هزینه عمل جراحي سينه مردان

هزینه عمل جراحي سينه مردان
Rate this post

جراحی سینه مردان یکی از جراحی های زیبایی سینه می باشد که در آقایانی که سینه های بزرگ و شل دارند استفاده می شوند. آقایان ممکن  است به دلایل ژنتیکی ، هورمونی و مصرف داروهای خاص از افتادگی سینه خود رنج ببرند که با پیشرفت های علم جراحی پلاستیک به  راحتی می توان شکل مناسبی را در سینه آقایان ایجاد کرد.

هزینه عمل جراحی سینه مردان پرسشی است که بسیاری از آقایان با آن مواجه اند تا با براورد بودجه و هزینه عمل جراحی سینه در راستای این جراحی گام بردارند. گفتنی است  روش جراحی ، میزان تخصص جراح و هزینه های جانبی دیگر مواردی هستند که بر روی هزینه جراحی سینه مردان تاثیر گذار می باشند.

شما می توانید با تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق تلگرام ضمن دریافت مشاوره دکتر شیرزادگان از هزینه عمل جراحي سينه مردان  آگاهی لازم را کسب کنید.

پیش از پاسخ به این پرسش بهتر است به تعریف مفاهیمی بپردازیم که سبب آشنایی بیشتر شما با جراحی سینه و همچنین علل جراحی سینه در مردان می شود. و در آخر با مشاهده های نمونه کار های عمل جراحی سینه مردان اطلاعات کافی را در خصوص این جراحی کسب کنیم.

تصویر زیر نمونه ای از عمل کوچک کردن سینه مردان است که توسط دکتر شیرزادگان انجام شده است در ادامه اطلاعات کافی در خصوص این عمل کسب خواهیم کرد و نمونه کار های بیشتری را مشاهده می کنیم.

هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان

با شنیدن عبارت “جراحی سینه مردان”، به صورت ناخود آگاه در ذهن خود به واژه ی ژنیکوماستی برخورد می کنیم. شاید با مطالعه عبارت فوق از خود بپرسید ژنیکوماستی چیست؟ و چرا نیاز به عمل جراحی دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره جراحی سینه مردان و  هزینه عمل جراحی سینه مردان ژنیکوماستی اطلاعات جامع و مفیدی کسب کنید.

جراحی سینه مردان چیست

به رشد بافت پستان در مردان ژنیکوماستی یا بزرگی سینه گفته می شود. ژنیکوماستی خوش خیم بوده و در اثر بر هم خوردن تعادل بین هورمون های جنسی استروژن و تستوسترون ایجاد می شود.

همانطور که در بدن زنان مقداری تستوسترون وجود دارد، بدن مردان نیز در حالت طبیعی حاوی مقدار خاصی استروژن است. اما اگر میزان استروژن موجود در بدن مردان از میزان هورمون های تستوسترون بیشتر شود سبب ایجاد ژنیکوماستی و تورم بافت پستان می شود.

تحقیقات موسسه ملی بهداشت نشان می دهد که ژنیکوماستی در دوران نوجوانی بسیار در مردان شایع است به طوری که نیمی از نوجوانان ۱۲ الی ۱۵ سال از این بیماری رنج می برند.

قیمت عمل سینه مردان

البته نا گفته نماند که ژنیکوماستی در بین نوزادان پسر نیز شایع است که نگران کننده نبوده و پس از گذشت چند هفته و یا چندین ماه بر طرف خواهد شد. همانطور که گفته شد ژنیکوماستی عارضه ای است که بیشتر مردان به آن مبتلا هستند و ممکن است در سنین خاصی ایجاد شود. بیشترین مبتلایان به ژنیکوماستی را می توان در بین مردان مسنی که بیشتر از ۵۰ سال سن دارند، یافت. برخلاف ژنیکوماستی دوران بلوغ که اکثرا یک طرفه است، ژنیکوماستی دوران پیری بیشتر به صورت دو طرفه (در هردو سینه) ایجاد می شود.

