بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی روشی است که چربی از ناحیه های دیگر بدن برداشته می شود و به سینه ها تزریق می شود.

تزریق چربی
Rate this sergury

همان طور که می بینید برای افزایش سایز سینه دو راهکار مورد استفاده می شود یکی جراحی بزرگ کردن سینه می باشد که با قرار دادن پروتز درون سینه سایز سینه افزایش می یابد و جراحی سینه انجام می شود. و روش دیگر بزرگ کردن سینه با تزریق چربی می باشد. بزرگ کردن سینه با تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین فرایند های پزشکی می باشد و با توجه به اینکه از چربی بدن خود بیمار برای افزایش سایز سینه استفاده می شود فرد نگرانی کمتری نسبت به انواع پروتز هایی که در جراحی بزرگ کردن سینه استفاده می شود دارد.

نحوه بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی  با استفاده از تکنیک لیپوساکشن انجام می شود به این صورت که چربی از نواحی از بردن برداشته می شود و به سینه فرد تزریق می شود . این چربی معمولا از نواحی ران و با سن که دارای چربی بیشتری می باشند برداشته می شود و پس از آماده سازی با برش کوچکی در داخل بدن فرد قرار می گیرد.

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی مانند دیگر جراحی های زیبایی نیاز به متخصصی ماهر و توانا دارد . داین میان متخصصصان جراحی پلاستیک که از مهارت کافی برخوردار می باشند بهترین گزینه می باشند.

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی برای آن دسته از بانوانی استفاده می شود که به دنبال افزایش نسبی سایز سینه های خود می باشند و می خواهند نتایج طبیعی باشد.

نحوه بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

 

خطرات بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

این نوع تزریق مانند همه اعمال زیبایی ممکن است دارای خطراتی باشد. ولی از آنجایی که چربی خود بدن از جایی به جایی دیگر منتقل می شود کم خطر ترین روش می باشد.

خطرات بزرگ کردن سینه با تزریق چربی  شامل موارد زیر می باشند:

  • کیست
  • عفونت
  • نکروز سلولهای چربی
  • احتمال اینکه بعضی از سلولهای چربی از حیطه سینه بیرون روند
  • میکروکلسیفیکاسیون

دکتر شیرزادگان همواره تلاش است عوارض پس از عمل را با آگاهی از شرایط بیمار کاهش دهد و نتایج رضایت بخشی برای بیماران ایجاد کند.

تحقیقات بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

  • تکنیک های تزریق چربی ، معمولا موفقیت آمیز می باشد
  • انتقال چربی راه حل های با دوامی را برای ایمپلنت سینه مهیا میکند
  • تکنیک جدید استفاده از چربی خود بیمار، سایز سینه را دو برابر میکند
  • نتایج طولانی مدت است و در کمتر از ۲ ساعت بدست می آید.

انتخاب جراح برای بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

دراین نوع عمل زیبایی تخصص و مهارت جراح از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. سعی کنید برای تزریق چربی به سینه یا هر نوع جراح دیگری نزد جراح پلاستیک مراجعه کنید تا مشکلاتی نداشته باشید. دکتر شیرزادگان یکی از بهترین جراحان پلاستیک می باشد که در زمینه بزرگ کردن سینه بهترین راه حل را پیش روی شما قرار می دهند. بزرگ کردن سینه با تزریق چربی  مانند دیگر جراحی های زیبایی روشی تخصصی می باشد در نتیجه سعی کنید با اطلاع کامل نرد جراح پلاستیک مراجعه کنید.