تزریق چربی لب

تزریق چربی به لب یکی از راه های افزایش سایز لب ها می باشد که موجب حجیم شدن لب ها می شود.

تزریق چربی
Rate this sergury

داشتن لب های برجسته موجب زیبایی بانوان می شود و از طرفی داشتن لب های نازک معمولا برای بسیاری از بانوان آزاردهنده است. در این میان با توجه به  پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای افزایش سایز لب ها وجود دارد که در بعضی از مواقع انتخاب را برای بیمار سخت می کند. استفاده از پروتز ها ، ژل ها و فیلر ها از جمله راهکار های افزایش حجم لب می باشد ولی یکی از روش های که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است تزریق چربی لب می باشد. روش تزریق چربی از آنجایی که از چربی خود فرد استفاده می شود واکنش آلرژیک کمتر بوده و از طرفی ماندگاری بیشتری نسبت به ژل ها دارد.

دلایل تمایل افراد به تزریق چربی لب

تزریق چربی لب نگرانی بسیاری از بیماران را کاهش می دهد. از آن جایی که پروتز لب با قرار دادن پروتز در داخل لب موجب افزایش سایز لب می شود بسیاری از بانوان تمایل به این روش ندارند و از طرفی خارج کردن پروتز ها نیز کار سختی می باشد، همچنین روش های تزریق ژل معمولا کوتاه مدت می باشند و فرد باید بار ها و بار ها نزد پزشک مراجعه کند . وجود مشکلات فوق موجب شده است افراد بسیاری روش تزریق چربی لب را ترجیح دهند.

دلایل تمایل افراد به تزریق چربی لب

کاندید مناسب برای تزریق چربی لب

اگر  آن دسته از افرادی هستید که لب های نازکی دارید و یا به دلیل افزایش سن لب های شما نازک شده است و یا به هر دلیل دیگری فرم لب های شما توازن چهره شما را به هم ریخته است، تزریق چربی لب بهترین گزینه برای شما می باشد. البته انتخاب بهترین روش معمولا توسط جراح پلاستیک صورت می گیرد چراکه جراح می بایست ویژگی های ظاهری و سلامتی شما را ارزیابی کند و با توجه به تخصص خود روش مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

طریقه تزریق چربی لب

در تزریق چربی لب معمولا چربی از ناحیه ای از بدن به روش لیپوساکشن برداشته می شود و پس از آماده سازی چربی ، به لب تزریق می شود. در این روش از آنجایی که از چربی بدن خود فرد استفاده می شود نتایج بسیار طبیعی می باشد و واکنش های آلرژیکی به حداقل می رسد.

قبل از عمل سعی کنید مراحل آماده سازی را انجام دهید و به توصیه های جراحتان عمل کنید. اگر عادت به سیگار کشیدن دارید باید سیگار ها به مدت ۲ ماه قبل از عمل ترک کنید و هرگز از داروی خاصی بدون نظر جراحتان استفاده نکنید. استفاده از آسپرین ها ، و داروهای ضد التهابی و یا حتی بعضی از داروهای گیاهی می توان خونریزی شما را افزایش دهد.

طریقه تزریق چربی لب

عوارض تزریق چربی لب

عوارض تزریق چربی لب بسیار کمتر از سایر روش های افزایش حجم لب می باشد ولی با این حال ممکن است بیمار احساس درد در ناحیه هایی که چربی از آن گرفته شده و به آن چربی زده شده است داشته باشد. ورم و کبودی موقتی می باشد و پس از مدتی از بین خواهد رفت. در نتیجه نگرانی برای تزریق چربی وجود ندارد و این روش یکی از بهترین روش های حجم دهی با نتایج طبیعی می باشد.

عوارض تزریق چربی لب