هزینه پروتز سینه

پروتز سینه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اندام فرد دارد و فاکتور هزینه پروتز سینه نیز از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار می باشد.

پروتز سینه
Rate this sergury

داشتن سینه های کوچک معمولا برای بانوان ناراحت کننده است و اعتماد به نفس آن ها را کاهش می دهد از این رو بسیاری از بانوان به دنبال افزایش سایز سینه خود جراحی پروتز سینه را انتخاب می کنند. پروتز سینه یکی از جراحی هایی است که با هدف افزایش سایز سینه انجام می شود و افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند با توجه به هزینه پروتز سینه و جراح خود در راستای این عمل گام بر میدارند.

هزینه یکی از فاکتور های مهم در انتخاب جراح می باشد و معمولا جراحانی که محبوب تر هستند دستمزد بیشتری را دریافت می کند. با این حال بسیاری از جراحان نیز با وجود محبوبیت با توجه به وضعیت بیمار این هزینه پروتز سینه را تایین می کنند. هزینه پروتز سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه پروتز سینه

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه پروتز سینه

نوع پروتز : نوع پروتز یکی از عوامل مهم در تایین قیمت پروتز سینه می باشد. همان طور که می دانید انواع مختلفی از پروتز سینه در بازار موجود می باشد. که بیماران می توانند بر حسب سلیقه و بودجه خود و با مشاوره با جراح برای خود انتخاب کنند. در این میان سایز پروتز سینه و کشور سازنده نیز بر قیمت و هزینه پروتز سینه تاثیر می گذارد.

دستمزد جراح : یکی از فاکتور های دیگر در تایین هزینه پروتز سینه دستمزد جراحی می باشد. میزان دستمزد جراحان در پروتز سینه به انصاف جراح، شهر جراحی، میزان محبوبیت جراح و مطب جراح بستگی دارد.

هزینه های جانبی دیگر : هزینه های بیمارستان و یا کیلینیک ، و هزینه های جانبی دیگر از جمله هزینه ماموگرافی و سونوگرافی ، آزمایش های دیگر ، قیمت گن و داروهای بعد از عمل نیز بر قیمت و هزینه پروتز سینه تاثیر گذار است.

 

در آخر باید به این نکته اشاره کرد پرداخت هزینه بیشتر به معنی یافتن بهترین جراح پروتز سینه نمی باشد . بلکه باید همه جوانب توسط بیمار بررسی شود تا نتایج این جراحی موفقیت آمیز باشد. شما می توانید با تماس تلفنی و یا مشاوره تلگرام اطلاعات کافی را در مورد پروتز سینه دریافت کنید.

تصویر زیر نمونه کاری از جراحی پروتز سینه می باشد که توسط دکتر شیرزادگان انجام شده است. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا دریافت مشاوره تلفنی و تلگرام  آگاهی خود را در مورد هزینه و قیمت پروتز سینه افزایش دهید.

قیمت پروتز سینه

آیا پرداخت هزینه بیشتر برای پروتز سینه به معنی عوارض کمتر می باشد؟

همان طور که می دانید پروتز سینه می بایست توسط جراحان پلاستیک انجام شود با این حال بسیاری از جراحان عمومی نیز با گذراندن دوره ای کوتاه پروتز سینه انجام می دهند. پاسخ بالا هم مثبت  و هم منفی می باشد. دستمزد جراحان می تواند بر اساس تخصص ، میزان تجربه و عوامل دیگر تایین شود با این حال بهترین راهکار برای انجام عمل پروتز سینه بدون عوارض یافتن جراحی صادق و مورد اعتماد می باشد تا با دلسوزی این نوع عمل را برای بیمار انجام دهد.