا در دوره  بهبودی تورم را کاهش دهند و از سینه هایتان حمایت کنند.
  • احتمالا پس از چند ساعت شما را مرخص میکنند. پیش از ترک محل جراحی، جراح شما دستورالعملهایی برای مراقبت از سینه ها، داروهای مورد نیاز برای تسریع بهبودی و کاهش عفونت، و همچنین ملاقات بعدی را به شما میدهند.
  • برای بهبودی بهتر هفته اول یا دوم دائما باید سوتین حمایتی پوشید. محل برش را مرتب پاک کنید و از پماد طبق دستور العمل استفاده کنید. همه دستورالعمل ها را طبق دستور پزشک رعایت کنید.
  • پس از دوره ۲۴- ۴۸ ساعته پس از ریکاوری افزایش سینه پس از جراحی و دوره کم فعالیتی اضافی چند روزه اولیه، احتمالا تورم و بی حسی را تجربه می کنید.
  • تمرین و فعالیت نرمال با دستور جراح دنبال میشود.

دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک همواره پس از عمل مشاوره های لازم را در اختیار بیماران قرار می دهد تا دوران بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه به بهترین شکل ممکن سپری شود. شما می توانید با تماس تلفنی آگاهی لازم را در مورد جراحی بزرگ کردن سینه و دوران بهبودی کسب کنید و همچنین نمونه کار های جراحی سینه را مشاهده کنید.