جراحی سینه زنان

جراحی سینه زنان
Rate this post

جراحی سینه زنان یکی از انواع جراحی پلاستیک می باشد که تاثیر بسیاری در زیبایی سینه زنان دارد. این جراحی در افرادی که به دلیل سرطان سینه یک یا دو سینه خود را از دست داده اند بسیار امید بخش است و می تواند با جراحی ترمیمی سینه زیبایی را برای بار دیگر ایجاد کند. همچنین جراحی سینه زنان با هدف زیبایی نیز توسط جراحان پلاستیک انجام می شود بانوان عزیز می توانند برای بزرگ کردن سینه ، کوچک کردن سینه لیفت و دیگر جراحی های زیبایی سینه اقدام کنند.

قبل از تصمیم گیری برای جراحی سینه زنان بهتر است آگاهی لازم را در راستای این عمل زیبایی گام بردارید تا عمل سینه بدون عوارضی داشته باشید. در ادامه با انواع جراحی سینه زنان آشنا می شوید.

کدام جراحی سینه زنان برای شما مناسب است

افرادی که می خواهند جراحی سینه زنان را انجام دهند با این پرسش مواجه اند که کدام جراحی سینه زنان برای من مناسب است. در قدم اول می بایست مشخص شود، می خواهید سایز سینه خود را افزایش یا کاهش دهید. افرادی که می خواهند سایز سینه خود را افزایش دهند می بایست از جراحی بزرگ کردن سینه استفاده کنند و افرادی که که می خواهند سایز سینه خود را کاهش دهند کوچک کردن سینه برای آن ها مناسب است. در این میان این نوع جراحی ها می تواند با جراحی لیفت سینه  به طور همزمان انجام شود تا افتادگی سینه بر طرف شود.

کدام جراحی سینه زنان برای شما مناسب است

جراحی سینه زنان با هدف افزایش سایز

این نوع جراحی سینه زنان می تواند با قرار دادن پروتز سینه و یا تزریق چربی انجام شود. پروتز سینه دارای انواع مختلف و سایز های مختلفی می باشد که به انتخاب فرد و توصیه جراح قابل انتخاب است . همچنین افزایش سایز در ناحیه سینه می تواند با برداشتن چربی از نقاط دیگر بدن و تزریق آن به ناحیه سینه انجام شود. به طور کلی پس از هریک از روش های بزرگ کردن سینه سایز سینه افزایش می یابد و سینه ها پر تر می شوند.

جراحی سینه زنان با هدف افزایش سایز

جراحی سینه زنان با هدف کاهش سایز سینه

جراحی سینه زنان با هدف کوچک کردن سینه می تواند با استفاده از روش های جراحی یا روش  لیپوساکشن انجام شود. کاهش سایز سینه با برداشتن چربی اضافی داخل بافت سینه انجام می شود و پوست اضافی نیز در این عمل برداشته می شود. این عمل زیبایی می تواند با عمل لیفت سینه انجام شود تا سینه ها بالا کشیده شود.

جراحی سینه زنان با هدف بالاآوردن سینه

بالا آوردن یا لیفت سینه روشی است که به ماستوپکسی معروف است.  این جراحی در بانوانی که از افتادگی سینه خود رنج می برند بسیار مفید است . افتادگی سینه ممکن است به دلایل افزایش یا کاهش وزن ، بالا رفتن سن ، ژنتیک و یا موارد دیگر به وجود آید. لیفت سینه موجب بالا آمدن سینه می شود و ظاهر افتاده سینه را از بین می برد.

جراحی سینه زنان با هدف بالاآوردن سینه

زمان مناسب برای عمل سینه در زنان

بانوان عزیز بهتر است انواع جراحی سینه را در زمان مناسبی دهند ، اگر قصد افزایش وزن یا کاهش وزن را دارید بهتر است بعد از ثابت شدن وزن خود برای انواع جراحی سینه گام بردارید تا مشکلانی بعد از عمل سینه نداشته باشید. برای این جراحی می بایست به بلوغ رسیده باشید و سینه های شما به سیر تکامل  و رشد خود را طی کرده باشد. همچنین باید قبل از عمل سینه سیگار را ترک کنید.

 


دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*