لایه برداری پوست

لایه برداری پوست می تواند با توجه به شرایط شما به روش های مختلفی اجرا شود وپوست شما را بهتر کند.

لایه برداری پوست

لایه برداری پوست

لایه برداری پوست تکنیکی است که با برداشتن یک لایه از پوست ظاهر مناسبی در پوست صورت ایجاد می کند و می تواند علاوه بر برداشتن سلول های مرده پوست و ایجاد ظاهری زیبا نواقص پوست صورت را اصلاح کند.

نمونه کار عمل بینی

این روش از لایه بردای پوست میبایست زیر نظر پزشکی ماهر و توانا انجام شود تا نتایج مورد رضایت واقع شود. لایه برداری پوست با لیزر همچنین با تحریک لایه زیرین پوست موجب تولید کلاژن می شود. لایه برداری می تواند توسط کرم ها و محلول ها انجام شود و یا توسط روش های شیمیایی.

لایه برداری پوست می تواند موارد زیر را اصلاح کند:

  • لکهه ای مربوط به بالا رفتن سن و لکه های سیاه را بهبود می بخشد.
  • پوست شما را می تراشد و در واقع ظاهری بهتر به شما بدهد.
  • چین و خطوط جزئی را کاهش میدهد یا از بین میبرد.
  • آکنه و زخم به جا مانده از آکنه را درمان میکند.
  • حفره های بزرگ را کاهش می دهد یا از بین میبرد.

لایه برداری و زیبایی پوست

عوارض لایه برداری

لایه برداری پوست از فرایند های غیر تهاجمی می باشد در نتیجه اگر به روش درستی انجام شود عوارض لایه برداری به صفر می رسد. نکته ای وجود دارد دارد عوارض لایه برداری پوست بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. با این حال اگر این لایه برداری توسط فردی غیر متخصص انجام شود ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

لایه برداری پوست با کرم لایه بردار

کرم ها و محلول های مختلفی برای لایه برداری وجود دارد که در برند های مختلفی موجود می باشند . این کرم ها می توانند نواقص پوستی مانند جای جوش ، کک و مک و اسکار را بر طرف کنند. ولی نکته ای که وجود دارد این است که این لایه بردار ها با درصد های مختلفی موجود می باشد و حتما باید زیر نظر پزشک تجویز شود چراکه در صورت استفاده خودسرانه می تواند عوارض بدی را باقی بگذارد.

لایه برداری پوست با کرم

لایه برداری پوست به روش پیلینگ شیمیایی

دراین نوع لایه برداری پوست که به پیلینگ شیمیایی معروف است از محلول های شیمیایی برای لایه برداری پوست استفاده می شود. نوع محلول در این نوع لایه برداری وابسته به میزان لایه برداری پوست می باشد. هرچه لایه برداری قوی تر باشد این محلول می تواند قوی تر باشد.

در پیلینگ شیمیایی پس از پاک کردن پوست شما ، محلول شیمیایی برای مدت اندکی روی پوست شما قرار می گیرد پس از لایه برداری به روش پیلینگ شیمیایی ممکن است برای مدتی پوست شما قرمز شود که با انجام مراقبت های لازم می توانید دوره بهبودی را به سرعت سپری کنید.

دقت کنید که لایه برداری پوست به روش پیلینگ شیمیایی حتما می بایست توسط پزشک انجام شود. در نتیجه هرگز از مواد لایه بردار به صورت خودسرانه استفاده نکنید.

 لایه برداری پوست به روش پیلینگ شیمیایی

لایه برداری پوست با لیزر

نام دیگر لایه برداری پوست با لیزر لیزابریژن می باشد که یکی از بهترین روش های لایه برداری پوست می باشد. در این روش با استفاده از پرتو های نوری نواقص صورت بر طرف می شود. لایه برداری با لیزر می تواند جوشگاههای ناشی از اکنه یا ابله مرغان ، لکه های پوست، وبعضی از لکه های مادرزادی و … را برطرف کند. در حال حاضر دو نمونه لیزردر لایه برداری استفاده میشوند: کربن دی اکسید و اربیم. هر دو برای تبخیر سلولهای اسیب دیده پوستی به کار میروند و می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند.

لایه برداری پوست با لیزر

لایه برداری پوست میکرودرم

یکی دیگر از تکنیک های لایه برداری پوست ، لایه برداری پوست میکرودرم

یا همان درم ابریژن است در این روش نیز با استفاده دستگاهی فرایند لایه برداری پوست شما آغاز می شود و به این ترتیب با برداشته شدن لایه ای از پوست ظاهری زیبا در پوست ایجاد می شود.

لایه برداری پوست موجب می شود ظاهری زیبا در پوست شما ایجاد شود سعی کنید در انتخاب روش لایه بردای پوست دقت کنید و متخصص مناسبی را برای لایه برداری پوست انتخاب کنید. لایه برداری پوست می بایست توسط جراح پلاستیک و یا متخصص پوست انجام شود.

هزینه لایه برداری پوست

هزینه لایه برداری پوست با توجه به روش لایه برداری و میزان اصلاحات روی پوست شما متفاوت می باشد. همچنین با توجه به میزان مهارت متخصص می تواند این هزینه افزایش یابد. شما می توانید با دریافت مشاوره و تماس تلفنی و یا مشاوره از طریق تلگرام از هرینه لایه برداری پوست آگاهی لازم را کسب کنید.

هزینه لایه برداری پوست