نتایج جراحی پلک

نتایج جراحی پلک چه در پلک پایین و چه بالا مورد رضایت بیمار واقع می شود. این جراحی تاثیر باور نکردنی روی پلک ها دارد.

جراحی پلک
Rate this sergury

افرادی که می خواهند جراحی پلک انجام دهند نگران نتایج این جراحی می باشند . آن ها می خواهند بدانند آیا پس از عمل نتایج مثبت خواهد بود و یا این عوارض جراحی پلک و ریسک آن بیشتر است. نکته ای که در این نوع جراحی مانند همه جراحی های دیگر وجود دارد این است که اگر این جراحی توسط متخصص ماهر و توانا انجام شود نتایج معمولا مثبت خواهد بود و عوارض بسیار کمی در این نوع جراحی دیده می شود.

نتایج جراحی پلک طولانی مدت است این به معنی این است که نیاز به جراحی دوباره نمی باشد. مگر این که به دلیل خطای جراح در جراحی اول نیاز به جراحی ترمیمی باشد.

نتایج مثبت جراحی پلک

همان طور که گفته شد انتخاب جراح از اهمیت ویژه ای در نتایج جراحی پلک برخوردار است. قبل از جراحی شرایط عمومی و شرایط پلک و پوست ناحیه پلک می بایست بررسی شود تا نتایج مورد رضایت واقع شود.  تصویر زیر نمونه از از جراحی پلک دکتر شیرزادگان می باشد این جراحی در پلک پایین انجام شده است.

نتایج جراحی پلک

نتایج مثبت جراحی پلک

  • نتایج جراحی پلک شما در طی چند هفته ظاهر میشود ولی خطوط برش حدود یک سال زمان نیاز دارند تا کاملا از بین بروند.
  • جراحی پلک میتواند شرایط خاصی را به طور دائمی ترمیم کند ولی روند طبیعی افزایش سن طبیعی خواهد بود. ضد افتاب میتواند نتایج را به مدت طولانی تر حفظ کند.
  • رضایت از ظاهر جدید، پس از بهبودی کامل بیشتر خواهد شد. هنگامی که کبودی و تورم از بین میروند، نتایج جراحی پلک، پلکی صاف تر و بهتر و همچنین اطراف پلکی جوانتر را به نمایش میگذارد.
  • هرچند با انجام این عمل در انتظار نتایج خوبی هستیم، اما گارانتی صد در صدی نیست. ممکن است با یک عمل جراحی به نتیجه دلخواه نرسیم و نیازمند چند عمل باشیم
  • معمولا رضایت بیماران از نتایج جراحی پلک بالا می باشد. نتایج جراحی پلک معمولا برای اکثر بیمارات قابل قبول است.

سعی کنید برای برای موفقیت بیشتر، از دستورات جراح خود پیروی کنید و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به دقت انجام دهید.