کسانی که اطلاعات کافی درباره ژنیکوماستی ندارند ممکن است با شنیدن واژه ژنیکوماستی دچار ترس شوند اما لازم به ذکر است که بزرگی سینه در مردان گاهی بدون درد است و نیاز به درمان ندارد. اما ژنیکوماستی هایی که با درد و حساسیت همراه هستند و یا گاهی دیده می شود از نوک پستان ترشحاتی خارج می شود نیاز به درمان دارند. در بیشتر موارد ژینکوماستی پس از گذشت چندین هفته و یا چندین ماه برطرف می شود اما گاهی چندین سال طول می کشد تا بیمار مبتلا به بزرگی سینه از شر این عارضه خلاص شود به همین دلیل اکثر مردان به درمان آن روی می آورند. ژنیکوماستی هایی که با گذشت چندین سال برطرف نشده اند، با کمک دارو و یا جراحی سینه درمان می شوند.

لازم به ذکر است که درمان بزرگی سینه فقط مختص کسانی نیست که مبتلا به ژنیکوماستی دردناک هستند بلکه گاهی مردانی  که بزرگی سینه آن ها همراه با درد و یا حساسیت نیست نیز به دنبال درمان و راه چاره برای رهایی از آن هستند چرا که از لحاظ ظاهری باعث خجالت و شرمساری شده و فرد به نوعی آزادی عمل خود را از دست می دهد و این موضوع سبب ایجاد احساس ناخوشایندی در او می شود.

هزینه عمل جراحي سينه مردان

عوامل زیادی سبب ایجاد ژنیکوماستی می شوند که از جمله آن ها می توان به تومور های بیضه و یا عفونت های بیضه اشاره کرد البته مصرف مواد غذایی خاص نیز هستند که سبب تولید استروژن در بدن می شوند و سبب بزرگی سینه در مردان می شوند.

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه عمل جراحي سينه مردان

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه عمل جراحی سینه مردان

هزینه دستمزد جراحی: معمولا جراحان دستمزد های متفاوتی را برای عمل   جراحی سینه مردان و سایر جراحی های زیبایی از بیماران خود دریافت می کند. شهر جراحی ، میزان تخصص و مهارت جراح ، محل مطب همه و همگی در هزینه جراحی تاثیر گذار است. با این حال بسیاری از جراحان پلاستیک سعی بر این دارند هزینه های قابل قبولی را برای بیماران مشخص کنند تا فرد به راحتی عمل مورد نظر را انجام دهد.

هزینه دستمزد جراحی سینه مردان

روش جراحی : روش انجام جراحی سینه مردان در هزینه عمل جراحي سينه مردان تاثیر گذار است. همان طور که در جراحی کوچک کردن سینه آقایان اشاره کردیم این جراحی می تواند با استفاده از تکنیک لیپوساکشن و برش انجام شود که می تواند هزینه متفاوتی را داشته باشد .

روش جراحی سینه آقایان

هزینه بیمارستان:

هزینه بیمارستان و هزینه های جانبی دیگر می تواند بر روی هزینه عمل جراحي سينه مردان تاثیر گذار باشد. معمولا بیمارستان های خصوصی هزینه های بیشتری را نسبت به بیمارستان های دولتی دریافت می کنندو هزینه های اتاق عمل ، بیهوشی ، آزمایش خون و …. همه و همه در هزینه عمل سینه مردان تاثیر گذار است.

در آخر باید اشاره کرد جراحی سینه مردان می بایست توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود تا بیمار مشکلاتی را پس از عمل نداشته باشد. در انتخاب جراح خود دقت کنید و سعی کنید تحقیقات لازم را در مورد جراح خود داشته باشید.

هزینه عمل ژنیکوماستی در ایران

هزینه عمل ژنیکوماستی در ایران بسیار کمتر از بسیاری از کشور های پیشرفته دنیا است. پایین بودن دستمزد جراحان ایرانی نسبت به سایر کشور ها ، مهارت بالای جراحان ایرانی موجب شده است بسیاری از افراد برای عمل ژنیکوماستی خود با ایران مراجعه کنند. بسیاری از کشور های همسایه نیز به دلیل هزینه و قیمت مناسب عمل ژنیکوماستی به ایران مراجعه می کنند.

