لایه برداری پوست با لیزر

لایه برداری پوست با لیزر میتواند چروک ها، جوشگاه ها، و لکه ها را برطرف کند و ظاهری زیبا در چهره شما ایجاد کند.

لایه برداری پوست
Rate this sergury

لایه برداری پوست با لیزر که به   لیزابریژن معروف است ، میتواند چروک ها، جوشگاه ها، و لکه ها را برطرف کند. تکنولوژی های لیزر جدید به جراح شما سطح جدید کنترل لایه برداری با لیزر و برش در محل های ظریف را ممکن میسازد. لایه برداری می تواند با تحریک پوست موجب تولید کلاژن شود و ظاهری مناسب را در چهره شما ایجاد کند. لایه برداری با لیزر یکی از تکنیک های جدید زیبایی می باشد و می تواند در موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد.

لایه برداری با لیزر میتواند نقص های کوچک صورت را برطرف سازد. این نقص ها شامل موارد زیر میباشند:

  • خطوط ظریف یا چروک اطراف یا زیر چشم ، پیشانی یا دهان
  • جوشگاههای ناشی از اکنه یا ابله مرغان
  • پوست شل پس از جراحی کشیدن پوست صورت
  • پوست افتاب سوخته یا مسن
  • لکه های کبدی
  • بهبودی رنگ پوست در صورت داشتن پوستی زرد یا طوسی
  • لکه های مادرزادی مثل خال ها
  • غدد چربی روی بینی

نتایج عمل بینی

 لایه برداری پوست با لیزر  چگونه انجام می شود؟

در واقع در لایه برداری پوست با لیزر  از پرتوهای نوری استفاده میکنند تا نواقص صورت از بین برود. جراح شما از لیزر استفاده میکند تا پرتوهای ضربانی متمرکز کوتاهی بفرستد. این عمل باعث میشود تا پوست اسیب دیده به شیوه ای دقیق برداشته شود. این روش معمولا سرپایی انجام میشودو حدود ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت طول میکشد.

پرتوهای لیزری استفاده شده درلایه برداری پوست با لیزر، لایه بیرونی پوست یا اپیدرم را بر میدارند. در عین حال لایه زیرین پوست یا درم را گرم میکند. این عمل باعث میشود تا رشد فیبرهای کلاژن جدیدی را تحریک کند تا با بهبود ناحیه درمان شده، پوست جدید شکل گرفته، نرم تر و محکم تر است.

به منظور بازده بیشتر، جراح پلاستیک شما، با درمان های پوستی شروع میکند تا پوست شما را برای عملیات لیزر اماده کند. اغلب این درمان ها ۶ هفته یا حتی بیشتر ادامه می یابند. این درمان های پوستی برای نوع خاصی از پوست ممکن هستند تا عوارض را حداقل کنند.

لایه برداری با لیزر میتواند دردناک باشد. به همین دلیل جراح ، پوست شما را با بی حسی موضعی بی حس میکند. همچنین برای ارامش شما احتمالا ارام بخشی به شما داده میشود. اگر به انجام لایه برداری گسترده تمایل دارید، یا اگر همزمان با این عمل زیبایی دیگری انجام میدهید، جراح از بیهوشی عمومی استفاده میکند.

لایه برداری چیست

انواع لایه بردای  لیزر

در حال حاضر دو نمونه لیزردر لایه برداری استفاده میشوند: کربن دی اکسید و اربیم. هر دو برای تبخیر سلولهای اسیب دیده پوستی به کار میروند و می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند.

  • لایه برداری پوست با لیزر دی اکسید کربن

سالهای مدیدی پزشکان از لیزر دی اکسید کربن استفاده میکردند تا همه انواع پوستی را درمان کنند. نسل جدید لیزرهای دی اکسید کربن قدرت دریافت انرژی نوری ضربه ای بسیار کوتاه یا پرتوهای نوری مداوم را دارند. این نوع لیزرلایه های نازک پوست را با حداقل اسیب به بافت اطراف بر میدارد و در نتیجه بعد از لایه برداری حس خوبی را در فرد ایجاد می کنند.

  • لایه برداری پوست با لیزر اربیم

این نوع برداشتن چروک با لیزر معمولا برای برداشتن  ملایم چروک ها و خطوط عمیق پوستی به کار میرود ؛ حتی بر روی سینه، دستها، و گردن نیز به کار میرود.

پس از اینکه لایه برداری پوست تمام شد، جراح پلاستیک شما پانسمان خاص به کار میبرد تا بافتهای درمان شده را محافظت کند.

جراحی سینه آقایان

هزینه لایه برداری لیزر

افراد بسیاری که دارای مشکلات پوستی هستند می خواهند بدانند برای انجام این نوع لایه برداری معمولا چقدر باید بپردازند. هزینه لایه برداری لیزر با توجه به میزان نیاز شما به لیزر و شرایط دیگر براورد می شود شما می توانید با تماس تلفنی و یا مشاوره حضوری اطلاعات لازم را در خصوص

هزینه لایه برداری لیزر کسب کنید.

هزینه لایه برداری لیزر