بهترین جراح شکم

انتخاب بهترین جراح شکم ابدومینوپلاستی همه افرادی که می خواهند عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی را انجام دهند به دنبال جراحی ماهر و توانا می باشند و از طرفی با توجه تفاوت قیمتی دچار سردرگمی می شوند...

جراحی شکم ابدومینوپلاستی
Rate this sergury

انتخاب بهترین جراح شکم ابدومینوپلاستی

همه افرادی که می خواهند عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی را انجام دهند به دنبال جراحی ماهر و توانا می باشند و از طرفی با توجه تفاوت قیمتی دچار سردرگمی می شوند ولی به راستی بهترین جراح ابدومینوپلاستی شکم دارای چه ویژگی می باشد.

قابل ذکر است که جراحان ابدومینوپلاستی می بایست غضو انجمن جراحان پلاستیک ایران باشند و از نظر انجمن تایید شده باشند. شما می توانید برای انتخاب بهترین جراح شکم به سایت انجمن جراحان پلاستیک مراجعه کنید و با توجه به لیست جراحان از جراحان شکم مشاوره دریافت کنید.

انتخاب بهترین جراح شکم  ابدومینوپلاستی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. سعی کنید در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی را در مورد جراح کسب  کنید و با پرسش های مختلف با این نوع جراحی آشنا شوید.

شما می توانید با مشاهده نمونه کار های قبل و بعد از عمل و مشاوره با بیماران مطب از مهارت جراح آگاهی کسب کنید.

برای این نوع عمل و سایر اعمال زیبایی بهتر است جراح پلاستیکی را پیدا کنید که عضو جراحان پلاستیک و زیبایی ایران باشد.

بهترین روش کوچک کردن شکم

ویژگی بهترین جراح شکم

  • ۷ سال پزشکی عمومی
  • ۴ سال تخصصی جراحی عمومی
  • ۳ سال فوق تخصصی جراحی پلاستیک
  • همچنین باید عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران باشد.
  • مهارت و تجربه کافی داشته باشد.

بهترین جراح شکم با توجه به نوع جراحی

یکی از مناسب ترین جراحی های زیبایی که باعث تغییرات زیادی در اندام فرد می شود جراحی زیبایی شکم است این جراحی که به آن آبدومینوپلاستی نیز گفته می شود مناسب ترین روش برای از بین بردن و برداشتن چربی های اضافه و انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو است که بایستی زیر نظر بهترین جراح شکم صورت بگیرد. زیرا این نوع جراحی بین ۱ الی ۵ ساعت و تحت بیهوشی کامل انجام می پذیرد از این رو نیاز به یک تیم جراحی بسیار حاذق و کار بلد است.

نکته حائز اهمبت ابن است که جراحی شکم حتما باید توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک انجام شود. متاسفانه بسیاری از جراحان عمومی و جراحان دیگر دست به این عمل می زنند که عوارض جبران نشدنی خواهد داشت.

بهترین جراح شکم با توجه به نوع جراحی

انواع گوناگون جراحی زیبایی شکم

در ابتدای این بخش گفتیم که با استفاده از تکنیک های که امروزه وجود دارد می توان تا حدود زیادی از چربی های شکم و پهلو را به روش جراحی ابدومینوپلاستی تخلیه کرد. جالب است بدانید که برای تخلیه چربی های شکم علاوه بر روش جراحی ابدو روش های مختلفی نیز وجود دارد. از این رو بیمار با بررسی تمامی موارد می تواند  بهترین روش را زیر نظر بهترین جراح و با مشاوره تیم پزشکی انتخاب کند. در این بخش با توجه به اهمیت جراحی شکم ما به بررسی انواع روش های جراحی زیبایی شکم می پردازیم.

  • جراحی شکم به روش آبدومینوپلاستی

درباره جراحی ابدومینوپلاستی گفتیم که افرادی که دارای شکم شل و آویزان و پهلو های بسیار چرب هستند مناسب ترین کاندید برای این نوع جراحی می باشند معمولاً در این روش پوست فرد از ناف تا زیر شکم کاملاً برداشته و پس از کشیدن پوست شکم ناف در محل خود بخیه می شود. این روش با توجه به این که نیاز به برش و بخیه دارد به عنوان یک روش بسیار کلی و عمده برای از بین بردن و برداشتن چربی های جمع شده و آویزان بسیار کاربردی و مورد توجه است.

برای اطلاع از  تعرفه های انواع عمل شکم به قسمت هزینه جراحی شکم مراجعه کنید.