هزینه عمل ژنیکوماستی در ایران

هزینه عمل ژینکوماستی در کشور های دیگر

کشور های اروپایی و آمریکایی معمولا هزینه های بالایی برای جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک دارند. عمل ژنیکوماستی عمل نسبتا ساده است که بسیاری از افراد در خارج کشور برای پرداخت هزینه کمتر به ایران سفر می کنند. هزینه عمل ژنیکوماستی به قدری در ایران پایین است که انجام عمل با هزینه رفت و آمد و هزینه اقامت و هزینه جراحی بسیار کمتر از انجام عمل در کشور مبدا فرد می باشد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت عمل ژنیکوماستی دکتر شیرزادگان می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید.

هزینه عمل ژینکوماستی در کشور های دیگر

 انتخاب بهترین جراح با توجه به هزینه جراحی سینه مردان

بسیاری از افراد که می خواهند عمل سینه مردان را انجام دهند در جستجو بهترین جراح هستند. شناخت بهترین جراح با مراجعه به مطب و مشاهده سابقه جراحی و نمونه کار های جراح قابل انجام است. دقت کنید که همیشه هزینه بالاتر به معنی کیفیت بهتر نمی باشد و جراح خود را با توجه به هزینه انتخاب نکنید.

 انتخاب بهترین جراح با توجه به هزینه جراحی سینه آقایان

هزینه جراحی ژنیکوماستی با توجه به روش درمان

انتخاب روش درمانی یکی از عمده ترین عوامل موثر بر روی هزینه جراحی ژنیکوماستی است. در ادامه با روش های این عمل جراحی بیشتر آشنا می شویم.

روش جراحی ژنیکوماستی توسط پزشک جراح تشخیص داده می شود. به چند صورت زیر می توان برای کوچک کردن سینه اقدام کرد:

  • لیپوساکشن
  • جراحی اکسیزیون (برداشتن بافت)
  • ترکیبی از دو روش لیپوساکشن و اکسیزیون

درمان ژنیکوماستی با لیپوساکشن

در این روش یک مایع بی حسی به بافت ناحیه سینه تزریق می شود. سپس شکاف کوچکی را در ناحیه سینه برای وارد کردن کانولا ایجاد می کنند. کانولا وقتی به قسمت بافت سینه وارد می شود، به عقب جلو حرکت داده می شود. این حرکت ها باعث می شوند که چربی های اضافه دور سینه سست شوند و از طریق فرآیند ساکشن تخلیه شوند. حرکت کانولا در درون بافت سینه کنترل شده انجام می شود پس موضوعی نگران کننده نیست.

هزینه جراحی ژنیکوماستی با توجه به روش درمان

درمان ژنیکوماستی با جراحی اکسیزیون

این روش بیشتر برای زمانی است که بافت سینه غده ای باشد. همچنین در مواردی برای اصلاح شرایط ژنیکوماستی نیاز به برداشتن پوست ناحیه سینه است که در چنین شرایطی نیز از جراحی اکسیزیون استفاده می شود.

در این روش پزشک جراح بسیار دقیق و حساب شده عمل می کند و به گونه ای برش های ناحیه سینه را انجام می دهد که پس از بهبود جای زخم ها بر روی پوست باقی نماند.

نمونه کار عمل سینه مردان

دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی یکی از جراحان موفق در جراحی ژنیکوماستی است. در ادامه می توانیئ برخی از نمونه کار های جراحی سینه مردان دکتر شیرزادگان را مشاهده کنید.

دریافت مشاوره هزینه عمل جراحی سینه مردان

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و هزینه عمل سینه مردان با مطب دکتر شیرزادگان تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی استفاده کنید. با تماس تلفنی می توانید اطلاعات کافی را در خصوص دستمزد جراحی ، هزینه اتاف عمل و هزینه های جانبی دیگر بدست آورید.

 

دریافت مشاوره هزینه عمل سینه مردان
سوالات متداول عمل جراحی سینه مردان ژنیکوماستی

با توضیحات داده شده باز هم ممکن است پس از تشخیص و اطمینان از نوع بیماری سوالاتی برای بیمار پیش آید که:

تعرفه عمل ژنیکوماستی در سال ۹۸ و ۹۹ به چه صورت محاسبه می شود؟

دکتر شیرزادگان با توجه به تکنیک و ابزار های متفاوتی که در انجام جراحی استفاده می کنند، بررسی های لازم را بر روی سینه انجام داده و هزینه نهایی را پس از معاینه اعلام می نمایند.

