عوارض جراحی گوش

عوارض جراحی گوش مانند هر نوع جراحی دیگری ممکن است برای بیمار مشکلاتی را به وجود بیاورد. در نتیجه بهتر است با این نوع عوارض آشنا شوید.

جراحی گوش
Rate this sergury

عوارض جراحی گوش چیست

اگر چه این نوع عمل تاثییر بسیاری در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس  خصوصا در سنین پایین دارد ولی مانند دیگر جراحی ها دارای عوارض می باشد. ممکن است بیمار پس از جراحی از عوارض بیهوشی رنج ببرد و یا احساس خارش و سوزش در گوش های خود داشته باشد این نوع عوارض جراحی گوش معمولا کوتاه مدت بوده و پس از مدتی از بین خواهد رفت.

دکتر شیرزادگان تمامی اطلاعات را پس از جراحی گوش در اختیار بیماران قرار می دهد تا آن های در مورد مشکلات پس از جراحی گوش هیچگونه استرس و اضطرابی نداشته باشند.

عوارض جراحی گوش چیست

عوارض کوتاه مدت جراحی گوش

عوارض کوتاه مدت جراحی گوش پس از ۱ الی ۲ هفته از بین می رود.یکی از عوارض جراحی گوش که می تواند بعد از مدتی از بین رود، درد و تورم در ناحیه گوش می باشد که بعد از مدتی از بین می رود. این درد و تورم با مصرف مسکن قابل تحمل خواهد بود.

عوارض کوتاه مدت جراحی گوش

عوارض بلند مدت جراحی گوش

عوارض بلند مدت جراحی گوش عموما به خاطر خطای پزشکی رخ می دهد و می تواند صدمات جبران ناپذیری را داشته باشد. متسفانه در کشور ما جراحان عمومی و سایر جراحان به دلیل پر درامد بودن جراحی زیبایی ،با گذراندن دوره کوتاه در زمینه جراحی زیبایی قدم نهاده اند که موجب شده است صدمات جبران ناپذیری به بیماران وارد شود. این در حالی است که جراحی زیبایی می بایست توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود و عوارض جراحی گوش ناشی از خطای پزشکی می تواند جبران ناپذیر باشد.

عوارض بلندت مدت می تواند عدم قرینه شدن گوش ها ، یکسان نبودن اندازه گوش ،وجود عفونت و مواردی از این قبیل باشد. توصیه می شود حتما در انتخاب جراح خود دقت کنید و با آگاهی کامل در راستای این نوع جراحی زیبایی گام بردارید. توصیه دکتر شیرزادگان این است که برای انجام عمل گوش و سایر جراحی ها حتما تحقیق کنید و دانش خود را بالا ببرید.

عوارض بلند مدت جراحی گوش