اطلاعات ایمنی و ریسک جراحی لیفت سینه

با آشنایی با اطلاعات ایمنی و ریسک جراحی لیفت سینه و خطرات لیفتینگ سینه می توانید با گام های استوار تری در راستای انجام این عمل گام بردارید و زیبا تر شوید.

Rate this sergury

تصمیم گیری در مورد عمل لیفت سینه مانند دیگر جراحی ها به عهده خود بیمار می باشد.  بهتر است پیش از عمل از ریسک جراحی لیفت سینه به طور کامل آگاه باشد. این نوع جراحی زیبایی  مانند سایر جراحی ها دارای عوارض می باشدو عوارض جراحی لیفت سینه نسبت به یک بیمار به بیمار دیگر مختلف می باشد.

وجود درد، تورم ، کبودی،عفونت و حساسیت در سینه مواردی هستند که موجب آزار بیمار می شوند. ولی نکته مثبت این است که این عوارض پس از مدتی از بین خواهد رفت.

دکتر شیرزادگان همواره آگاهی لازم را قبل و بعد از جراحی لیفتینگ سینه می دهد تا بیمار پس از لیفت سینه شرایط مناسبی داشته باشد. در نتیجه با آگاهی کامل از شرایط خود اطلاعات ایمنی و ریسک جراحی لیفت سینه می توانید به راحتی در راستای این نوع عمل گام بردارید.

خطرات لیفتینگ سینه

بیماران بسیاری که می خواهند جراحی لیفت سینه را انجام دهند از عوارض و خطرات این نوع جراحی پرسش هایی را مطرح می کنند. قابل ذکر است که مهمترین خطرات لیفتینگ سینه به جراح پلاستیک شما بستگی دارد. معمولا جراحان با اطلاع رسانی عوارض احتمالی را قبل از عمل به شما می گویند و از طرفی نیز از بیمار می تواند با آگاهی بیشتری برای لیفتینگ سینه قدم بردارد. مهمترین عوارض جراحی لیفت سینه می تواند باقی ماندن جای جراحی باشد که برای بسیاری از افراد نگران کننده است سایر عوارض از جمله درد ، کبودی ، و حساسیت پس از مدتی از بین خواهد رفت در نتیجه بهتر است با آگاهی کامل در راستای این جراحی لیفت سینه گام بردارید.

 

تصویر زیر نمونه ای از جراحی لیفت سینه می باشد که نتنها خطرات و عوارضی نداشته است بلکه هیچ گونه جای کبودی و جای بخیه نیز باقی نمانده است .  شما می توانید با مراجعه به جراحی سینه در مورد انواع جراحی سینه اطلاعات تکمیلی کسب کنید.

خطرات لیفتینگ سینه