میزان موفقیت عمل جراحی ژنیکوماستی چند درصدی خواهد بود؟

بسته به انتخاب پزشک و میزان مهارت ها و تجربه وی می توان میزان موفقیت کامل و صد در صدی عمل را تخمین زد. مهارت و تخصص پزشک در این زمینه اهمیتی غیر قابل انکار دارد.

برای دریافت مشاوره کوچک کردن سینه مردان چه کار کنم؟

شما می توانید با تماس تلفنی ۰۹۱۲۰۷۵۸۶۱۳ و ۸۶۰۸۰۹۳۰ -۰۲۱  و یا دریافت وقت اطلاعات کامل را در خصوص عمل کوچک کردن سینه مردان کسب کنید.

آیا نتایج نتیجه نهایی عمل جراحی ژنیکوماستی دائمی است؟

در بیشتر مواقع نتایج دائمی است.

آیا مراجعه کننده های شهرستان می توانند با ارسال عکس ویزیت شوند و فقط برای عمل مراجعه کنند؟

بله . برای دریافت مشاوره غیر حضوری برای شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید تا بعد از بررسی های لازم فقط برای عمل تشریف بیاورید.

 آیا با انجام جراحی بهبودی فرم سینه طولانی مدت خواهد بود یا نه؟

بله با انجام عمل جراحی ژنیکوماستی فرد به صورت دائم و کامل بهبود خواهد بافت.

 آیا عمل جراحی ژنیکوماستی عوارض جانبی به همراه خواهد داشت؟

این عمل عوارضی جانبی نخواهد داشت و به طور معمول جای زخم در اطراف لبه و نوک پستان مدتی کوتاه باقی می ماند اما بهبودی فرد به طور کامل و دائمی حاصل می گردد.

 جراحی ژنیکوماستی در کلینیک انجام خواهد شد یا بیمارستان؟

جراحی ژنیکوماستی را می تواند به صورت سریع یا همان سرپایی، در مطب یا مرکز جراحی انجام شود.

 اگر شخصی بر اثر مصرف داروهای استروئیدی سینه های نامتوازن داشته باشد، و دچار عارضه ژینکوماستی شده باشد،به غیر از جراحی راه درمان دیگری دارد؟

اگر داروی مصرف شده از داروهای مضر و تشدید کننده ی بیماری نباشد، امکان درمان با دارو های تشخیص پزشک وجود دارد. این شرایط به دلیل خاص بودن و مشخص نبودن داروی مصرف شده و میزان و مدت استفاده، به معاینه دقیق و اطلاعات بیشتری نیاز دارد. با ما در تماس باشید تا از تجربه دکتر شیرزادگان بهره مند گردید.


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

دیدگاه

  1. احمد طالبی

    سلام دکتر شما به چه روشی جراحی سینه آقایان را انجام میدین؟

    پاسخ
    • دکتر شیرزادگان

      با سلام جراحی سینه آقایان یا همان ژنیکوماستی به روش برش یا ساکشن توسط دکتر شیرزادگان انجام می شود بستگی به میزان چربی شما دارد. می تونید از طریق تلگرام یا تلفن سوالات خود را مطرح کنید مشاور دکتر راهنمایی لازم را در اختیارتان قرار می دهد.

      پاسخ
  2. رضا توسلی

    با سلام .من ۲۴سالمه و الان چندساله که سایز سینه هام نامتقارنه ینی سینه چپم رشد نکرده اما سینه سمت راستم معمولیه..میخواستم بدونم راه درمان داره؟؟خیلی درگیرشم.ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    پاسخ
    • sadmind

      بله دوست عزیز . می توانید تصویرتون به تلگرام ارسال کنید و یا برای دریافت وقت تماس بگیرید.

      پاسخ
  3. محمد

    با سلام و عرض خسته نباشید
    میخواستم بدونم حداقل و حداکثر هزینه ی این عمل به چه صورت هستش، ممنون میشم که راهنمایی کنید، با تشکر

    پاسخ
    • sadmind

      لطفا برای اطلاعات دقیق از هزینه عمل جراحی سینه مردان تماس بگیرید. مشاور اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می دهد.

