مشکلات پس از عمل بینی

مشکلات پس از عمل بینی یکی از نگرانی های افرادی است که می خواهند جراحی بینی انجام دهند.

عمل بینی
Rate this sergury

مشکلات پس از عمل بینی یکی از نگرانی های بسیاری از افرادی می باشد که می خواهند عمل بینی انجام دهند. بسیاری از افراد نگران می باشند که پس از عمل بینی با مشکلاتی مواجه باشند .

قابل ذکر است که اقدام به جراحی بینی تصمیمی کاملا اختیاری  است و فرد باید تصمیم بگیرید که این کار را انجام دهد در نتیجه بهتر است برای عمل بینی تحت تاثیر فردی نباشید و با علم و آگاهی انجام دهید. اگر چه بعضی از افرادی که عمل بینی انجام داده اند ممکن است دارای بعضی از مشکلات پس از عمل بینی باشند ولی با مراجعه به جراحی خبره و توانا می توان این مشکلات را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

دکتر شیرزادگان قبل از عمل و در جلسات مشاوره برای عمل بینی بیمار را از عوارض پس از عمل جراحی بینی آگاه می کنند تا بیمار با آگاهی کاملی در راستای عمل بینی گام بردارد.

راهکار های لازم برای کاهش مشکلات پس از عمل جراحی بینی

  • اگر عمل بینی توسط جراحی ماهر و توانا و با تجربه انجام شود عوارض ناشی از جراحی بینی کاهش می یابد. در بعضی از مواقع بیمار ممکن است دچار مشکلاتی در ساختار بینی و مشکلاتی در ظاهر بینی شود.
  • بعضی از عوارض جراحی بینی مانند عفونت ، عوارض بیهوشی، حساسیت پوستی ، تورم  پس از مدتی بعد از جراحی بینی از بین می رود . ولی بسیاری از مشکلات ظاهر بینی از جمله مشکلات ظاهری بینی با عمل ترمیمی بهبود می یابد. دکتر شیرزادگان همواره در تلاش است با توجه به ساختار بینی فرد جراحی بینی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و خطرات بعد از عمل بینی را کاهش دهد.
  • همه بیماران باید سعی کنند به توصیه های جراح خود با دقت فراوانی عمل کنند تا شرایط مناسبی بعد از عمل برای آن ها ایجاد شود و مشکلات پس از عمل بینی به صفر برسد.