جراحی پروتز صورت

جراحی پروتز صورت موجب ایجاد زیبایی و رفع نواقص صورت می شود . این نوع جراحی می تواند در نواحی گونه ، چانه ، فک انجام شود.

Rate this sergury

جراحی پروتز صورت معمولا برای حجم دهی به اجزای مختلف صورت انجام می شود. این نوع جراحی می تواند در فک ، گونه ، چانه و… انجام شود. جراحی پروتز صورت از مواد جامدی سازگار با بافت های انسانی تشکیل شده است، و برای افزایش ساختار فیزیکی صورت طراحی شده است. هر منطقه صورت شما میتواند به وسیله پروتزاصلاح شود.

انواع پروتز صورت

  • پروتز چانه

پروتز چانه سایز و حجم چانه را بیشتر میکند، زیرا بعضی موارد چانه ها در تناسب با پیشانی و صورت در جای مناسبی قرار نگرفته اند. چانه کوچک یا فشرده در مقایشه با سایر اجزای صورت مناسب به نظر نمی رسد. 

  • جراحی پروتز صورت ناحیه فک

پروتز فک ،عرض یک سوم صورت را بیشتر میکند.  در بعضی موارد هم چانه هم فک نیاز به پروتز دارند.

  • پروتز گونه

پروتز گونه شکل گونه ها را بهبود میبخشد. و موجب برجسته شدن گونه های می شود.

در این نوع عمل زیبایی صورت بیمار ممکن است دارای عوارضی باشد که به راحتی پس از مدتی از بین خواهد رفت احساس حساسیت های پوستی، تورم ،درد و ورم و عوارض بیهوشی از جمله عوارض پس از جراحیجراحی پروتز صورت می باشد.

نتایج جراحی پروتز صورت

در حالی که نتیجه جراحی پلاستیک تقریبا به سرعت مشهود است ولی به علت تورم و کبودی ممکن است چند وقتی زمان نیاز باشد تا نتیجه دلخواه را ببینید.

نتایج نهایی جراحی پروتز صورت دائمی است. در بعضی موارد گرفتن نتیجه دلخواه با یک عمل ممکن است و در بعضی موارد خیر. برای گرفتن بهترین نتیجه دستوارت جراح خود را دنبال کنید تا بتوانید جراحی موفقی داشته باشید.

جراحی پروتز صورت چگونه انجام می شود

در این نوع عمل زیبایی صورت جراح با ایجاد بی هوشی شرایط مناسبی را برای بیمار ایجاد می کند و بعد از بی حسی با توجه به محل جراحی در ناحیه مورد نظر بیمار برش ایجاد می کند. روش های انجام جراحی با توجه به ناحیه جراحی متفاوت می باشد.

  • برش جراحی پروتز گونه

ناحیه خاصی که باید افزایش پیدا کند تعیین کننده محل پروتز است. اغلب جراحی پروتز گونه از طریق برش در دهان انجام میشود. پس از انجام شدن به همراه دیگر عملیات، برش های متناوب مثل قرار دادن از طریق برش درون پلک پایینی یا درون خط مو توصیه میشود.

  • برش جراحی ایمپلنت چانه

ممکن است برای پروتز چانه، برش  به همراه چین متصل کننده لب پایین و لثه درون دهان باشد. برش زیر چانه راه حل دیگر ی برای این نوع جراحی است.

  • برش در جراحی پروتز فک

معمولا پروتز فک از طریق دهان با برشهای درون دهان، پشت به همراه خط فک در چین – محل اتصال فک و گونه ها- قرار میگیرد. برش های شما به وسیله بخیه های جذب شونده یا بخیه های ساده دوخته میشوند.