  • جراحی لاغری به روش لیپولیز

جراحی لیپولیز  نیز در کنار جراحی ابدو از روش هایی است که امروزه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. با توجه به تهاجمی بودن این نوع روش رفع چربی با این روش سلول های چربی به راحتی در قسمت های مختلف بدن را می توان تخریب و دفع کرد. فرایند تخلیه چربی از بدن در این روش به ۲ صورت انجام می شود یکی با استفاده از متابولیسم و دیگری بعد از درهم شکستن توده های چربی با لیزر با استفاده از ساکشن صورت می گیرد.

پزشک با ایجاد بی حسی در محل مورد نظر با ایجاد یک سوراخ میکروکانولا را تا قطر ۱ الی ۲ میلی متر به داخل چربی ها می فرستد و اشعه لیزر  با حرکات رفت و برگشت بسیار ملایم و آهسته به سلول های چربی وارد می شود. که در نهایت باعث باعث تخریب و از هم گسیختن سلول های چربی شده و کم کم آنها را از حالت توده ای خارج می کند.

  • جراحی زیبایی به روش لیپوماتیک

یکی از روش های بسیار ساده در مقایسه با آبدومینوپلاستی دفع چربی به روش لیپوماتیک است از آن جایی که  این روش دارای عوارض احتمالی کمتری است مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش با استفاده از یک میله فلزی چربی های انباشه شده در شکم و پهلو خارج شده در بسیاری از موارد از این چربی ها برای تزریق در سایر اندام های دیگر نیز استفاده می شود

با توجه به این این روش مناسب ترین روش برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو است از این رو یکی از بهترین روش های ممکن این است که از لیپوماتیک که دارای  کمترین دوره نقاهت و عوارض احتمالی است استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

بهترین جراح شکم کیست

بدون شک برای داشتن یک جراحی بدون ریسک و گرفتن یک نتیجه عالی از جراحی انتخاب یک جراح شکم خوب و بسیار حاذق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است جراح می تواند تا با بررسی سن و سال بیمار، سابقه بارداری، مقدار کاهش وزن ، وزن کنونی و موارد دیگر ریسک خطر را از جراحی کم کند در واقع بررسی شرایط بیمار به جراح کمک می کند تا بتواند یک جراحی بسیار خوب را انجام دهد از این رو در انتخاب یک جراح پلاستیک توجه به بورد تخصصی جراح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

با توجه به همین موارد یکی از دغدغه های افراد امروزه انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در میان تعداد کثیر جراحان در این زمینه است.

بهترین جراح شکم کیست

انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک برای جراحی شکم

همان طور که در قسمت فوق گفتیم انتخاب متخصص جراحی پلاستیک با توجه به نوع جراحی نیاز به تحقیق و بررسی در این زمینه را دارد و در واقع می توان گفت که با توجه به این که تاثیر آن سالیان سال زندگی فرد را تحت شعاع قرار می دهد از این رو این انتخاب از انتخاب های سرنوشت ساز می باشد.

  •  می توان که با سرچ در مرورگر ها و موتور های جستجو لیست بلندی از انجمن جراحان پلاستیک ایران تهیه کرد و در مورد میزان سوابق و تخصص ها تحقیق کرد.
  • مراجعه به مطب جراح و  پرس و جو از بیماران و اطلاع از میزان رضایتمندی آن ها از نتایج جراحی
  • پرس و جو از دوستان و آشنایان

خصوصیات بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • داشتن اطلاعات به روز و کافی در زمینه انواع جراحی پلاستیک
  • داشتن سلامت جسمی و روحی
  • داشتن مدرک فوق تخصص جراحی
  • داشتن روابط عمومی بالا و برخورد خوب با بیمار
  • استفاده از بهترین راه کار در جراحی
  • اطلاع از تمام نکات و توصیه های لازم در مورد اقدامات قبل و بعد از جراحی زیبایی برای رسیدن به نتایج مطلوب تر
  • آشنایی با معیار های زیبایی

با توجه به معیار هایی که در انتخاب فوق تخصص جراحی پلاستیک گفته شد مطمئنا برای نتیجه بهتر و داشتن رضایت از نتیجه جراحی توجه به این معیار ها بسیار اهمیت دارد مورد مهم دیگر از خصوصیت های یک جراح با تجربه دور کردن فرد از رویا پردازی از نتیجه جراحی و صادق بودن با بیمار است. با توجه به مواردی که درباره تخصص های فوق تخصص جراحی پلاستیک گفتیم یک جراح فوق تخصص می تواند فرم و شکل بخش هایی از بدن مانند صورت، گوش، شکم، دست و باسن را بهبود بخشد و این یعنی میزان رضایت افراد از نتیجه جراحی را بسیار بالا ببرد.