      پاسخ
    • احسان

      سلام
      خب چه اشکالی داره بازه ی هزینه رو بنویسید
      اینهمه آدم سوال دارن
      ولی جوابش مشخصه
      دقیقا علتش اینه نمیخوایین علنی کنید برای یه جراحی پول ارث پدریتون رو میگیرید!!!
      لطفا این نظر نمایش داده بشه

      پاسخ
  4. Mohamad

    سلام
    میخواستم هزینه حدودی کوچک کردن سینه مرد ها رو بدونم
    اگه ممکنه آدرس تلگرامتونو بگید

    پاسخ
    • sadmind

      سلام .لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۸۶۱۳ برای براورد هزینه و اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید.

      پاسخ
  5. رضا

    سلام خدمت شما من رضا هستم ۲۳سالمه وسینه های بزرگی دارم که برام مشکل به وجود اورده اگر راه حلی دارید لطفا بامن تماس بگیرید وهزینه این کار رانیز
    لطفا بگویید

    پاسخ
    • sadmind

      با سلام برای براورد هزینه عمل جراحي سينه مردان لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ
    • sadmind

      سلام برای اطلاعات دقیق از هزینه عمل جراحی سینه لطفا تماس بگیرید. اطلاعات در اختیارتون قرار می گیرد.

      پاسخ
  6. پویا

    با سلام
    من بر اثر مصرف داروهای استروئیدی کمی سینه سمت راست م دچار عارضه ژینکوماستی شده به نظر م خیلی وخیم نیست بنظر شما راه دیگری به غیر از جراحی هست برای خلاص شدن سریع از این عارضه
    با تشکر

    پاسخ
    • sadmind

      با سلام برای اطلاعات دقیق نیاز به ویزیت دارید ، اگر چربی زیاد نباشد می تواند به روش های دیگر انجام شود. لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ
  7. امیر

    سلام روز بخیر . ببخشید آقای دکتر شیرزادگان برای جراحی ژنیکوماستی سینه با بیمه هم عمل میکنند ؟ من بیمه ارتش هستم. اگه اره کدوم بیمارستان عمل میکنن؟

    پاسخ
  8. علی

    سلام با سپاس فراوان
    بنده ۵۵ سال دارم زیر نوک سینه چپم کمی متورم و سفت شده همراه بادرد آیا ممکن است سرطان سینه باشد؟
    چه اقدامی کنم؟

    پاسخ
    • sadmind

      با سلام بهتر است کمی صبور باشید و فکر بد نکنید و سریعا به متخصص مراجعه کنید. هر تورمی به معنی سرطان نیست

      پاسخ
  9. علی

    سلام اقای دکتر.. بنده سونوگرافی سینه رو گرفتم به همراه ازمایش.. و امادگی عمل رو دارم ولی مشکلی که هست هزینه عمل در مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصیه… اقای دکتر اگر صلاح میدونین براتون نتایج ازمایش رو بفرستم و ایا شما در بیمارستان دولتی هم عمل دارین..؟ ممنون

    پاسخ
    • sadmind

      متاسفانه دکتر شیرزادگان در حال حاضر در بیمارستان ها و کلینیک خصوصی عمل می کنند شما می توانید برای عمل با هزینه کمتر به بیمارستان های دولتی مراجعه کنید.

      پاسخ
  10. امیر مهدی

    سلام من سینم بزرگه یکم چاغم از چاقی هم میتونه باشع ولی خیلی بزرگتر از شکممه اگه میشه به نظرتون عمل کنم یا قرص هست برای لاغری

    پاسخ
  11. بهنام

    سلام دکتر روزتون بخیر حدودا ۳ سالی هست که سینه هام کمی بزرگ شده اول فکر کردم بخاطر اضافه وزن وباشه هم رژیم گرفتم هم ورزش های هوازی انجام دادم کل بدنم شروع به کوچک شدن کردن جز سینه ها حتی سال پیش به دکتر مراجعه کردم و ایشون سونوگرافی گفتن انجام بده که انجام دادم که گفتندچیزی نیس هم آزمایس نوشتن که بازم گفتن چیزی نیس ولی متاسفانه راهی پیشنهاد ندادن ممنوندمیشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  12. علی

