عوارض جراحی پلک

جراحی پلک یکی از کم عوارض ترین جراحی های زیبایی می باشد که به راحتی می توانید را رعایت نکاتی ساده ریسک جراحی پلک را به صفر برسانید.

جراحی پلک
Rate this sergury

عوارض جراحی پلک بسیار اندک می باشد و می توان گفت این عمل جراحی کم عوارض ترین نوع جراحی است. با این حال ممکن است در بعضی از بیماران عوارض جراحی پلک دیده شود و موجب نگرانی آن ها شود.

انجام هرنوع عمل زیبایی با تصمیم گیری خود فرد می باشد و علاوه بر افزایش زیبایی می تواند ریسک هایی نیز داشته باشد. البته جراحی پلک یکی از کم عوارض ترین جراحی های زیبایی می باشد که معمولا بیماران عوارضی بعد از عمل نخواهند داشت. کمتر دیده شده است که کسی بعد ازعمل مشکلاتی ناشی از خطرات و ریسک جراحی پلک دیده باشد.

دکتر شیرزادگان قبل از عمل و در جلسات مشاوره بیمار را از ریسک و عوارض جراحی پلک آگاه می کنند تا بیمار با آگاهی کاملی در راستای جراحی پلک گام بردارد. بیمار در  جراحی پلک نیز مانند هر نوع جراحی دیگری می تواند با ریسک جراحی پلک مواجه شود.

عوارض و ریسک جراحی پلک

عوارض جراحی پلک کوتاه مدت

  • درد در ناحیه پلک
  • تورم پلک
  • بی حسی
  • باقی ماندن جای بخیه

اگر بیمار دارای نشانه های بالا باشد نگرانی وجود ندارد، چراکه عوارض کوتاه مدت پس از جراحی پلک به مرور از بین می روند و پس از مدتی بیمار می تواند فعالیت روزانه خود را دوباره شروع کند.

عوارض کوتاه مدت جراحی پلک

عوارض و ریسک جراحی پلک عبارتند از::

ریسک و عوارض جراحی پلک با رعایت نکات ساده به راحتی به صفر می رسد. پس از جراحی پلک دکتر شیرزادگان مراقبت های بعد از عمل را در اختیار شما قرار می دهد و رعایت آن ها می توانید ریسک جراحی پلک را کاهش دهید.

وجود تورم و کبودی در در هفته اول طبیعی می باشد و این تورم به مروز از بین می رود. در هنگام قرار گرفتن در افتاب از عینک آفتابی استفاده کند و در معرض نور خورشید قرار نگیرد تا این حساسیت های موقتی به زودی از بین رود.

این ریسک ها و دیگر موارد قبل از عمل با شما در میان گذاشته میشوند. همه سوالها و مشکلات خود را را مستقیما با جراح خود در میان بگذارید تا بتوانید جراحی پلک موفقی داشته باشید و خطرات و ریسک جراحی پلک را کاهش دهید.

سایر عوارض جراحی پلک

بعضی از عوارض جراحی پلک نادر می باشد و در بعضی از بیماران دیده می شود . این عوارض معمولا به دلیل اشتباهات جراح ممکن است ایجاد شود. به طور مثال ممکن است پوست از کشش مناسبی در ناحیه پلک برخوردار نباشد و جراحی پلک انجام شود در آن صورت هنگام بسته شدن پلک چشم به درستی بسته نمی شود . از این رو همواره توصیه می شود برای عمل پلک نزد جراح پلاستیک ماهر و توانا مراجعه کنید.

تصویر زیر یکی از نمونه های جراحی پلک پایین می باشد که توسط دکتر شیرزادگان انجام شده است. اگر به تصویر نگاه کنید می بینید که پف زیر چشم به خوبی از بین رفته است. شما می توانید با دریافت مشاوره از طریق تلگرام و تماس تلفنی در مورد جراحی پلک آگاهی لازم را کسب کنید. نمونه کار بدون عوارض جراحی پلک