جراحی لیفت پوست بدن (کشیدن پوست بدن)

کشیدن پوست بدن شکل و قوام بافت تحتانی حامی چربی و پوست را با برداشتن پوست و چربی آویزان بهبود می بخشد.

Rate this sergury

بادی لیفت یا کشیدن پوست بدن چیست؟

بادی لیفت یا کشیدن پوست بدن، سطح نامنظم و ناهموار پوست را بهبود میبخشد. میتواند در مناطق شکمی، کشاله ران، کفل و ران انجام میشود. پیری، آسیب دیدگی آفتاب، حاملگی، نوسانات وزنی و فاکتورهای ژنتیک باعث میشوند کشش پوست ضعیف شود و نواحی شکمی ؛ران و ران ها پوستی آویزان داشته باشند.

افراد مناسب برای کشیدن پوست بدن افرادی هستند که پوستی شل دارند، دارای بیماری خاصی نباشد ، سیگاری نباشند، و بیماری خطرناک نداشته باشند.

قبل از انجام جراحی کشیدن پوست بدن جراح در جلسه مشاوره اطلاعات لازم را در اختیار بیماران قرار می دهد و با ویزیت بیمار شرایط شما پس از عمل ، شیوه مراقبت، ملاقات بعدی و نیز داروهای مورد نیاز را توضیح میدهد. شما می توانید هرگونه سوالی را در جلسه مشاوره از دکتر شیرزادگان بپرسید و ایشان با صبر و حوصله پاسخ کلیه سوالات را می دهند.

پس از جراحی از پانسمان یا بانداژ استفاده میشود.  در صورت داشتن هر گونه سوالی آن را با جراح خود در میان بگذارید. دکتر شیرزادگان با مشاوره های پس از عمل لیفت پوست بدن (کشیدن پوست بدن)همراه بیماران خواهد بود و مشاوره های مختلفی در زمینه مراقبت های بعد از عمل ارائه می دهدو

نتایج این جراحی به سرعت مشهود است. بیمار نیز باید در مشاهده نتایج جراحی کشیدن پوست نیز صبور باشد و سعی کند با رعایت توصیه های بعد از جراحی به بهبود هرچه سریع تر خود کمک کند.

مراحل جراحی لیفت یا کشیدن پوست

امروزه برش های جراحی را در مناطق استراتژیک قرار میدهند که کاملا پنهان باشند. تخصص و مهارت جراح در این نوع جراحی و در چگونگی ایجاد برش ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

  • گام یک: بی هوشی

در این نوع جراحی با توجه به نظر جراح بیهوشی در بیمار ایجاد می شود.

  • گام دو: ایجاد برش برای جراحی لیفت

در این نوع جراحی، برش ها را به صورت الگویی مشابه با بیکینی میزنند تا ران، کشاله ران، کفل، و باسن را سفت کنند. برش نیز اطراف بدن میزنند تا چربی و پوست شکم را بردارند و پوست را در این نواحی سفت کنند.

لیپوساکشن و جراحی کشیدن پوست برای به دست آوردن نتیجه بهتر ضروری است.

گام سه: بستن برش و بخیه زدن

بخیه های حمایتی عمیق در بافت های تحتانی ضروری است تا قوام جدید را شکل دهند. نتایج این جراحی سریعا مشهود است ولی برای مشاهده نتایج نهایی ۲ سال زمان لازم است.

عوارض جراحی کشیدن پوست بدن

جراح تمام عوارض مختص جراحی کشیدن پوست بدن را در جلسه مشاوره به شما توضیح میدهد ولی عوارض کشیدن پوست بدن در حالت کلی موارد زیر می باشد:

وجود درد ، تورم و حساسیت پوستی در بسیاری از بیماران دیده می شود که به زودی از بین خواهد رفت. همچنین عوارض پس از بیهوشی، وجود عفونت، و بهبود ضعیف ضخم از دیگر عوارض جراحی لیفت بدن می باشد.

تخصص و مهارت جراح شما در جراحی لیفت بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. سعی کنید جراحی

پلاستیکی را انتخاب کنید که دوره های زیر را باید گذرانده باشد:

  • ۷ سال پزشکی عمومی
  • ۴ سال تخصصی جراحی عمومی
  • ۳ سال فوق تخصصی جراحی پلاستیک