    من نوک سینم اومده جلو دور سینم اومده ولی خود نک سینم اومده جلو و بعضی مواقع هم یا سوز میگیره یا درد و یک ساله اینجور شده و دکتر نرفتم و ۱۵ سالمه میخواستم ببینم با عمل درست میشه و میتونم تو این سن عمل کنم

    پاسخ
  13. هیمن قاسمی

    با سلام . آقای دکتر من نوک سینه هام خیلی غیر طبیعیه گاهی اوقات سفت و گاهی نرم میخواستم بدونم این همون ژنیکوماستی است

    پاسخ
    • sadmind

      با سلام شما می توانید برای ویزیت حضوری به مطب مراجعه کنید و یا تصویر خود را واتس اپ کنید.

      پاسخ
  14. بهروزخورشیدی

    سلام دکتر خسته نباشیدـبنده از جمله بیمارانی هستم که براثر استفاده از قرص های هورمونی مثل اکسی متالون وامپولهای استروییدی که شایدبگم حسابشون ازدستم رفته شاید هزاران امپول طی دوران ورزش کردنم به سینهام تزریق کردم (تستسترون،تستولیت،وینسترون،تستانات،ویجسترون،ویتامین ای ود۳،ناندرلون وازاین قبیل آمپولها رو به سینه تزریق کرده ام حالا بعدازمدتها ورزش نکردن وگذشت زمان خیلی بدفرم شدن وبزرگ شدن میخام لطف کنید وبفرملیید هزینه عمل چقدر میشه واینکه چون شهرستانم واسه نوبت دهی لطف کنید هم نوبت دهی وهم هزینه عمل واینکه اگه امکانش هست عکس بفرستم ودیگه یکباره بیام برای عمل وچندبار نیام تگه لطف بفرمایید ممنون میشم

    پاسخ
    • sadmind

      برای اطلاع از هزینه دقیق لطفا تصویر خود را واتس اپ ارسال کنید.

      پاسخ
  15. رضا

    با سلام چندین سال پیش با خوردن شربت متادون سینه هام بزرگ شدن و در حال حاضر خصوصا در فصل تابستان بسیار عرق میکنم و اذیت میشم آیا باید عمل کنم یا با دارو امکان درمان هست.

    پاسخ
    • sadmind

      برای دریافت دقیق قیمت ژنیکوماستی مردان لطفا با شماره های مطب تماس بگیرید.

      پاسخ
  16. احسان

    سلام‌ برای ارسال عکس جهت ویزیت به چه شماره ای در تلگرام پیام بدیم؟
    همین ۸۶۱۳ درسته؟؟

    پاسخ
    • sadmind

      برای اطلاع از هزینه ها با شماره واتس اپ ۰۹۱۲۰۷۵۸۶۱۳ تماس بگیرید.

      پاسخ
  17. محمد

    سلام
    میخواستم بدونم با ورزش رفع میشه این مشکل یا باید عمل کنیم؟

    پاسخ
    • دکتر شیرزادگان

      خیر با ورزش رفع نمی شود بلکه نیاز است بافت چربی خارج شود.

      پاسخ
  18. مصطفی احمدیان‌

    دکتر جان عزیز من ۴۹ سالمه ، از ۱۵ سالگی بدنسازی کارکردم تا ۲۶ سالگی . حدود دو یا سه سال داروهای بدنسازی استفاده کردم و زمانیکه ورزش رو گذاشتم کنار تمام بدنم بهم ریخت و سینه هام که بزرگ و عضلانی بود افتاده و کمی شل شد
    در ضمن سینه راستم بزرگ‌تره ، حتما باید جراحی بشم یا با دارو و با لیزر هم انجام میشه ؟ ممنون از وقتی که به ما میدید

    پاسخ
    • دکتر شیرزادگان

      سلام بهترین راهکار برای درمان ژنیکوماستی به صورت قطعی و بدون بازگشت عمل جراحی است.

      پاسخ
  19. محسن

    سلام عمل‌ سینه ربطی هم به وزن داره و این شماره من زدم تلگرام چیزی پیدا نکرد که عکس بفرستم و قیمت عمل‌ چقدر

    پاسخ