بهبودی پس از جراحی پلک

دوران بهبودی پس از جراحی پلک معمولا کوتاه تر از سایر جراحی های زیبایی می باشد و بیمار به راحتی بعد از یک الی دو هفته می تواند فعالیت روزانه خود را مانند قبل آغاز کند.

جراحی پلک
Rate this sergury

دوران بهبودی پس از جراحی پلک مانند سایز جراحی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. فرد پس از جراحی پلک می بایست به دستورات جراح خود به دقت عمل کند و مراقبت بعد از عمل پلک تا بتواند دوران بعد از عمل را به سرعت سپری کند.

پس از جراحی پلک دکتر شیرزادگان همواره راهنمایی بعد از عمل را در اختیار شما قرار می دهد تا بیمار دوران بهبودی پس از جراحی پلک را با موفقیت پشت سر بگذارد. بیمار نیز باید مراقبت های لازم را اجرا کند و به توصیه های جراح خود عمل کند. دکتر شیرزادگان این امکان را ایجاد کرده است که در مواقع اضطراری با او تماس بگیرید و مشکلات خود را با دکتر مطرح کنید.

بهتر است پس از عمل پلک توصیه های جراح خود را جدی بگیرید و داروهای تجویزی جراح پلاستیک را به موقع مصرف کنید.

مراقبت بعد از عمل پلک برای بهبودی پس از جراحی پلک

مراقبت بعد از عمل پلک  از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. فرد می باست به توصیه های جراح خود عمل کند تا دوران بهبودی را به سرعت طی کند. در ادامه با بعضی از مراقبت بعد از عمل پلک  برای بهبودی پس از جراحی پلک آشنا می شویم.

  • تا زمان بهبودی کامل حتما باید از ضد افتاب و عینک های افتابی تیره استفاده شود
  • در طی بهبودی پس از جراحی پلک از کمپرس سرد و پماد چرب کننده استفاده میشود
  • دستور العمل خاصی در مورد مراقبت از چشم ها، داروهایی که باید استفاده کنید، نگهداری از محل انجام عمل، و جلسه ملاقات با پزشک به شما داده میشود.
  • التیام اولیه شامل تورم، کبودی، خشکی چشم یا سوزش چشم می باشد که با دارو، کمپرس آب سرد و پماد کنترل میشود. ممکن است در محل برش نیز سوزش داشته باشید.

 

مراقبت بعد از عمل پلک برای بهبودی پس از جراحی پلک