پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیردهی
Rate this post

داشتن سینه های کوچک معمولا برای بانوان آزار دهنده می باشد و موجب کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود و از طرفی نگرانی در مورد پروتز سینه و شیر دهی موجب می شود بسیاری از بانوان که قصد حاملگی را دارند ، اگر شما نیز دارای سینه های کوچکی هستید و می خواهید با پروتز زیبایی خود را افزایش دهید و از طرفی قصد بارداری را دارید بهتر است با مقاله پروتز و شیردهی همراه باشید. بهتر است با جراح خود درمورد پروتز و شیردهی صحبت کنید تا در آینده مشکلی با شیردهی نوزاد خود نداشته باشید. معمولا نوع برش بر روی سینه ارتباط مستقیمی با شیردهی دارد ، نوع برش باید به صورتی انجام شود که باعث مسدود شدن مجاری شیر دهی نشود.

به طور کلی می توان گفت بسیاری از افراد با وجود پروتز سینه شیردهی مناسبی بعد از بارداری داشته اند و تغذیه نوزاد با شیر مادر مشکلی برای فرزند شما ایجا نمیکند. با این حال گفتنی است اگر در یک سال اخیر قصد بارداری را دارید بهتر است عمل جراحی پروتز را در سال آینده و آسوده خاطر انجام دهید.

 

بهترین نوع برش برای پروتز سینه و شیردهی

همان طور که می دانید در جراحی پروتز سینه می توان برش های مختلفی را برای قرار دادن پروتزدر داخل سینه فرد انجام داد. به طور کلی می توان گفت هرچه برش ایجاد شده دور تر از هاله سینه باشد و به عبارتی برش در زیر بافت سینه ایجاد شود امکان شیردهی به طور قطع وجود دارد. در نتیجه بانوانی که قصد بارداری و شیردهی را دارند می بایست با جراح خود مشاوره لازم را داشته باشند . شما می توانید با مراجعه به بخش پروتز سینه  نمونه کار های دکتر شیرزادگان را مشاهده کنید و با این نوع عمل آشنا شوید.

بهترین نوع برش برای پروتز سینه و شیردهی

عوارض پروتز سینه بر روی شیر دهی

همان طور که گفته شد اگر برش در پروتز سینه بر دور هاله سینه ایجاد شود ممکن است یک یا چند مجاری شیر دهی مسدود شود و ننتوانید به طور مناسبی به فرزند خود شیر دهید ولی این نوع برش بسیار محدود می باشند و اکثر جراحان پلاستیک ماهر و توانا در زیر عضله و یا روی عضله سینه پروتز را قرار می دهند تا بانوان عزیز مشکلی با شیر دهی نداشته باشند.
یکی دیگر از سوالاتی که معمولا در عوارض پروتز سینه بر روی شیر دهی مطرح می شود این است که آیا این امکان وجود دارد تا مواد پروتزی به داخل شیر مادر راه پیدا کنند و وارد بدن نوزاد شود. پاسخ منفی می باشد. تحقیقات نشان داده است که در شیر بانوانی که پروتز سینه انجام داده اند ، هیچ ماده مضری وجود ندارد و تفاوتی بین شیر مادران با پروتز سینه و مادران دیگر وجود ندارد.

عوارض پروتز سینه بر روی شیر دهی

 

به تمامی بانوان عزیز توصیه می شود در انتخاب جراح خود دقت کنند تا عمل بدون دردسری داشته باشند. این جراحی و سایر جراحی سینه  می بایست توسط جراح پلاستیک انجام شود تا خطرات آن به صفر برسد.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*