بهترین جراح پلک

انتخاب بهترین جراح پلک معمولا یکی از مشکلات بسیاری بیماران می باشد. سعی کنید با تحقیقات لازم جراح مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

جراحی پلک
Rate this sergury

همه افرادی که می خواهند جراحی پلک انجام دهند به دنبال جراحی ماهر و توانا می باشند تا عمل پلک آن ها به بهترین شکل ممکن انجام شود و مشکلاتی پس از عمل پلک نداشته باشند. راهکار های شناخت بهترین جراح پلک متفاوت می باشد و در این میان جراحان مختلفی در زمینه جراحی زیبایی پلک فعالیت می کنند که موجب سردرگمی بیماران می شوند.

اولین راهکار در راستای شناخت جراح پلک مشاهده بیماران قبلی و نمونه کار ها، سابقه و تجربه جراح و مشاوره با وی می باشد. برای اینکه این جراحی با موفقیت انجام شود جراح شرایط عمومی شما را بررسی کرده و راهکار هایی را ارائه میدهد.

بهترین جراح پلک فردی است که علاوه بر داشتن مهارت کافی در جراحی پلک با بیمار خود صادق باشد و در جلسه مشاوره تمامی جزییات عمل پلک را به بیمار ارائه دهد.

تصویر زیر یکی از نمونه کار های جراحی پلک می باشد. همان طور که می بینید ظاهر زیبایی در چهره فرد ایجاد شده استو و افتادگی پلک بالا برطرف شده است. شما نیز می توانید با تماس تلفنی و ارتباط از طریق تلگرام ضمن براورد هزینه آگاهی لازم را در خصوص این نوع جراحی کسب کنید.

جراحی پلک و لیفت ابرو

سعی کنید برای انتخاب بهترین جراح پلک خود جراح پلاستیکی ماهر وتوانا را انتخاب کنید که از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد. شما می توانید با مشاهده نمونه کار ها و فعالیت و سوابق انتخاب بهترین جراح پلاستیک را انجام دهید.

دکترشیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند و همواره توصیه می کند تحقیقات لازم را در انتخاب جراح پلک خود داشته باشید تا پس از عمل مشکلاتی نداشته باشید. در انتخاب جراح کوشا باشید و برای انجام جراحی تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین جراح پلک را از میان جراحان پلاستیک انتخاب کنید تا بعد از عمل مشکلی نداشته باشید.

انتخاب بهترین جراح پلک

انتخاب بهترین جراح پلک

اگر می خواهید در انتخاب بهترین جراح پلک را با موفقیت انجام دهید به دیده ها و شنیده های خود اعتماد نکنید. همیشه گفته های افراد مختلف و دوستان شما حقیقت ندارد. سعی کنید با مراجعه به سایت انجمن پلاستیک و زیبایی ایران ، و مشاهده لیست جراحان پلاستیک علاوه بر کسب آگاهی در خصوص جراحی پلک جراح خود را انتخاب کنید. با مشاوره با جراحان پلاستیک و مشاهده نمونه کار ها می توانید بهترین جراح پلک را برای خود انتخاب کنید.

توصیه می شود جراح شما دارای ویژگی های زیر باشد.

  • ۷ سال پزشکی عمومی
  • ۴ سال تخصصی جراحی عمومی
  • ۳ سال فوق تخصصی جراحی پلاستیک
  • همچنین باید عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران باشد

انتخاب جراح پلاستیک برای جراحی پلک

همان طور که گفته شد جراحی پلک می بایست نزد جراح پلاستیک انجام شود. تجربه و مهارت جراح در همه عمل های زیبایی و این عمل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند و ضمن عضویت در  انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، عضو جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا را در کارنامه خود دارد . به گفته ایشان در انتخاب جراح پلاستیک برای جراحی پلک خود دقت کنید تا نیاز به عمل ترمیمی نداشته باشید.

انتخاب جراح پلاستیک برای جراحی پلک